Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018

Πάτερ, κάνω τον καλό, τον χριστιανό, τον ευλαβή

π.Ανδρέας

¨Πάτερ, κάνω τον καλό, τον χριστιανό, τον ευλαβή, στους ξένους.
Στους δικούς μου όμως είμαι ένας σκέτος σατράπης, που δε σηκώνει δεύτερη κουβέντα.


Στη γυναίκα μου σκορπάω απειλές, και στα παιδιά χαστούκια.
Στη δουλειά, όλοι νομίζουν ότι είμαι ωραίος, αφού κάθε χρόνο πάω άγιο Όρος και τους δείχνω φωτογραφίες με γέροντες και μοναστήρια.
Όσοι με ξέρουν όμως, με αποφεύγουν και με φοβούνται.

Γενικώς, πάτερ, κοροϊδεύω και ζω ένα ψέμα.
Δεν έχω καμία σχέση με το Χριστό¨.
..................................................................................
Θαυμάζω τους ανθρώπους αυτούς που μιλάνε έτσι.
Διότι ο τρόπος τους, φανερώνει ότι μπήκε φως στην ψυχή τους.
Αν δεν είχε μπει φως, δεν θα έβλεπαν όλο αυτό το σκοτάδι.


Αγώνας!..



Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...