Σάββατο 8 Οκτωβρίου 2022

Κύριε, αν πλήγωσα άλλους, δώσε μου τη δύναμη να ζητήσω συγγνώμη... Αν οι άνθρωποι με πληγώνουν, δώσε μου τη δύναμη να τους συγχωρήσω

ΓΕΡΟΝΤΑ συμβαίνουν τόσα κακῶς κείμενα στή Ἐκκλησία καί τό ἔθνος μας…καί δέν μπορῶ,διαμαρτύρομαι συνέχεια καί φωνάζωγιά τούτη τήν κατάσταση.
-Παιδάκι μου,καλό εἶναι νά ὁμολογοῦμε τήν ἀλήθεια,ὅμως τό στόμα, ξέρεις, δέν ἔχει πόνο.
Ἄν Ἀγαπᾶς τήν Ἐκκλησία καί τήν Πατρίδα μας τότε σέ ρωτῶ: ἔκανες γί αὐτό μία νηστεία παραπάνω. Ἄς ποῦμε μία Πέμπτη ἤ Τρίτη νήστευσες;Ἔκανες καί καμία μετάνοια; Τράβηξες λίγο κομποσχοίνι γιά νά βοηθήσει ὁ Θεός ἤ αγωνίζεσαι μέ τά λόγια μόνον, ποῦ δέν ἔχουν πόνο ἀλλά ἡδονή καταλαλιᾶς;

Είπε Γέρων: Κύριε, αν πλήγωσα άλλους, δώσε μου τη δύναμη να ζητήσω συγγνώμη... Αν οι άνθρωποι με πληγώνουν, δώσε μου τη δύναμη να τους συγχωρήσω.

«Η αιωνιότητα δεν είναι ότι κάποτε μετά το θάνατο θα ζήσουμε χωρίς τέλος. Η αιωνιότητα είναι η κοινωνία μας με τον Θεό».Μητροπολίτης Αντώνιος Σουρόζ

«Το βράδυ όταν κοιμάσαι, επειδή δεν ξέρεις αν θα ξυπνήσεις την επόμενη μέρα, υποκλίνεσαι και λες: Κύριε, τώρα κουράστηκα, αλλά σε παρακαλώ, δεν είμαι άξιος του Παραδείσου μη με στείλεις και στην κόλαση». Πατέρας Καλλίστρατος

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...