Σάββατο, 28 Ιουλίου 2018

Προσοχή στις παγίδες των εκσυγχρονιστών της Εκκλησίας

 Ο άδικος και βρώμικος πόλεμος που ξεκίνησαν στον βετεράνο Ιεράρχη της Ορθοδοξίας και τα σχέδια εκσυχρονισμού της Εκκλησίας 


Το λέμε ανθρωποκεντρικά για να καταλάβουμε το αποτέλεσμα της αμαρτίας. Λέμε ο Θεός ότι και τιμωρεί και οργίζεται για να το καταλάβουμε εμείς οι άνθρωποι ότι όταν διώχνουμε την Χάρη έρχεται το κακό. Ναι, επιτρέπει ο Θεός σεβόμενος την ελευθερία μας να μας εγκαταλείψει γνωρίζοντας το τι θα ακολουθήσει.

Οι προοδευτικούληδες - αγαπούληδες της Εκκλησίας, οι παπαfacebook, οι ροζουλί αισθησιακοί αναρχοπαπάδες, που εκμεταλλευόμενοι τον ανθρώπινο πόνο με αναίδεια βγάζουν γλώσσα και επιτίθενται στους Ιεράρχες που χρησιμοποιούν την εδώ και 2000 χρόνια ορολογία της Εκκλησίας μας, βρίσκουν την ευκαιρία να βγάλουν τα απωθημένα τους σε αυτούς και σε αυτά που θεωρούν ως κακά κείμενα της Εκκλησίας μας προσπαθώντας έτσι να "εκσυγχρονίσουν" την Εκκλησία και να την φέρουν σε μία μεταπατερική κατάσταση.

Η αγαπολογία τους και οι αισθησιακές ομιλίες τους μετατρέπονται σε εμπάθεια και χολή όταν μιλάνε για Πατέρες όπως ο Αμβρόσιος, ο Χριστόδουλος των Ελλήνων, ο Αυγουστίνος Καντιώτης.
Για τον Άγιο Γέροντα Παϊσιο που έλεγε τα ίδια με τους άνωθεν δεν τολμάνε να πουν ακόμα τίποτε φοβούμενοι την δημόσια κατακραυγή. 
Τον λόγο των Πατέρων της Ορθοδοξίας "Ο Θεός Τιμωρεί" προσπαθούν αυτοί οι ίδιοι να τον διαστρεβλώσουν. Κανείς δεν είπε ότι ο Θεός είναι εκδικητής. Οι ροζουλί αγαπαλόγοι το έβαλαν συκοφαντικά στο στόμα εκείνων που εχθρεύονται. Μια πονηρή προπαγάνδα σε έναν εύκολο στόχο. Τον Αμβρόσιο.

Ο Θεός είναι μόνο αγάπη, λέει ο Αλεξανδρουπόλεως, ο πρώην Θηβών, ο αναιδής διάκος του Μεσσηνίας, ο παπάς που θέλει να τον λέμε με ψευδώνυμο, αλλά αν τους ρωτήσουμε γιατί έγινε η καταστροφή στα Σόδομα, στον Κατακλυσμό, στις αιχμαλωσίες, στην Μικρασιατική εκστρατεία που όπως λέει ο Άγιος Παΐσιος "οι αξιωματικοί μας βλασφημούσαν και ήρθε η οργή του Θεού", αν τους ρωτήσουμε λοιπόν για όλα αυτά, τι θα μας πουν; Αλήθεια, ποια είναι η θεολογία τους για την κόλαση, ποιες οι απόψεις τους για το μεταναστευτικό, για το χάραγμα, για την αντίδραση των Ελλήνων στα Συλλαλητήρια και ποια η στάση και οι απόψεις τους για την μασονία και την νέα τάξη;

Αυτοί που θέλουν να εκσυγχρονίσουν την Εκκλησία ξεκίνησαν έναν πόλεμο για μια φράση που οι Πατέρες της Εκκλησίας χρησιμοποιούν 2000 χρόνια. Για να τον κερδίσουν αυτόν το πόλεμο διαστρέβλωσαν την έννοια της φράσης. Ας μην πέσουμε στην παγίδα τους. Μην διχαστούμε και χαίρονται οι υπηρέτες της νέας τάξης και ο διάβολος.

