Πέμπτη 23 Ιουλίου 2015

Ο Μπάντ Σπένσερ δεν δέρνει πια: Έγινε 86 ετών και μιλάει για τη ζωή του.

O Mπαντ Σπένσερ, ο γίγαντας του παλιού κινηματογραφικού δίδυμου Σπένσερ-Χιλ είναι πλέον 86 ετών,
είναι Ιταλός παρά το αμερικανικό κινηματογραφικό όνομα του και διατηρείται στα 1,92 μέτρα του.  
Από το σπίτι του στη Ρώμη όπου ζει δίνει συνέντευξη στην ισπανική El Pais και εκεί αποκαλύπτει ότι πριν από έναν χρονο έφτασε πολύ κοντά στο θάνατο αλλά τη γλύτωσε.
Ο Μπάντ Σπένσερ δεν δέρνει πια: Έγινε 86 ετών και μιλάει για τη ζωή του
Τώρα ετοιμάζει το 4ο βιβλίο του και αποκαλύπτει ότι παλιότερα ήταν πρωταθλητής της κολύμβησης που είχε πάρει μέρος σε δυο Ολυμπιάδες στο Ελσίνκι το 1952 και στο Μεξικό το 1956. Ηταν ο πρώτος Ιταλός που κατέβηκε στο αγώνισμα του κάτω από το ένα λεπτό και είχε αναδειχτεί 20 φορές πρωταθλητής Ιταλίας. "Ακόμα και ο φίλος μου ο Ταρζάν (Johnny Weissmuller) μου έδωσε συγχαρητήρια αρκετές φορές. Ήταν απίστευτο, αλλά κέρδισα".    
Την κινηματογραφική του καριέρα την ξεκίνησε σχετικά αργά, στα 37 του χρονια. "Παντρεύτηκα τη Μαρία Amato, το φύλακας άγγελό μου, 56 χρόνια πριν. Ήταν ο πατέρας της ο Giuseppe Amato, παραγωγός της La Dolce Vita που μου το πρότεινε. Άρχισα όταν πέθανε, και η πρώτη μου ταινία ήταν το 1967. Χρειάζονταν έναν μεγαλόσωμο άνδρα, και παρότι στην αρχή δεν θα βρήκαμε στο οικονομικό, τελικά υποχώρησαν και αποδέχθηκαν τις απαιτήσεις, αφού δεν βρέθηκε κανείς στο μέγεθός μου.    
Ο Μπάντ Σπένσερ δεν δέρνει πια: Έγινε 86 ετών και μιλάει για τη ζωή του
Για τη βία στις ταινίες του λέει ότι ήταν πάντα ένα αστείο και πως αυτό που ήθελε ήταν να σταματήσει ό,τι και στην πραγματική ζωή: την αδικία. "Η βία μου ήταν πάντα ένα αστείο. Ήταν ο εκτελεστικός βραχίονας στο μυαλό όλων αυτών που θέλουν και δεν μπορούν να εξεγερθούν κατά των αυθαιρεσιών εις βάρος τους-από το αφεντικό τους στη δουλειά  για παράδειγμα", λέει.

πηγή

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...