Δεκάδες κατασχεμένα κοντέινερς με εκρηκτικές ύλες παραμένουν στο φορτηγό πλοίο «MEKONG SPIRIT» που βρίσκεται στο λιμάνι της Σούδας, στα Χανιά, από τις 25 του περασμένου Μαΐου. Σύμφωνα με απόλυτα διασταυρωμένες πληροφορίες του zarpanews.gr, λόγω του κύματος καύσωνα που πλήττει τη χώρα, λιμενικές και στρατιωτικές Αρχές έχουν λάβει έκτακτα μέτρα υπό τον φόβο έκρηξης, καταβρέχοντας τα φορτία ανά τακτά χρονικά διαστήματα.
Τα πλοίο με το παράνομο φορτίο είχε αποπλεύσει από την Τουρκία και είχε προορισμό το Σουδάν, όταν εντοπίστηκε στα ανοικτά της Κω και διαπιστώθηκε πως έφερε φορτίο εμπορευματοκιβωτίων με εκρηκτικές ύλες, κατά παράβαση σχετικών αποφάσεων Ο.Η.Ε και Ε.Ε αναφορικά με περιοριστικά μέτρα λόγω της κατάστασης στο Σουδάν.
Στη συνέχεια, επειδή στην Κω δεν υπήρχε υποδομή για να ελεγχθούν τα κοντέινερ με τις εκρηκτικές ύλες, το πλοίο οδηγήθηκε στο λιμάνι της Σούδας, ώστε να εξακριβωθεί το περιεχόμενο των κοντέινερ και να διαπιστωθεί αν το φορτίο εμπίπτει στις απαγορεύσεις του ΟΗΕ σχετικά με τις πωλήσεις όπλων.
Ωστόσο, την ώρα που η Εισαγγελία του Πειραιά διενεργεί την κύρια ανάκριση για το ποινικό σκέλος της υπόθεσης, το πλοίο «βόμβα» παραμένει στα Χανιά, με κίνδυνο ανά πάσα στιγμή να εκραγεί καθώς τις επόμενες ημέρες αναμένουμε ακραίες θερμοκρασίες.
Πηγές από τις αρχές ασφαλείας της περιοχής όπου βρίσκεται το πλοίο, μεταφέρουν στο zarpanews.gr ότι έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα ασφαλείας και το πλοίο βρίσκεται υπό διαρκή επιτήρηση.
Παρόλα αυτά, αν ω μη γένοιτο συμβεί κάποιο ατύχημα -όπως το 2011 στο Μαρί της Κύπρου, όταν εξερράγησαν 96 κοντέινερς πυρίτιδας σε Ναυτική Βάση- ποιος είναι σε θέση να προβλέψει τις συνέπειες;
Τα πλοίο με το παράνομο φορτίο είχε αποπλεύσει από την Τουρκία και είχε προορισμό το Σουδάν, όταν εντοπίστηκε στα ανοικτά της Κω και διαπιστώθηκε πως έφερε φορτίο εμπορευματοκιβωτίων με εκρηκτικές ύλες, κατά παράβαση σχετικών αποφάσεων Ο.Η.Ε και Ε.Ε αναφορικά με περιοριστικά μέτρα λόγω της κατάστασης στο Σουδάν.
Στη συνέχεια, επειδή στην Κω δεν υπήρχε υποδομή για να ελεγχθούν τα κοντέινερ με τις εκρηκτικές ύλες, το πλοίο οδηγήθηκε στο λιμάνι της Σούδας, ώστε να εξακριβωθεί το περιεχόμενο των κοντέινερ και να διαπιστωθεί αν το φορτίο εμπίπτει στις απαγορεύσεις του ΟΗΕ σχετικά με τις πωλήσεις όπλων.
Ωστόσο, την ώρα που η Εισαγγελία του Πειραιά διενεργεί την κύρια ανάκριση για το ποινικό σκέλος της υπόθεσης, το πλοίο «βόμβα» παραμένει στα Χανιά, με κίνδυνο ανά πάσα στιγμή να εκραγεί καθώς τις επόμενες ημέρες αναμένουμε ακραίες θερμοκρασίες.
Πηγές από τις αρχές ασφαλείας της περιοχής όπου βρίσκεται το πλοίο, μεταφέρουν στο zarpanews.gr ότι έχουν ληφθεί όλα τα μέτρα ασφαλείας και το πλοίο βρίσκεται υπό διαρκή επιτήρηση.
Παρόλα αυτά, αν ω μη γένοιτο συμβεί κάποιο ατύχημα -όπως το 2011 στο Μαρί της Κύπρου, όταν εξερράγησαν 96 κοντέινερς πυρίτιδας σε Ναυτική Βάση- ποιος είναι σε θέση να προβλέψει τις συνέπειες;