 Γιώργος Θαλάσσης 

15 σχόλια:

  1. Προσωπικα εστειλα σε ιστοσελιδα στο facebook γνωστου ιερεα τα ακολουθα λινκ χωρις να σχολιασω κατι
    https://www.vimaorthodoxias.gr/theologikos-logos-diafora/den-timorei-o-theos/
    https://www.youtube.com/watch?v=KhNaFNEoceg

    Το αποτελεσμα ηταν ο ιερεας να διαγραφει τα σχολια μου. Οταν ρωτησα με σεβασμο τον ιερεα για ποιο λογο διαγραφονται τα σχολια μου με μπλοκαρε απο την ομαδα του. Στη συνεχεια συγγενικο μου προσωπο οταν εδωσε λινκ απο κειμενο του αγιου Παισιου περι οργης του Θεου μπλοκαριστηκε και αυτο.

    κατοπιν εγραψε στην ιστοσελιδα του τα ακολουθα:

    Τυχον σχολια καταστροφικης θρησκευτικης ημιμαθειας και φανατισμου που αποπροσανατολιζουν τους ανθρωπους απο την αληθεια της ευαγγελικης αγαπης του Θεου θα διαγραφονται με δημοκρατικες διαδικασιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σίγουρα ο < Λίβυος> θα είναι αυτός ο αγαπούλης που μόνον όποιος συμφωνεί μαζί του έχει θέση στο φατσοβιβλίο του.

      Διαγραφή
    2. Ἀδελφέ, γιατί φοβᾶσαι νὰ τὸν κατονομάσεις νὰ τὸν ξέρουμε κι ἐμεῖς νὰ φυλαγόμαστε; Γεγονότα ἀναφέρεις, δὲν κάνεις κάποια δυσφήμιση...

      Διαγραφή
  2. Ρωτηστε τους πως ο πανταχου παρων και τα παντα πληρων δεν ηταν εκει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν μπορώ να ξέρω (θα πούνε καποιοι-και τί σημασία έχει;), αλλά στις 12 Ιουλίου που ήταν η κοίμηση του Αγίου Παισΐου,σε πόσες εκκλησίες να διάβασαν λίγο από το χειρόγραφο του " Σημεία των Καιρών"; Αφού είναι δικό του και όχι άλλων.Δεν θα έπρεπε να το αναφέρουν;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΑΡΑΚΑΛΩ,ΜΗΝ ΑΦΗΝΕΤΕ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝΟΥΣ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΣΑΣ !!!
    >>ἀπὸ τὴν γλῶσσα ἄρχισε ἡ καταστροφὴ...<<
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΝ''ΕΜΦΥΛΙΟ'''
    ΜΕΤΑΞΕΙ ΑΓΑΠΟΥΛΗΔΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΗΣ ΟΡΘΗΣ ΔΟΞΑΣΙΑΣ
    ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟΝ ΑΡΕΙΟ,ΕΠΙΣΚΟΠΟ,
    ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΟΜΑΧΙΑ.ΤΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΑ Η ΖΩΗ ΜΑΣ.....
    Καλλιόπη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τους τόνους να τους βάζουμε δηλαδή Καλλιόπη, όπως εσείς σε αυτό το σχόλιό σας...?!!!! :)

      Διαγραφή
  5. Σίγουρα από το Λιβυκό πέλαγος ήταν ο Ιερέας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Σας συγχαίρω για το υπέροχο κείμενό σας που αποτελεί κόλαφο των ιδεοληψιών ενίων αγαπολόγων κληρικών.
    Λυκούργος Νάνης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. https://www.youtube.com/watch?v=KhNaFNEoceg
    ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ: ΤΙΜΩΡΕΙ Ο ΘΕΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ξεχάσαμε και τους Αγίους και τους μάρτυρες και τους θεοφορους πατερες της εκκλησίας. Ξεγραψαμε και την άσκηση και τα πάντα. Για να μην έχουμε συγκρούσεις , διαφωνίες και να ειμείμα ήσυχοι! Μεγάλος ο κίνδυνος της αλιωσης !
    Ο Θεός να φυλάξει !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ὁ Θεὸς δὲν εἶναι αἴτιος τῶν κακῶν, ἀλλὰ τιμωρεῖ κατὰ τὴν δική του ἀπαθῆ κρίση. Οὔ τε ἡ Ἁγία Γραφή, οὔ τε οἱ πατέρες τῆς ἐκκλησίας ἀνααφέρουν πουθενὰ ὅτι δὲν τιμωρεῖ ὁ Θεός.

