Κυριακή 25 Φεβρουαρίου 2018

ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΤΟ ΛΙΓΟ... ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗΣ

ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥ ΜΑΣ Κ. ΣΤΑΜΑΤΗ ΣΠΑΝΟΥΔΑΚΗ

ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΡΙΤΗ 15 ΜΑΙΟΥ 2018 ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΠΑΛΛΑΣ ..ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΕΓΡΑΨΕ 



«Τη ζωη μου ξετυλίγω»Τελικά φαίνεται πως θα σας δώ πάλι. Και βέβαια, θα με δείτε.Και θα σας παίξω τις μουσικές μου. Γνωστές, αγαπημένες, αλλα και καινούργιες μουσικές μου. Και θα σας λέω και τα λόγια μου.

Και θάναι μαζί μου, ολοι οι μουσικοί μου και λοιποί συνεργάτες.

Η ορχήστρα εγχόρδων «Τάμαλο», με σολίστ τον Αλέξανδρο Παπαδιαμάντη (βιολί) και τον Δημήτρη Κοτταρίδη (βιολοντσέλο), οι Πάνος Κατσικιώτης (ντραμς), Νίκος Χατζόπουλος (κοντραμπάσο), Στέφανος Λαρεντζάκης (κρουστά), Μαρίνος Τριανταφυλλίδης (πλήκτρα) και Γιώργος Κοντοβάς (πιάνο), και η μεγάλη τετράφωνη χορωδία «Μελωδοί» με μαέστρο τον Γιώργο Ζιάκα. Και δόξα τω Θεώ, όλα καλά θα πάνε.

«Τη ζωη μου ξετυλίγω». Δυο μέρες στο Θέατρο Παλλάς, Δευτέρα και Τρίτη 15 Μαίου 2018.

Τελικά, τωρα φαίνεται είναι η στιγμή, που εγώ νωρίτερα περίμενα. Δύο βραδιές μουσικής λοιπόν Δύο βραδιές χαρισμένες σε όσα γίναν, μείναν, αλλά και έρχονται.


http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2018/02/blog-post_8197.html

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...