Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2022

«Θα πουν: "Φτάνει πια μ' αυτούς!" (τους Τούρκους)»


Σημαιοφορίδης Δημήτριος, Υπάλληλος ΔΕΗ, Πτολεμαΐδα


(...) Ένας άλλος επισκέπτης, με αφορμή τις τότε απειλές του Οζάλ, ότι οι Έλληνες «θα βλασφημήσουν την ημέρα που γεννήθηκαν», πήρε το λόγο και ρώτησε σχετικά τον γέροντα. Και ο γέροντας είπε:
«Δε θα γίνει τίποτε. Όλα αυτά που κάνουν οι Τούρκοι σε βάρος μας, θα γυρίσουν εναντίον τους».
Το καλοκαίρι του 1993 ο Γέροντας, μεταξύ άλλων, μας είπε: «Εδώ που κάθεστε εσείς, ήρθε πριν καιρό ένας δικός μας - διπλωμάτης ήταν - μ' ένα φίλο του αξιωματούχο, Αμερικανό νομίζω. Μου είπε, λοιπόν, ο ξένος ότι οι Μουσουλμάνοι στη Θράκη καταπιέζονται. "Πες μου", του λέω, "γιατί εγώ δεν έμαθα γράμματα. Πόσοι Έλληνες έμειναν στην Πόλη μετά το διωγμό και πόσοι είναι σήμερα; Πόσοι Μουσουλμάνοι, τον καιρό εκείνο, ήταν στην Θράκη και πόσοι είναι σήμερα;" "Δεν ξέρω απ' αυτά", μου λέει, "Θα σου πω εγώ, λοιπόν", του λέω. "Οι Έλληνες στην Πόλη ήταν 200.000 και σήμερα δεν είναι ούτε 2.000. Οι Μουσουλμάνοι ήταν 30.000 στη Θράκη και σήμερα είναι πάνω από 100.000. Πες μου, τώρα, ποιοι και που καταπιέζονται; όπως, ποιοι και που περνάνε καλά; Δηλαδή, καταλαβαίνεις τώρα ότι μου είπες τα πράγματα ανάποδα; Έτσι σας τα μαθαίνουν;" Και λέω του δικού μας: "Εσείς δεν τους λέτε τίποτε να μαθαίνουν;" Δυστυχώς, οι ξένοι δεν ξέρουν. Τουλάχιστον, αυτος δεν ήξερε. Όμως, οι ξένοι είναι εκείνοι που θα μας βοηθήσουν τελικά. Θα μάθουν την αλήθεια και θα μας βοηθήσουν. Θα πουν: "Φτάνει πια μ' αυτούς!" (τους Τούρκους)».

(...)"Θα έρθουν χρόνια που οι άνθρωποι, για να προστατευτούν, θα παίρνουν για όλες τις δουλειές τους Χριστιανούς. Θα θέλουν να κάνουν μάθημα στο παιδί τους; Θα παίρνουν χριστιανό δάσκαλο. Να ασβεστώσουν το σπίτι τους; Το ίδιο. Υδραυλικό; Επίσης. Γιατί δεν θα έχουν εμπιστοσύνηστους άλλους. Έτσι, σιγά-σιγά θα μαζευτούν και θα αποτελέσουν μια ποίμνη με έναν ποιμένα"! 

(...)
Άγιος Παΐσιος για την Τουρκία: "Σε βάθος χρόνου, τα εσωτερικά προβλήματα και οι μειονότητές της θα της δημιουργήσουν πολλά προβλήματα, μέχρι που θα τη διαλύσουν"! 

(Μαρτυρίες Προσκυνητών Γέροντας Παΐσιος, Β'Τόμος, 1η έκδοση, σελ. 365) Του ΝΙΚΟΛΑΟΥ Α. ΖΟΥΡΝΑΤΖΟΓΛΟΥ ΕΠΙΣΜΗΝΑΓΟΣ Ε.Α.

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...