    «Ὁ Θεὸς ἀγάπη ἐστὶ» (Α' Ἰω. δ' 16), ἀλλὰ ὄχι παιγνίδι («μήτι πτερνιεῖ ἄνθρωπος Θεόν;» (Μλ. γ' 8), «Μὴ πλανᾶσθε, Θεὸς οὐ μυκτηρίζεται• ὃ γὰρ ἐὰν σπείρῃ ἄνθρωπος, τοῦτο καὶ θερίσει» (Γλ. στ' 7)), ἀλλὰ καὶ δίκαιος καὶ ἀπαθῶς τιμωρεῖ: «εἴ τις τὸν ναὸν τοῦ Θεοῦ φθείρει, φθερεῖ τοῦτον ὁ Θεὸς» (Α' Κρ. γ' 17) , «πόσῳ δοκεῖτε χείρονος ἀξιωθήσεται τιμωρίας ὁ τὸν υἱὸν τοῦ Θεοῦ καταπατήσας καὶ τὸ αἷμα κοινὸν ἡγησάμενος ἐν ᾧ ἡγιάσθη, καὶ τὸ Πνεῦμα τῆς χάριτος ἐνυβρίσας; οἴδαμεν γὰρ τὸν εἰπόντα• ἐμοὶ ἐκδίκησις, ἐγὼ ἀνταποδώσω, λέγει Κύριος• καὶ πάλιν• Κύριος κρινεῖ τὸν λαὸν αὐτοῦ. φοβερὸν τὸ ἐμπεσεῖν εἰς χεῖρας Θεοῦ ζῶντος» (Ἑβ. ι' 29-31), «παραχρῆμα δὲ ἐπάταξεν αὐτὸν ἄγγελος Κυρίου ἀνθ' ὧν οὐκ ἔδωκε τὴν δόξαν τῷ Θεῷ, καὶ γενόμενος σκωληκόβρωτος ἐξέψυξεν» (Πρ. ιβ' 23), « δοκεῖτε ὅτι οἱ Γαλιλαῖοι οὕτοι ἁμαρτωλοὶ παρὰ πάντας τοὺς Γαλιλαίους ἐγένοντο, ὅτι τοιαῦτα πεπόνθασιν; οὐχὶ λέγω ὑμῖν, ἀλλ' ἐὰν μὴ μετανοεῖτε, πάντες ὡσαύτως ἀπωλεῖσθε» (Λκ. ιγ' 2-3), «μνημονεύετε τῆς γυναικὸς Λὼτ» (Λκ. ιζ' 32).
    Ὁ ἀνθρωπος εἶναι εἰδοποιημένος καὶ ὑπεύθυνος. Διαφορετικὰ, ἄν ὁ Θεὸς δὲν τιμωρεῖ, μποροῦμε καὶ νὰ μὴ μετανοοῦμε.

    Βλ. Ἰωάννου Χρυσοστόμου Ὁμιλία εἰς τὰς Πράξεις ιβ', 3-4 ἔκδ. Ε.Π.Ε. τ. 15 σσ. 356-360 καὶ Ὀμιλία εἰς τὴν Β' πρὸς Κορινθίους θ', 3-4 ἔκδ. Ε.Π.Ε. τ. 19 σ. 268.

    «Διὰ τοῦτο βρονταί, διὰ τοῦτο κεραυνοί, ἵνα μὴ καταφρονῆται ἡ ἀγαθότης»
    (Μ. Βασιλείου Ὅροι κατὰ πλάτος Προοίμιον ἔκδ. Ε.Π.Ε. τ. 8 σ. 178).

    «Ἑκουσίως τὰ φαῦλα σπείροντες καὶ ἀκουσίως ταῦτα θερίζοντες, τὴν δικαιοσύνην τοῦ Θεοῦ θαυμάζειν ὀφείλομεν»
    (Ὁσίου Μάρκου τοῦ ἀσκητοῦ Περὶ νόμου πνευματικοῦ κεφ. ριζ').

    Κάθε ἀναίσθητος στὸ κακὸ ἄνθρωπος δὲν πρέπει νὰ νομίζει, ἤ νὰ διδάσκεται ὅτι δὲν κινδυνεύει ἀπὸ τὴν δικαιοσύνη τοῦ Πατέρα.

    «μὴ ἄδικος ὁ Θεὸς ὁ ἐπιφέρων τὴν ὀργήν;»
    (Ρμ. γ' 5).

    «ἡ τιμωρὸς ἐνέργεια καὶ δίκη πάρεδρός ἐστι καὶ ὑπηρέτις τῶν τοῦ Θεοῦ κριμμάτων»
    (Μ. Φωτίου (+898) Ἀμφιλόχια, 32 ἔκδ. Ε.Π.Ε. τ. 1 σ. 266).

