Ο Μητροπολίτης Αλεξανδροπόλεως έκανε πρόσφατα κάποιες δηλώσεις για τις 19ες εκλογές της Μεταπολίτευσης.
Καταρχάς θέλησε να εκφράσει τον προβληματισμό και την ανησυχία του για «την εργαλειοποίηση της θρησκευτικής ταυτότητος των πολιτών από κέντρα και εξουσίες που έχουν ως στόχο, αφ’ ενός μεν την χειραγώγηση των πολιτών στις εκλογές και αφ’ ετέρου, τον έλεγχο βασικών πυλώνων του πολιτικού μας συστήματος.»
Θα πρέπει να υπενθυμίσουμε στον Σεβασμιώτατο μία καραμπινάτη εργαλειοποίηση της θρησκευτικής ταυτότητας των πολιτών από αλλότρια κέντρα και εξουσίες που έλαβε χώρα πριν τις 19ες εκλογές της Μεταπολίτευσης. Ο Τζέφρυ Πάιατ, ως πρέσβης των Αμερικανών στην Ουκρανία πρώτα, αφού την αιματοκύλησε και έστησε κυβέρνηση μαριονέττα, ήλθε μετά στην Ελλάδα για να οργανώσει το αδελφομαχαίρωμα των Ελλήνων Ιεραρχών εις βάρος των Εκκλησιών της Ουκρανίας και της Ρωσσίας. Ο Μητροπολίτης που τώρα καταγγέλλει ότι κέντρα και εξουσίες εργαλειοποιούν την θρησκευτική ταυτότητα για τον έλεγχο βασικών πυλώνων του πολιτικού μας συστήματος, επέτρεψε μαζί με άλλους συναδέλφους του στους Αμερικάνους να εργαλειοποιήσουν την Ορθοδοξία μέσα από τις Ελληνόφωνες Εκκλησίες για να ελέγξουν γεωπολιτικά το υπογάστριο της Ρωσσίας. Η κίνηση αυτή προκάλεσε μέγα σχίσμα στην Εκκλησία που όλο και βαθαίνει. Δεν φαίνεται όμως να απασχολεί τον χαμογελαστό Μητροπολίτη στην φωτογραφία.
Να υπενθυμίσουμε πάλι στον Σεβασμιώτατο Μητροπολίτη ότι την εποχή της κορωνοϋστερίας οι συνάδελφοί του και ο ίδιος εργαλειοποίησαν την ιδιότητά τους ως Ιεράρχες της Εκκλησίας για να χειραγωγήσουν τους πολίτες μέσα από την θρησκευτική τους ταυτότητα να κάνουν το μπόλι. Τους είδαμε να βγαίνουν δημόσια, είτε με τα γυμνά τους μπράτσα, είτε με τις δηλώσεις τους, και να παίρνουν θέση υπέρ της (παρα)ιατρικής πράξης του τρυπήματος καλώντας τους Έλληνες, εμμέσως πλην σαφώς, σε υπακοή. Εργαλειοποίησαν την υπακοή, που κατέχει εξέχουσα θέση στην διδασκαλία και ζωή της Εκκλησίας, για τα αλλότρια συμφέροντα των φαρμακευτικών εταιρειών και των σχεδιαστών της νεοταξικής δυστοπίας. Κουβέντα όμως για αυτό ο Αλεξανδρουπόλεως όπως και ο Αθηνών που πρόσφατα ψέλλισε παρόμοιες ακατανοησίες.
Γνωρίζει πολύ καλά ο Αλεξανδρουπόλεως πώς δουλεύει το πράγμα καθώς το περιγράφει ο ίδιος: «Η συγκεκριμένη επικίνδυνη πρακτική η οποία, σε μια πολιτική διαδικασία, προτάσσει το θρησκευτικό συναίσθημα έναντι της πολιτικά ιδεολογικής οικειότητος, δημιουργεί τις προϋποθέσεις ανατροφής φονταμενταλιστών και φανατικών ή υπάκουων πολιτικών στελεχών.» Στην περίπτωση των γονιδιακών τροποποιητών η επικίνδυνη πρακτική χειραγώγησης της θρησκευτικής ταυτότητας προέταξε την υπακοή στον Ιεράρχη έναντι της έρευνας και της ελεύθερης επιλογής και δημιούργησε από υπάκουους και φοβικούς ραγιάδες μέχρι και φανατικούς ταλιμπανέζους των γονιδιακών τροποποιητών.
