Σάββατο 17 Ιουνίου 2023

Ήρθε η ώρα να το γυρίσουμε σε dump-phones

Ζούμε στην εποχή της "εξαπάτησης" και του fake.
Παντού fake άνθρωποι που αλληλοεξαπατώνται.
Πριν μερικές μέρες, γράφτηκα στο netflix
για να δω κάποια ντοκυμαντέρ που ήθελα.
Χτες μου ήρθε ένα μήνυμα στο κινητό
στημένο άριστα, που έλεγε
"ο λογαριασμός σας έχει κλειδωθεί ... κλπ"
και μου έδινε ένα link για να το διευθετήσω.
Όταν είδα με προσοχή όμως,
το λινκ που μου έστειλαν, κατάλαβα πως είναι fake.
Σημειώστε πως δεν ήμουν ποτέ πιο πριν πελάτης στο Netflix.
Που ήξεραν οι "χάκερς" πότε γράφτηκα
και πως πήραν το νούμερο μου;
Την απάντηση τη δίνει το ίδιο το Netflix
μέσα από το πρώτο επισόδειο του 6ου κύκλου
της σειράς "Black Mirror",
όπου μια δικηγόρος λέει στον πελάτη της
"δεν έχεις προσέξει, πως κάθε φορά που λες
ή γράφεις κάτι, μετά σου έρχονται διαφημίσεις γι' αυτό;
Διάβασες ποτέ τους όρους και προϋποθέσεις;"
Αλήθεια τώρα; Ποιος τα διαβάζει αυτά για να γραφτεί κάπου;
Αφού θα πρέπει να διαβάσει εκατοντάδες σελίδες
από νομικές μπαρούφες με πολύ ψιλά γράμματα;
Κανένας.
Όχι μόνο το νούμερο του κινητού μας
αλλά και ολόκληρες της ζωές μας μπορούν να αγοράσουν
εν αγνοία μας
από τη στιγμή που δίνουμε συνεχώς το οκ
και έχουμε στα χέρια μας
αυτόν τον διάολο που λέγεται smart-phone.
Ακριβώς το ίδιο συμβαίνει και σε όλα τα παράλογα
που μας συμβαίνουν.
Πάντοτε δίνουμε εμείς το "οκ".
ΥΓ Νομίζω ήρθε η ώρα να το γυρίσουμε σε dump-phones.
Εγώ ήδη το έχω έτοιμο... Το είχα πάρει 30 ευρώ από το ίντερνετ.

Το νου μας.
 
 Yannis Bakman

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...