Πέμπτη 6 Ιουλίου 2023

Δηλώσεις του προέδρου των «Σπαρτιατών» για τους διεστραμμένους: «Είναι νέα τάξη πραγμάτων αυτό;»

«Ένας ομοφυλόφιλος δεν θα μπορούσε να γίνει βουλευτής των Σπαρτιατών».

Στην εκπομπή «Το Πρωινό» του ΑΝΤ1 μίλησε ο πρόεδρος του κόμματος «Σπαρτιάτες» αναφερόμενος σε μία πληθώρα θεμάτων όπως το πολιτικό του παρελθόν, τα gay pride και τη σχέση του με τον Ηλία Κασιδιάρη.

Για τα θέματα γάμου και υιοθεσίας μεταξύ ομόφυλων ζευγαριών, ο πρόεδρος των Σπαρτιατών έκανε λόγο για «μοντερνισμό» και για «νέα τάξη πραγμάτων».

«Δεν έχω πρόβλημα με τους ομοφυλόφιλους, αρκεί να μην εμπλέκονται παιδιά. Ένας ομοφυλόφιλος δεν θα μπορούσε να γίνει βουλευτής στους Σπαρτιάτες. Με ενοχλεί η χαλαρότητα των θεσμών. Η gay παρέλαση είναι κάτι φυσιολογικό; Και να έχουν εικόνες αγίων στα απόκρυφα σημεία τους;

Θα τρελαθούμε;. Υπάρχει δυνατότητα του ανθρώπου να εκφράζεται, αλλά δεν μπορεί να εκφράζεται δημοσίως για κάτι που πιστεύει αυτός. Δεν με πειράζει κάποιος που κάνει κάτι στο σπίτι του, αρκεί να μην εμπλέκονται παιδιά. Εμένα με ενοχλεί να βλέπω δύο άνδρες να φιλιούνται στον δρόμο

Γιατί όμως πρέπει να υπάρχει κάτι τέτοιο; Είναι μοντερνισμός, είναι νέα τάξη πραγμάτων;».

Σε άλλο σημείο η συζήτηση, όπως ήταν επόμενο, κύλησε στον Ηλία Κασιδιάρη, ο οποίος είχε δηλώσει ανοικτά την υποστήριξή του στους «Σπαρτιάτες».

«Δεν μπορώ να πω ότι δεν έχει καλές ιδέες ο Ηλίας Κασιδιάρης. Βέβαια, δεν συμφωνώ σε όλα μαζί του, όπως συνέβαινε και με τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη ή τον Γιώργο Καρατζαφέρη.

Δεν έχω συναντηθεί ούτε μία φορά με τον Ηλία Κασιδιάρη ούτε ποτέ έχω μιλήσει μαζί του. Όμως ποτέ δεν ήμουν αγνώμων, όταν ένας άνθρωπος μου έκανε καλό τον ευχαριστούσα και ποτέ δεν τον ξεχνάω.

Δεν μπήκαμε στην Βουλή μόνο λόγω του Ηλία Κασιδιάρη. Δεν έχει κανένα δικαίωμα να ζητήσει κάτι ο Κασιδιάρης αν βγει από την φυλακή. Εγώ μπήκα μπροστά με τους Σπαρτιάτες και μας ψήφισαν 250.000 άνθρωποι. Αυτό που θέλουμε να κάνουμε είναι ένα λαϊκό κίνημα με συμμετοχή όλων των πολιτών.

Εγώ είμαι αρχηγός, ο Ηλίας Κασιδιάρης δεν μπορεί να γίνει αρχηγός στο κόμμα. Τους Σπαρτιάτες τους διοικώ εγώ. Θέλω να βγει, να πάμε να φάμε, να μιλήσουμε, να γνωριστούμε, όπως κάνουν όλοι οι πολιτισμένοι άνθρωποι».

(Δείτε μετά το 3o λεπτό την αναφορά στον Κασιδιάρη και μετά το 15ο λεπτό την αναφορά στα gay pride).

πηγή

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...