Ο Ιεράρχης στην συνέχεια χαρακτηρίζει «επικίνδυνους» αυτούς τους υπάκουους και φανατικούς ανθρώπους καθότι «στρεβλώνουν και υπονομεύουν τους Κανόνες και τις Αξίες του Δημοκρατικού Πολιτεύματος.» Με τον ίδιο τρόπο οι υπάκουοι της υγειονομικής δικτατορίας την οποία προτείνει η στρατευμένη ψευδοεπιστήμη και η διοικούσα Εκκλησία, στρεβλώνουν και υπονομεύουν τον σκοπό και την μεθοδολογία της αληθινής επιστήμης που ως δώρο Θεού θέλει να υπηρετήσει αληθινά τον άνθρωποι και όχι τα σκοτεινά συμφέροντα των σχεδιαστών της μετανθρωπικής ατζέντας και των μεγάλων φαρμακευτικών. Το ίδιο και με τους υποστηρικτές του σχισματικού μορφώματος στην Ουκρανία, οι οποίοι υπονομεύουν την Παράδοση και την ενότητα της Εκκλησίας.
Είναι απορίας άξιον πώς ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως μέσα σε ένα σύντομο διάστημα προεκλογικού αγώνα φαντάζεται ότι θα έλθει η απόλυτη καταστροφή μετά την «προκλητική παρέμβαση μοναστικών και παρεκκλησιαστικών οργανώσεων στην υποστήριξη Κομμάτων», (για την σκοπίμως κάκιστη χρήση του όρου «παρεκκλησιαστικών» δείτε εδώ το άρθρο του κ. Λυκούργου Νάνη), ενώ τόσον καιρό δεν κατάφερε να εντοπίσει και να καταγγείλει τις προαναφερθείσες περιπτώσεις που εξελίσσονται μπροστά στα μάτια μας και ήδη προκαλούν τεράστια δυστυχία.
Τί ήτανε η επίσκεψη του Πλεύρη στο Βατοπαίδι αν όχι εργαλειοποίηση της θρησκευτικής ταυτότητας των Ελλήνων για πολιτικές σκοπιμότητες, ήτοι το ξέπλυμα των όσων εγκληματικών διέπραξε επί υγειονομικής φασιστοκρατίας; Πού ήτανε τότε ο Αλεξανδρουπόλεως και οι άλλοι; Όταν η Ιερά Επιστασία του Αγίου Όρους έφερε στην Αθήνα σε προεκλογική περίοδο την Εικόνα της Παναγίας «Άξιον Εστί» για να παρελάσουν ψηφοθηρικά οι εκμαυλιστές των Ελλήνων πολιτικοί καλά ήτανε; Η επίσκεψη του Κυριάκου Μητσοτάκη στο Άγιον Όρος τί είναι; Δεν γίνεται για πολιτικά οφέλη; Τα ίδια τα δικά του μέσα μας το λένε ότι η επίσκεψη γίνεται για αυτόν τον λόγο· για να εξασφαλίσει ευρεία κοινοβουλευτική πλειοψηφία. Θα πάρει μαζί του στο Άγιον Όρος, ο γελοίος, και τα πέτρινα βατραχάκια φενγκ σούι που έβαλε στο γραφείο του για γούρι; Είναι καλά όταν ο αφορισμένος Μητσοτάκης ψαρεύει ψήφους εκ των Ορθοδόξων, και δεν είναι όταν Ορθόδοξοι συστήνουν σε Ορθόδοξους να ψηφίσουν κόμμα που σέβεται τις παραδοσιακές αξίες; Θα δοκιμαστούν βέβαια και αυτοί, όπως όλοι οι άλλοι, κατά πόσο τα εννοούνε όλα αυτά όταν μπούνε στη Βουλή. Ποιός όμως εν τέλει εργαλειοποιεί την θρησκευτική ταυτότητα; Αυτός που συνειδητά πιστεύει ή αυτός που δεν έχει σχέση με την Ορθοδοξία αλλά την οικειοποιείται για ιδιοτελείς σκοπούς; Τελικά, καταγγέλλουν ο Αλεξανδρουπόλεως, ο Αθηνών και όποιοι άλλοι την εργαλειοποίηση της θρησκευτικής ταυτότητας από αλλότρια κέντρα, όπως μας λένε διαρρηγνύοντας τα ιμάτιά τους, ή μήπως αυτές καθαυτές οι αλλήθωρες παρεμβάσεις τους αποτελούν την πεμπτουσία αυτού που δήθεν καταγγέλλουν και άλλη μία σειρά στο γαϊτανάκι της αισχρής εκμετάλλευσης του θρησκευτικού συναισθήματος των Ελλήνων για πολιτικές σκοπιμότητες;
Να θυμηθούμε επίσης ότι ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως που μιλάει για «παρεκκλησιαστικές οργανώσεις», είναι αυτός που είπε σε τηλεοπτικό κανάλι ότι: «Ακόμα κι αν οι Χριστιανοί μας θεωρούν σωστό αυτό που είναι αντίθετο με το Ευαγγέλιο, εγώ θα υπερασπιστώ αυτό που λένε οι Χριστιανοί μας. Γιατί οι Χριστιανοί μας έφτιαξαν το Ευαγγέλιο, δεν έφτιαξε το Ευαγγέλιο την Εκκλησία.»! Έχει θέσει δηλαδή ο ίδιος τον εαυτόν του πιο πέρα και από αυτές τις τάχαμου «παρεκκλησιαστικές οργανώσεις» που επικαλείται και δεν έχει το θάρρος να κατονομάσει.
