Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2011

Η Επερχόμενη Πείνα στην Ελλάδα

Ο Γέροντας Εφραίμ απο την Αριζόνα είπε στην κυρία Γκράβα Νατάσσα (Λουιζιάνα Η.Π.Α)
Το Φεβρουάριο του 2010 πήγα για εξομολόγηση στον Γέροντα Εφραίμ στην Αριζόνα.
Του έκανα την εξής ερώτηση:
«Γέροντα τι θα γίνει με την οικονομική κρίση; Ακούω πείνα, δυστυχία, πόλεμο.»
Μου απήντησε:

«Πάρε και λίγα τρόφημα θα χρειαστούν. Να υπάρχουν στο σπίτι. Ξέρεις μου λέει έρχονται άσχημοι καιροί.»
«Παππούλη τι εννοείτε;»
Μου λέει: «Την έζησες την πείνα του 1941;»
Του λέω: «Ναι»
«Ξέρεις αυτή η πείνα που έρχεται πόσο μεγάλη θα είναι; Η πείνα του 1941 ήταν η βασιλεία των Ουρανών. Να δεις τι θα είναι αυτη που έρχεται τώρα.»


Ο Μακαριστός Ιερομόναχος π. Σίμων Αρβανίτης (1901 – 1988), είπε στην κυρία Παπαδημητρίου Σταυρούλα απο το Πευκί Ευβοίας τα παρακάτω ( βλ. βιβλίο «Η ζωή και το έργο του» Αθήνα 1996 σελ. 388 ):
Μια άλλη φορά μου είπε, ότι θα έρθει τέτοια πείνα, που η πείνα του 41 δεν είναι τίποτα, μπροστά σε αυτή που έρχεται. Ρώτησα αν θα γίνει πόλεμος και απάντησε:
- Κάτι άλλο θα γίνει παιδί μου.




agiotokos-kappadokia

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...