Όταν η τεχνολογία ζωντανεύει τους πίνακες
σχόλιο Γ.Θ : Ο θρυλικός πίνακας "Temptation of St. Anthony" δεν είναι μονάχα ο πιο γνωστός πίνακας στην ιστορία του σουρεαλισμού, είναι και κάτι άλλο για κάποιους από εμάς τουλάχιστον...
Ο θρίαμβος του Σταυρού επί του σατανά και του βασίλειού του που ως μνημεία στις ράχες των παραμορφωμένων ζωόμορφων δαιμόνων έχει την σαρκολατρεία, την σάπια δόξα, την δύναμη και τον πλούτο.
Ένας γυμνός άνθρωπος, κρατώντας απλώς έναν αυτοσχέδιο Σταυρό νικάει όλο το σύστημα της Αντίχριστης Τάξης Πραγμάτων.
Φυσικά ο πίνακας δεν είναι θρησκευτικός για να τον δούμε με τα κριτήρια της Βυζαντινής τεχνοτροπίας και ως εκ τούτου η απεικόνιση του αγγέλου, του μοναχού αλλά και του ίδιου του Αγίου Αντωνίου δεν πρέπει να γίνει αφορμή για σύγκριση με της Αγιογραφίες της Πίστης μας
σχόλιο Γ.Θ : Ο θρυλικός πίνακας "Temptation of St. Anthony" δεν είναι μονάχα ο πιο γνωστός πίνακας στην ιστορία του σουρεαλισμού, είναι και κάτι άλλο για κάποιους από εμάς τουλάχιστον...
Ο θρίαμβος του Σταυρού επί του σατανά και του βασίλειού του που ως μνημεία στις ράχες των παραμορφωμένων ζωόμορφων δαιμόνων έχει την σαρκολατρεία, την σάπια δόξα, την δύναμη και τον πλούτο.
Ένας γυμνός άνθρωπος, κρατώντας απλώς έναν αυτοσχέδιο Σταυρό νικάει όλο το σύστημα της Αντίχριστης Τάξης Πραγμάτων.
Φυσικά ο πίνακας δεν είναι θρησκευτικός για να τον δούμε με τα κριτήρια της Βυζαντινής τεχνοτροπίας και ως εκ τούτου η απεικόνιση του αγγέλου, του μοναχού αλλά και του ίδιου του Αγίου Αντωνίου δεν πρέπει να γίνει αφορμή για σύγκριση με της Αγιογραφίες της Πίστης μας