Ο Κύριος λέει στο κατά Ματθαίον 22,21 ἀπόδοτε οὖν τὰ Καίσαρος Καίσαρι καὶ τὰ τοῦ Θεοῦ τῷ Θεῷ. Είμαστε Ορθόδοξοι Χριστιανοί αλλά είμαστε και πολίτες. Κάποιοι μάλλον θεωρούν ότι όταν πηγαίνουμε να ψηφίσουμε θα πρέπει να βγάζουμε «το ρούχο» του Ορθόδοξου Χριστιανού και να φοράμε κάποιο άλλο, του πολίτη ας πούμε. Αυτοί που τα λένε είναι οι ίδιοι που ψηφίζουν όλα τα αντίχριστα νομοσχέδια φορώντας το κουστούμι του πολιτικού, και μετά εισέρχονται με καμάρι στους Ναούς φορώντας το ρούχο του χριστιανού. Ή είναι οι άλλοι με τις μήτρες και τις ποιμαντορικές ράβδους που συναγελάζονται και συνεργάζονται με τους διαφθορείς πολιτικούς σα να μην συμβαίνει τίποτα. Η Ορθοδοξία όμως δεν είναι, δεν πρέπει να είναι ένα κάποιο ρούχο που το φοράμε ανάλογα με τις περιστάσεις. Είναι η ζωή μας. Δεν υπάρχει τίποτε κακό στο να θέλει ένας Ορθόδοξος Χριστιανός πολίτης να ψηφίζει Ορθόδοξους πολιτικούς. Δεν μιλάμε για χριστιανικά κόμματα αλλά για χριστιανούς πολιτικούς που αγαπάνε τον Ιησού Χριστό και την Πατρίδα, όπως ο Ιωάννης Καποδίστριας.
Αυτό μας λέει και ο Άγιος Παΐσιος να κάνουμε, να ψηφίζουμε ανθρώπους που αγαπάνε την Εκκλησία και την Πατρίδα και να αγωνίζονται έμπρακτα για αυτά. Αυτοί που σήμερα μιλάνε για «παρεκκλησιαστικές οργανώσεις» και «εργαλειοποίηση της θρησκευτικής ταυτότητος των πολιτών από κέντρα και εξουσίες» είναι οι ίδιοι που φοράνε το ένδυμα του χριστιανού αλλά στην πράξη δεν κάνουν τίποτα για να βοηθήσουν την Εκκλησία και την Πατρίδα. Δεν ακούσαμε κανέναν τους να βγει και να καταγγείλει το υπουργείο α-παιδείας του Μητσοτάκη και της Κεραμέως που διαφθείρει τα μικρά παιδιά με ομοφυλοφιλικές πορνοταινίες. ΑΙΣΧΟΣ. Τους είδαμε όμως να κλείνουν το μάτι στην ομοφυλοφιλία και σε χίλια δυο άλλα που αν τα απαριθμήσουμε θα πέσουμε σε βαθειά θλίψη. Τόσοι Άγιοι στην Εκκλησία μας και δεν θέλουν ούτε στο νυχάκι να τους μοιάσουνε. Αφήσανε τούτον τον ιερό τόπο έρμο και απροστάτευτο στον κάθε λύκο, και τους ενοχλεί που ένα μέρος του λαού κινητοποιείται γύρω από ένα κόμμα που προτάσσει τις ελληνορθόδοξες παραδοσιακές αξίες των προγόνων μας.
Ο λαός λέει «είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα» για τις περιπτώσεις στις οποίες αυτό που βλέπει ο κατήγορος στον άλλον το έχει ο ίδιος σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό. Υπερβολές από την άλλη πλευρά σαφώς και υπήρξανε. Κάνουμε τον καλό λογισμό ότι γίνανε από υπερβάλλοντα ζήλο. Δεν είναι το κόμμα υπεράνω όλων. Δεν είναι πάνω από τον Χριστό. Δεν είναι αντίχριστος, φιλομασόνος, εχθρός της Εκκλησίας, της Πατρίδας και ό,τι άλλο ένας συνειδητός χριστιανός που για τον άλφα ή βήτα λόγο δεν πείθεται από ένα κόμμα που επικαλείται τις παραδοσιακές αξίες. Να τα λέμε αυτά για να μην δίνουμε «τροφή» στους αρχιμάστορες της εργαλειοποίησης της θρησκευτικής ταυτότητας.