Σάββατο 27 Οκτωβρίου 2018

Ο Τελευταίος λόγος του Γρηγορίου Αρχιπελαγίτη: "Η γιαγιά είναι ΠΙΟ ΚΑΛΗ από τον Πατριάρχη"

 Ο Τελευταίος του λόγος Γρηγορίου Αρχιπελαγίτη 



Σε βίντεο που αναρτήθηκε στο διαδίκτυο της 28ης Σεπτεμβρίου 2018 ο Καθηγούμενος της Ι. Μ. Δοχειαρίου Αρχιμ. Γρηγόριος ομιλεί με Μολδαβό περί του Πατριάρχου Βαρθολομαίου και της Ευρώπης. Ιδού ο λόγος αληθείας:

«Την Ορθόδοξη Παράδοση των Πατέρων μας και άλλη παράδοση να μην ακολουθήσουμε. Οι παραδόσεις μας να μας βοηθήσουνε να συνεχίσουμε τη ζωή μας.

Η γιαγιά είναι πιο καλή από τον Πατριάρχη. Γι’ αυτό τους στέλνω ευχή και τους χαιρετάω από εδώ που είμαι και τους δίνω και ένα εν Χριστώ φίλημα.

Πιο καλά είναι να συναντάς μία γιαγιά στο χωριό που πιστεύει από ένα Καθηγητή Πανεπιστημίου και από ένα Πατριάρχη που φιλάει την παντόφλα του Πάπα. Στη γιαγιά μετάνοια. Από τη γιαγιά να παίρνετε ευχή και συμβουλή.

Είναι φοβερό πράγμα μέσα σε εκείνο το ζυγό της Τουρκοκρατίας τον φοβερό, τον άθεο, τον αντίχριστο, να κρατηθούμε χριστιανοί ορθόδοξοι και τώρα να τα απεμπολήσουμε όλα.

Να μη ξεχάσουμε πολλές φορές την ημέρα να κάνουμε τον σταυρό μας. Είναι ομολογία πίστεως ότι εγώ είμαι Ορθόδοξος και προσκυνώ την Αγία Τριάδα και ευχαριστώ τους Αγίους που περιφρουρούν τη χώρα μου.

Θέλω να ’ρθώ στην Μολδαβία. Θα χαρώ να περπατήσω σε αυτά τα άγια χώματα.

Καλέ μου άνθρωπε, εμείς είμαστε παραδοσιακοί λαοί. Εμείς είμαστε κοντά στην Ανατολή. Δεν είμαστε στην Ευρώπη κοντά. Μακριά η Ευρώπη! Ξορκισμένη να είναι!»

http://orthodoxostypos.gr
http://pneumatoskoinwnia.blogspot.com

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...