Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2012

Ερντογάν: "Βρέθηκε "κοριός" στο γραφείο μου"

Για πρώτη φορά ο Ερντογάν αποκάλυψε με τον πιο επίσημο τρόπο πως κάποιοι είχαν τοποθετήσει «κοριούς» στο πρωθυπουργικό γραφείο! Η τουρκική εφημερίδα Milliyet με πρωτοσέλιδο της τίτλο «κάτω από το σπίτι μου βρέθηκε μηχάνημα υποκλοπών» παρουσιάζει τις δηλώσεις του Ερντογάν στο τηλεοπτικό δίκτυο NTV. “Δεν έχουν σταματήσει όλες oι δράσεις υποκλοπών. Ακόμη κι εμένα κρυφάκουγαν κάποιοι. Στο γραφείο εργασίας μου στο σπίτι μου οι αρμόδιες αρχές βρήκαν «κοριό» δηλώνει ο Ερντογά που επιβεβαιώνει τα δημοσιεύματα πως είχαν βρεθεί κοριοί στο σπίτι του και γι’ αυτό είχε απομακρυνθεί άμεσα ο διευθυντής της φρουρά του μαζί με όλους τους άνδρες τις φρουράς του. 

Ο τούρκος πρωθυπουργός σε ερώτηση αν κάποιοι έχουν προσπαθήσει να τον δηλητηριάσουν δηλώνει πως «κάποιοι λένε πως έγινε τέτοια προσπάθεια κάποιοι λένε πως δεν υπάρχει τέτοιο θέμα». Σε ερώτηση αν τα φαγητά του τα δοκιμάζει πρώτα η γυναίκα του ο Ερντογάν απάντησε «Αν είναι δυνατόν. Μην πεθάνει η γυναίκα μου πριν από μένα. Αλλιώς ποιος θα με φροντίζει».

http://www.onalert.gr/stories/erdogan-vrethike-korios-sto-grafeio

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...