Σάββατο 7 Ιανουαρίου 2017

Αιφνιδιαστική παράδοση των πέντε πρώτων υπερμαχητικών T-50 στις Ρωσικές Αεροδιαστημικές Δυνάμεις – Κολοσσιαίος εξοπλισμός της Ρωσίας με 1800 μαχητικά, ελικόπτερα, βομβαρδιστικά

Του Βασίλη Καπούλα
Απόλυτος αιφνιδιασμός από Μόσχα:
Τα πρώτα πέντε υπερμαχητικά T-50 θα παραδοθούν φέτος στις Ρωσικές Αεροδιαστημικές Δυνάμεις (VKS). Την αιφνιδιαστική είδηση μεταδίδουν τώρα τα ρωσικά ΜΜΕ καθώς πρόκειται για μη αναμενόμενη εξέλιξη με βάση προηγούμενες πληροφορίες που ανέφεραν ότι βρίσκεται σε εξέλιξη ο δεύτερος κύκλος δοκιμών για τον νέο κινητήρα που θα εξοπλίζει το μαχητικό 5ης γενιάς T-50 PAK-FA ενώ τόνιζαν ότι ο κινητήρας βρίσκεται επί της δοκιμαστικής κλίνης για τον έλεγχο απόκρισης. Το μαχητικό προς το παρόν βρίσκεται εφοδιασμένο με τον κινητήρα AL-41F1 ( «product 117») που βασίζεται στην τεχνολογία των αντιστοίχων του Su-35.
Ο νέος κινητήρας που θα ελέγχεται πλήρως ψηφιακά σε σχέση με τον AL-41F1. Θα έχει ανώτερη ισχύ με πάνω από 17,5/19,5 τόνους ώσης μειωμένη κατανάλωση καύσιμου ενώ μεγάλη βαρύτητα έχει δοθεί στην ευκολία συντήρησης και χρόνου ζωής.
«Το 2017 οι Ρωσικές Αεροδιαστημικές Δυνάμεις θα παραλάβουν περισσότερο εξοπλισμό συμπεριλαμβανομένου και πέντε Τ-50»  τόνισε εκπρόσωπος του ρωσικού Στρατού.
Επιπλέον, παρατήρησε ότι η παράδοση των πέντε Sukhoi PAK FA γίνεται στο τέλος του συμβολαίου με την μαζική παραγωγή των Τ-50 να ξεκινάει.
Ο Διοικητής των ρωσικών Αεροδιαστημικών Δυνάμεων, Viktor Bondarev, τόνισε ότι το 2017 θα παραληφθούν επίσης περισσότερα από 20 Su-30SM, αναβαθμισμένα στρατηγικά βομβαρδιστικά Tu-95 και Tu-160, ελικόπτερα Mi-28, Ka-52 και άλλα.
Ο στρατηγός Paul Kurachenko, είπε νωρίτερα ότι το 2020 η ρωσική Αεροπορία θα έχει 900 νέα μαχητικά και ελικόπτερα και 900 θα αναβαθμιστούν.
Το αεροσκάφος T-50 (PAK FA) διαθέτει στοιχεία απόκρυψης ίχνους γνωστό ως τεχνολογία stealth. Σε αυτή τη λογική κινείται και η ενσωμάτωση των όπλων του σε 2 αποθήκες, εσωτερικά στην άτρακτο και πιθανώς σε ακόμη 2 θέσεις στις βάσεις των ημιπτερύγων.
Το σχήμα του είναι αρκετά πεπλατυσμένο, είναι δικινητήριο και θα διαθέτει όπως λέγεται 5 ραντάρ, μεταξύ αυτών και στα χείλη προσβολής των πτερύγων, σε διάφορες ζώνες συχνοτήτων.
Έχει δυνατότητα υπερηχητικής πτήσης χωρίς μετακαύση, έχει λόγο ώσης/βάρους περίπου 1,4, αλλά οι κινητήρες του θα αλλάξουν αφού οι κανονικοί του ακόμα είναι στο στάδιο δοκιμών.
Το αεροσκάφος διαθέτει σύστημα θερμικής απεικόνισης «OLS-50M», με δυνατότητες ανίχνευσης στόχων χαμηλού Η/Μ ίχνους, εξελιγμένη ζεύξη δεδομένων, εξελιγμένο σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου και συλλογής πληροφοριών (ELINT) καθώς και σύστημα ηλεκτρονικής βοήθειας του πιλότου, ώστε να τον ελαφρύνει από κάποια καθήκοντα και να του επιτρέπει να συγκεντρώνεται στην αποστολή του (e-cockpit), εν είδει τεχνητής νοημοσύνης του σκάφους.
Επιπλέον τεχνικά χαρακτηριστικά :
-Μαχητικό 5ης γενιάς
-Βάρος απογείωσης (50% καύσιμα + βλήματα) 26.000 kg
-Βάρος απογείωσης (100% καύσιμα + βλήματα) 33.990 kg
μεγ. βάρος απογείωσης 37.000 kg
-Εσωτερικά μεταφερόμενα καύσιμα 7.500 kg
-Ωφέλιμο φορτίο εσωτερικά 1.840
-Ωφέλιμο φορτίο μέγιστο 2.260
-Ταχύτητα ταξιδιού, 1,8-2 Mach
-Ταχύτητα supercruise 1,4-1,8 Mach
-Εμβέλεια: Τουλάχιστον εφάμιλλη της γενιά των Su-27/35
–Όρια φόρτισης 10-11 g (τουλάχιστον 9 g)
-«Υπογραφή» ραντάρ (ίχνος αεροσκάφους RCS, 0,05-0,5 m2 μετωπικά.
Με βάση την παρούσα σχεδίαση το ηλεκτρομαγνητικό ίχνος θα είναι σημαντικά υψηλότερο πλευρικά και από την οπίσθια κάτοψη.
Δείτε βίντεο με την δοκιμή που πραγματοποίησε η United Aircraft Corporation (UAC) στο πυροβόλο του νέου μαχητικού Sukhoi T-50.
Το βίντεο δείχνει το πυροβόλο 9-А1-4071K 30 χλστ. σε σταθερή βάση πραγματοποιώντας τις βολές.




Πηγή

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...