Τετάρτη 11 Ιανουαρίου 2017

Ο Χριστός ΔΕΝ καταργεί τα Έθνη...απλώς τα υπερβαίνει

ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟΣ

Περί του πώς συμβιβάζεται η οικουμενικότητα του Χριστιανισμού με την ιδέα του Έθνους...


Θέλει προσοχή διότι είναι λεπτό το ζήτημα.

Ο Χριστός - και κατ'επέκταση ο Χριστιανισμός - απευθύνεται σε όλους τους ανθρώπους ανεξαρτήτως καταγωγής.

Όμως ο Χριστός ΔΕΝ καταργεί τα Έθνη...απλώς τα υπερβαίνει.

Ως Χριστιανός δεν μισώ κανένα άλλο Έθνος και δεν θέλω την εξόντωση ή την καταστροφή κανενός.

Αυτό όμως δεν με εμποδίζει να αγαπώ το δικό μου Έθνος και να διατηρώ την Εθνική μου αυτοσυνείδηση, δηλαδή τον "εθνισμό" μου.

Ο Εθνισμός μου είναι θετικός, δηλαδή είναι η αγάπη για το Έθνος μου και όχι αρνητικός ( δηλ. το μίσος για τα άλλα Έθνη).

Άρα ο Εθνισμός - οριζόμενος ως αγάπη και συνείδηση ταυτότητας - δεν έρχεται σε σύγκρουση με την Χριστιανική μου ιδιότητα.

Χρειάζεται προσοχή σε αυτό το σημείο, διότι οι νεοταξίτες εθνομηδενιστές και οι αιρετικοί οικουμενιστές συγχέουν επίτηδες τον υγιή Εθνισμό/Πατριωτισμό με τον νοσηρό σωβινισμό για να περάσουν τις αντεθνικές απόψεις τους.


Από το forum του Έκτακτου Παραρτήματος

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...