Κυριακή 25 Αυγούστου 2019

Τελευταία νέα από την Πόλη…


ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ
…..Πριν λίγες ημέρες είχα μια πολύ ενδιαφέρουσα συζήτηση με τον αρμένιο ιδιοκτήτη του βιβλιοπωλείου Kibabi Mukaddes (αντίστοιχο της δικής μας Βιβλικής Εταιρείας) που βρίσκεται….
Μου διηγήθηκε κλαίγοντας τη μεταστροφή του στον Χριστό καθώς και την αλλαγή του βιβλιοπωλείου του από γενικό βιβλιοπωλείο σε θρησκευτικό βιβλιοπωλείο.

Ήταν θρησκευτικά αδιάφορος αλλά είδε στον ύπνο του τον Χριστό και πάλεψε μαζί Του. Όταν ξύπνησε είχε τα σημάδια της πάλης στο σώμα του. Τότε άρχισε η αναζήτηση.

Μια μέρα λέει, μπήκε μέσα ένα παιδάκι και του είπε: σε παρακαλώ, δώσε μου ένα δώρο. Εκείνος του έδωσε κάτι αλλά το παιδί έστρεψε τα μάτια του σε ένα μοναδικό βιβλίο που έλεγε για τον Χριστό και του είπε με λαχτάρα «δώσε μου αυτό!». Εκείνος του το έδωσε λέγοντας «αφού το θέλεις τόσο πολύ, πάρτο, δικό σου» και το ρώτησε «ποιος σε έστειλε εσένα; από πού ήρθες;», και το παιδί απάντησε: «μένω λίγο παρακάτω, εδώ με την οικογένειά μου, είμαστε από το Ιράν. Περνώντας από το βιβλιοπωλείο σας κάποιος με σταμάτησε και μου είπε: «μπες σε αυτό το βιβλιοπωλείο και πάρε ό,τι δώρο σου δώσουν».

Θα πάρω ό,τι μου δώσετε». Κανένας δεν ξέρει ποιος έστειλε το παιδάκι. Αυτό το γεγονός όμως έγινε αφορμή να αλλάξει ζωή και είδος βιβλιοπωλείου ο κύριος αυτός.

Μου είπε ακόμα ότι μια άλλη φορά ήρθαν 10 ιρανοί φοιτητές και του ζήτησαν Αγίες Γραφές. Εκείνος τις βρήκε και οι φοιτητές τις φόρτωσαν στα σακίδια πλάτης τους και μετά προσευχήθηκαν θερμά όλοι μαζί να μην τους πιάσουν στα σύνορα. Πέρασαν με θαυματουργικό τρόπο χωρίς να γίνουν αντιληπτοί!

Του είπα για την Κατήχηση που πρόκειται να εκδοθεί (στα τουρκικά) και με ικέτεψε σχεδόν να του πάω βιβλία, τα οποία θα πληρώσει επί τόπου. ‘Εχουμε λέει πολλά προτεσταντικά βιβλία αλλά οι άνθρωποι έρχονται και μας λένε ότι δεν τους χορταίνουν.

Μας ζητούν πατερικά κείμενα, κατηχήσεις, προσευχητάρια Ορθόδοξα! Καθηγητές πανεπιστημίου! Θέλω να κάνω μια γωνιά ορθόδοξη στο μαγαζί μου, μου είπε. Αλλάξαμε μαίηλ και τηλέφωνα. Θα του πάω από κοντά ό,τι υπάρχει. Έχει ιεραποστολικό ζήλο και αγάπη.

(…τα μωρά του κόσμου εξελέξατο ο Θεός ίνα τους σοφούς καταισχύνει!)

Π. Θ.
https://simeiakairwn.wordpress.com/πηγή: Πηγή
http://sfa-cryptochristian.blogspot.com
 

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...