Τρίτη 9 Οκτωβρίου 2018

Στην πύλη προς τη βασιλεία του Θεού . Ένας άνθρωπος συναντά αφίξεις από τη γη των νεκρών

σχόλιο Γ.Θ : Απλά συγκλονιστικό... 
Κρατήστε το στις καρδιές σας


Στην πύλη προς τη βασιλεία του Θεού . Ένας άνθρωπος συναντά αφίξεις από τη γη των νεκρών.
- Ποιος είσαι; - ζητάει το επόμενο.
- Είμαι Καθολικός Θεολόγος.
- Γνωρίζετε τον Ιησού Χριστό;
- Τι είδους ερώτηση, είμαι θεολόγος ...
- Α - και ... Λοιπόν, πηγαίνετε στα αριστερά.
Φωνάζει στο επόμενο.
- Ποιος είσαι;
- Είμαι Προτεσταντικός βοσκός.
- Γνωρίζετε τον Ιησού Χριστό;
- Τι είδους ερώτηση, είμαι βοσκός, αυτός είναι ο καλύτερος φίλος μου ...
- Αχ ​​... Αχ ... Λοιπόν, πηγαίνετε αριστερά. Επόμενος ! ... Μια
ηλικιωμένη κυρία έρχεται.
- Ποια είσαι;
- Είμαι Ορθόδοξη όλη μου η ζωή στη χορωδία που έψελνα.
- Γνωρίζετε τον Ιησού Χριστό;
- Έλεος, Κύριε, ποιος δεν θα σε αναγνωρίσει;



https://apantaortodoxias.blogspot.com

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...