Πέμπτη 28 Απριλίου 2016

Να είμαι εκεί...

Θα είμαι εκεί...Να δεις ότι κλαίω και να μπεις στο βλέμμα να ομορφύνει το δάκρυ.

σχόλιο Γ.Θ : Τώρα που ο δρόμος τελειώνει, η φλόγα της κατάνυξης δυναμώνει.
Αυτό δεν θα συμβεί σε λάπτοπ, τηλεοράσεις και εξόδους, αλλά στην Εκκλησία. Στην Εκκλησία που μας ενώνει και που μας απογειώνει πέρα απ' την επικαιρότητα και την μάταιη προσωρινότητα στην πραγματικότητα που μας περιμένει. Στην πραγματικότητα που περνά απ' τον θάνατο στην Ανάσταση και στους ωκεανούς της Αιωνιότητος.
Καλή αντάμωση στην Εκκλησία. Να είστε εκεί...


 Να είμαι εκεί...

Θα είμαι εκεί...Να δω ότι με κοιτάς και να χαθώ στο χρώμα της Αγάπης.
Θα είμαι εκεί... Να δεις ότι κλαίω και να μπείς στο βλέμμα να ομορφύνει το δάκρυ.
Θα είμαι εκεί όπου θα λιτανεύσουν τη εικόνα Σου στο σκοτάδι και στο "Ιδού" θα προσπέσω όπου θα πέφτει το φως των τριών κεριών.
Το ξέρω πως όταν φύγουν τα κεριά θα είναι πάλι σκοτεινά αλλά η ανάμνηση θα είναι το Φως και αυτό μου αρκεί μέχρι την Ανάσταση. Αρκεί να είμαι εκεί....

anazhthseis-elena.blogspot.gr

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...