Σάββατο 13 Ιουλίου 2013

«Εμένα η Χρυσή Αυγή μου φέρεται με το σεις και με το σας».

«Πηγαδάκι» με τον Παναγιώταρο έστησε στη Βουλή η Μπακογιάννη.

«Εμένα η Χρυσή Αυγή μου φέρεται με το σεις και με το σας» είπε η Ντόρα Μπακογιάννη θέλοντας να δικαιολογήσει το «πηγαδάκι» που έστησε με τον χρυσαυγίτη βουλευτή Ηλ. Παναγιώταρο στη διάρκεια της πολύ σοβαρής συζήτησης στην Επιτροπή Οικονομικών για το πολυνομοσχέδιο.

«Διατηρούν φιλικές σχέσεις μαζί μου, όταν μου μιλούν έχουν μια ευγένεια απέναντί μου. Τι θέλετε δηλαδή, να παίζω ξύλο; Εγώ ομιλώ με όλους στη Βουλή», είπε σύμφωνα με το «Βηματοδότη».

Μάλιστα δύο φορές που συνάντησε τυχαία ο Ν. Μιχαλολιάκος την κυρία Μπακογιάννη στη Βουλή, μετά τη χειραψία, ακολούθησε υπόκλιση και... χειροφίλημα. 


newsbeast

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...