    «Οὐδὲ γὰρ ἀπορεῖ τιμωριῶν ὁ Θεός. Κατὰ γὰρ τὸ πολὺ ἔλεος αὐτοῦ, οὕτω καὶ ἡ ὀργὴ αὐτοῦ»
    (Ἰ. Χρυσοστόμου Εἰς τὸ Κατὰ Ματθαῖον ὁμιλία μγ' 4 ἔκδ. Ε. Π. Ε. τ. 11 σσ. 150, 152).

    «οὐ φείσεται ὁ ὀφθαλμός μου, οὐδὲ μὴ ἐλεήσω, διότι τὰς ὁδούς σου ἐπὶ σὲ δώσω, καὶ τὰ βδελύγματά σου ἐν μέσῳ σου ἔσονται, καὶ ἐπιγνώσῃ διότι ἐγώ εἰμι Κύριος ὁ τύπτων»
    (Ἰεζ. ζ' 6).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αδέρφια μου
    Κάποιος είπε πως πλανάται ο χριστιανός που νομίζει ότι η σωτηρία του κόσμου κρέμεται από το κομποσχοίνι του. Επίσης, θα προσέθετα, πλανάται όποιος νομίζει ότι οι καταστροφές γίνονται εξαιτίας του. Κι εγώ ενοχλούμαι πολύ από το θέαμα των κληρικών που "οικουμενίζουν λιγάκι" (όπως άκουσα με μειδίαμα και νόημα από τα χείλη Αγιορείτη), των κληρικών που ξυρίζονται (σε γενειάδα και κεφαλή) και εν γένει της όντως ψυχολογικής και όχι πατερικής και ποιμαντικής θεώρησης της εκκλησίας. ΟΜΩΣ, (με κεφαλαία), μήπως έχω κι εγώ ευθύνη γι'αυτό; Μήπως είμαι βουτηγμένος στα κρυφά πάθη, στον θρησκευτικό επιβεβαιωτισμό, και μήπως αυτά τα πάθη που θέλω να πολεμήσω και δεν τα καταφέρνω είναι που με κάνουν μαλθακό με τον εαυτό μου μα σκληρό κριτή των άλλων;; Μήπως εάν ήμουν συνεπής χριστιανός, πηγαίνοντας στην εκκλησία από τις 7, εξομολογούμενως ειλικρινώς και κοινωνώντας τακτικώς, θα υπήρχε περίπτωση το δώρο της Θείας Χάριτος να μην το διώξω και να με φωτίσει στην προσευχή;; Μήπως με την προσευχή μου να βοηθούσα τον ιερέα να διορθωθεί περισσότερο από το φαρμάκι του κακού λογισμού και της κατάκρισης.. Δεν ξέρω, απλά αναρωτιέμαι και το καταθέτω.. Άρχοντας κατά τας καρδίας ημών έχουμε. Και πολιτικούς και εκκλησιαστικούς. Και για αυτών τα κρίματα φοβάμαι οτι φέρω και εγώ πολύ μεγαλύτερη ευθύνη από όση θα ήθελα να νομίζω.. Δεν συμφωνώ με την παρακμή./ Τρέμω στην ιδέα οτι η Πόλη έπεσε, όχι εξαιτίας του στρατού του Μωάμεθ Β', αλλά επειδή ακούστηκε η έσχατη των βλασφημιών στον στύλο της, την Αγιά Σοφιά, η μνημόνευση το 1452 του πάπα.. Και ακόμη περισσότερο στην βιωματική πιστοποίηση οτι το εκκλησιαστικό φρόνημα των ημερών μας έχει εκλείψει με αποτέλεσμα να αντιστεκόμαστε πρωτίστως με κοσμικό τρόπο και δευτερευόντως με πνευματικό.. "..ταῦτα δὲ ἔδει ποιῆσαι κἀκεῖνα μὴ ἀφιέναι"..
    Εύχομαι ο Θεός να παραβλέψει χάριν της αφράστου φιλανθρωπίας του τους πνευματικούς νόμους, και να μας χαρίσει τη μετάνοια των Νινευιτών, και ας μην την αξίζουμε με τις πράξεις μας..
    Τέλος να αναφέρω οτι συμφωνώ με τις διαπιστώσεις σας. Απολύτως. Απλώς αρνούμαι να δω την αιτία αυτής της παρακμής στα πρόσωπα που περιγράφουμε.. Την διαπιστώνω τραγικά στο δικό μου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Φωνὴ συνέσεως.
      Νὰ εἶσαι καλά !
      Καλλιόπη

      Διαγραφή
  11. Το μήκος της γενειάδας ενός κληρικού είναι ασφαλές μέτρο της ορθοδοξοφροσύνης του!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...