Σάββατο 4 Ιουλίου 2015

Ο στρατηγός Γράψας ΔΕΝ είναι ο σημαιοφόρος.

Αναρτήθηκε την 24η Σεπτεμβρίου 2012.
Γιώργος Θαλάσσης

Πριν πέντε χρόνια υπήρξε μια παραπληροφόρηση, που συσχέτιζε τον όντως πολύ καλό Στρατηγό Γράψα με τον σημαιοφόρο της γνωστής ρήσης.

Επειδή κάποιοι θέλουν να συνεχίσουν την παραπληροφόρηση και την προπαγάνδα υπέρ του "ναι στους κατακτητές", να υπενθυμίσω αυτό που σε ανάρτηση του 2012 είχα πληροφορήσει.
Σε ναό του Παπάγου, τότε που οι φήμες οργίαζαν περί σημαιοφόρου, γνωστός Γέροντας ρώτησε τον στρατηγό λέγοντας...
- Δημήτρη, τι είναι αυτά που έχω μάθει; Μου είπανε ότι εσύ είσαι ο σημαιοφόρος, που έλεγε ο Γέρων Παΐσιος. Είναι αλήθεια αυτό;
Ο στρατηγός αμέσως και ανυπόκριτα απάντησε.
- Όχι, πάτερ μου, δεν είμαι εγώ.

Στην προσπάθεια να διερευνήσω πως είχε εξαπλωθεί αυτή η φήμη, ανακάλυψα ότι ξεκίνησε από μια Μονή κάπου στην Καλαμπάκα. Κάποιος από τους εκεί πατέρες διέδωσε άθελά του ένα ψέμα που είχε ακούσει από ένα προσκυνητή.

Γιατί όμως τα αναφέρω όλα αυτά; Γιατί ο στρατηγός Δημήτρης Γράψας φέρεται να τάχθηκε υπέρ του ΝΑΙ.
Δικαίωμά του. Σιγά μην απογοητευτούμε. Σιγά μην απελπιστούμε.
Πιστεύουμε και εμπιστευόμαστε ΜΟΝΟ τον Θεό. Ακόμα και αν μείνουνε μια χούφτα Έλληνες, θα είναι αρκετοί για να λειτουργήσει το σχέδιο του Θεού.

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...