Τρίτη 6 Ιουνίου 2023

Όσιος Πορφύριος: «Μακρυά από τον Μασώνο»!

Το 1988 σπούδαζα μαθηματικός στο Πανεπιστήμιο των Ιωαννίνων και μία Δευτέρα βράδυ, μετά το φαγητό στη φοιτητική λέσχη του Πανεπιστημίου (στη Δόμπολη), κατηφορίζαμε με τον συμφοιτητή μου Χ.Ν. με κατεύθυνση προς το κέντρο της πόλης. Πλησίαζαν τα Χριστούγεννα και την Παρασκευή θα συνταξιδεύαμε για την Αθήνα. Σε αυτόν τον νυχτερινό περίπατο ο Χ… μου αποκάλυψε ότι ο πατέρας του ήταν μασόνος και εκείνος θα ακολουθούσε τον ίδιο δρόμο. Ήμουν μόλις 20 ετών, μέσα στην αμφισβήτηση, στην άγνοια και στην περιέργεια. Ήθελα να ανακαλύψω και να γνωρίσω νέα πράγματα. Ήθελα να έχω εμπειρίες. Έτσι, παρόλο που από μικρός είχα μεγαλώσει σε χριστιανικό περιβάλλον, δέχθηκα με ενθουσιασμό την πρότασή του και την Κυριακή θα πηγαίναμε μαζί στη μασονική στοά της Αθήνας, για να τους γνωρίσω από κοντά.

Την επόμενη ημέρα, Τρίτη πρωί, όπως έμαθα αργότερα, τηλεφώνησε ο Άγιος στη μητέρα μου και τη ρώτησε:

–   Αυτός ο Θ… τι κάνει στα Γιάννενα;

–   Καλά είναι, Γέροντα…

–  Να του πεις να μην κάνει παρέα με τον χοντρούλη, διότι είναι μασόνος. Ο πατέρας του είναι πολύ πλούσιος, έχει φυτείες με φιστικιές και είναι μεγάλος μασόνος. Είναι προχωρημένος…, έχει περάσει αυτός στοές!!! Να μην κάνει καθόλου παρέα μαζί του. Μακριά από τον μασόνο και το Σάββατο που θα είναι στην Αθήνα να έρθει αμέσως να με δει.

Το μεσημέρι της Τετάρτης, μετά την παρακολούθηση των μαθημάτων, επειδή δεν είχα τηλέφωνο στο σπίτι, πήγα στο κατάστημα του ΟΤΕ και τηλεφώνησα στους γονείς μου προκειμένου να τους ενημερώσω ότι την Παρασκευή θα κατέβαινα στην Αθήνα. Μετά τον χαιρετισμό η μητέρα μου με ξάφνιασε: «Κάνεις παρέα με έναν χοντρούλη; Εχθές τηλεφώνησε ο Παππούλης και ζήτησε μόλις κατέβεις απ’ τα Γιάννενα να πας αμέσως να τον δεις. Θα σε περιμένει». Φυσικά δεν είχα αναφέρει ούτε στη μητέρα μου όπως και σε κανέναν άλλον τα σχέδιά μου για την επικείμενη κυριακάτικη επίσκεψη στην τεκτονική στοά.

Το Σάββατο πήρα το αυτοκίνητο του πατέρα μου και στις 7:00 η ώρα τα χαράματα έφτασα στο Μοναστήρι. Μόλις μπήκα στο Κελλί του, με ρώτησε με νόημα: «Για που ετοιμάζεσαι να πας αύριο;». Έμεινα άφωνος. Μετά από τις διδαχές του Οσίου για την απόλυτη αλήθεια που κρύβει η Ορθοδοξία μας και για τον κίνδυνο και τη μεγάλη πλάνη των μασόνων, ακύρωσα τη συνάντηση. Με έστειλε και σε κάποιον αρχιμανδρίτη στην πλατεία Βάθης ο οποίος μου έδωσε ένα βιβλίο περί μασονίας και ενημερώθηκα για τα δόλια και μυστικά σχέδιά τους.

Ο Άγιος είχε «δει» εκείνον τον διάλογο με τον Χ… Είδε τις προθέσεις μου και ας ήταν 600 χιλιόμετρα μακριά. Ο φίλος μου Χ… έκανε προσηλυτισμό για νέα μέλη και αν δεν ήταν ο Άγιος, θα έμπλεκα με τους τέκτονες, με μια διεθνή μυστικότατη παραθρησκευτική οργάνωση που πολεμάει την Ορθοδοξία και την Ελλάδα.

πηγή
Από το βιβλίο «Ο Όσιος Πορφύριος ο Προφήτης – Μαρτυρίες», Τόμος Γ’, σελ. 159

Μαρτυρία του κ. Θ.Κ., Μαθηματικού, Αθήνα

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...