Παρασκευή 24 Ιουνίου 2022

ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ. ΜΑΡΤΥΡΙΑ. ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΠΕΙΝΑ

Από τον τοίχο του αγαπητού αδελφού και Στρατηγού μας Δημήτρης Καραισκος ! Ας είμαστε σε εγρήγορση! Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν!
Αγαπητοί φίλοι μου καλησπέρα.
Προσωπική μαρτυρία.
Το 1995 ήμουν στο κελί Αναστάσεως του Κυρίου, στήν Καψαλα στόν Γέροντα Ισαάκ και την συνοδεία του.
Ήταν εκεί και ο μακαριστός Γέροντα Γρηγόριος Παπασωτηριου, από την Ιερά Μονή Τιμίου Προδρόμου, στήν Μεταμόρφωση Χαλκιδικής.
Για όσους φίλους έχουν παει στο κελί, ήμασταν στο νέο κτίσμα, στήν ταράτσα.
Αλλα κτίσματα τότε δεν υπήρχαν, μόνο το παλιο κελί.
Ο Γέροντας Ισαάκ σκεφτόταν να κτίσει εκεί στήν ταράτσα τρία μικρά κελιά.
Σηκώνει για μία στιγμή το χέρι ο Γέροντας Γρηγόριος λέει και δείχνει μέ τό χέρι του "Μία πτερυγα εκεί, μία πτερυγα εκεί και ένα εκκλησακι στην μέση, νά τό Μοναστήρι"
Φίλοι μου σέ δεκαενια χρόνια, κτίσθηκαν όπως ΑΚΡΙΒΩΣ!!!!!!προορατικα τά ειπε.
Τρία χρόνια, περιπου πριν κοιμηθεί ο Γέροντας Γρηγόριος πηγα στην Μεταμόρφωση, στο Μοναστήρι, προσκυνησα και όταν είδα τόν Γέροντα τον ρώτησα, Γέροντα πως είναι τα μάτια τής ψυχής;
"Δημήτρη εάν ανοίξουν, τά μάτια τής ψυχής, βλέπεις από εδώ μεχρι την Κόρινθο." Χαμογελουσε...
Ο Γέροντας Ισαάκ μου είχε πει, Δημήτρη να έχεις ένα χωραφακι.. η Μαρία να ξέρει νά ζυμωνει... Θα ρθουν δυσκολα χρόνια.
Ο Γέροντας Γρηγόριος ένα χρόνο πριν κοιμηθεί μου είπε "Δημήτρη θα ρθει πεινα, μεγάλη πεινα"
Για μένα είναι σίγουρο...
Ήμαστε όλοι μας στά χέρια του Θεού, που μας αγαπάει πολυ.. αρκεί νά συμφιλιοθουμε μαζί Του.....
Έχουμε εμπιστοσυνη στήν προνοια του Θεού.. αλλά και εμείς κάτι να κάνουμε...
Όσοι ζουμε στά χωριά, έχουμε ευνοϊκότερες συνθήκες...
Μία από τίς αρχές του πολεμου είναι ή "Πρόβλεψη για μελλοντικές επιχειρήσεις"...
Οργάνωση μάχης, λοιπόν να έχουμε κάποια αυτάρκεια....
Σημερα έκοψα, τά πρωτα φασολάκια και τά πρωτα Αποστολιατικα συκα.
Φίλοι μου εβαλα πολλα καρποφόρα για μια δυό οικογένειες.
Αλλά σταφυλια και συκες επειδή μου αρέσουν πολυ, εβαλα για ένα μικρό χωριό.
Συκα πρώιμα διφορα, συκα άσπρα, συκα μαυρα....
Εάν περάστε από τόν Άγιο Αντώνιο, να ρθειτε να μαζέψτε... συκα και σταφύλια όσα θέλετε
Καλό βράδυ.

Δημήτρης Γκιουζελης

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...