Τετάρτη 30 Ιανουαρίου 2019

Mαδούρο: Tο πεπρωμένο μου είναι στα χέρια του Θεού, είμαι χριστιανός!


O Πρόεδρος της Βενεζουέλας Nicolas Maduro σε συνέντευξή του στο Sputnik, αναφέρθηκε στους λόγους που η Washington επιχειρεί στην χώρα του…

«Υπάρχουν πολλοί λόγοι. Η πρωταρχική αιτία είναι ν΄αποκτήσουν το πετρέλαιο της Βενεζουέλας γιατί εμείς έχουμε τα μεγαλύτερα πιστοποιημένα αποθέματα παγκοσμίως. Πιστοποιούμε ότι κατέχουμε αυτά που θα είναι τα μεγαλύτερα αποθέματα χρυσού στον κόσμου, έχουμε το 4ο μεγαλύτερο απόθεμα φυσικού αερίου στον κόσμο, μεγάλα αποθέματα σε διαμάντια, τεράστια αποθέματα πόσιμου νερού, αλουμινίου, σιδήρου και coltan. Είμαστε μια δύναμη στον τομέα των ενεργειακών και φυσικών πηγών», δήλωσε…

Ο Nicolas Maduro εκτιμά πως ο Donald Trump διέταξε την κολομβιανή κυβέρνηση να τον δολοφονήσει καθιστώντας την Κολομβία και ΗΠΑ υπεύθυνες γι αυτό αν συμβεί αλλά λέει δεν θα είναι εύκολο.

«Πρώτα απ΄όλα το πεπρωμένο μου είναι στα χέρια του Θεού, είμαι χριστιανός, πιστεύω στην προστασία του Κυρίου. Είμαι ιδιαίτερα προστατευμένος από το λαό της Venezuela, έχουμε μια καλή υπηρεσία πληροφοριών», υπογράμμισε.

«Αναμφίβολα ο Donald Trump διέταξε να με δολοφονήσουν, αυτός είπε στην κυβέρνηση Κολομβίας και στη μαφία της κολομβιανής ολιγαρχίας να με σκοτώσουν. Αν αυτό συμβεί,ο Donald Trump και ο Πρόεδρος Κολομβίας ο Ivan Duque θα είναι υπεύθυνοι γι αυτό που θα γίνει», ανέφερε.

«Bέβαια είμαι καλά προστατευμένος. Έχουμε ένα καλό σύστημα προστασίας. Επιπλέον έχουμε μια προστασία πιο ουσιαστική: αυτή είναι η άμυνα του Θεού που θα μου δώσει μακροζωία», τόνισε μ΄έμφαση ο Maduro.

Σε άλλη αποστροφή του λόγου τόνισε ότι »αυτό που γίνεται στη Βενεζουέλα γίνεται για α΄φορά στην ιστορία και δείχνει το βαθμό απελπισίας του Λευκού Οίκου γιατί η Βενεζουέλα είναι πάνω από τις δυνάμεις τους. Είναι πολύ σύνθετο.Τι κάνω; Επιτελώ τα συνταγματικά μου καθήκοντα ως διευθύνων κι ανώτατος διοικητής».sputnik 30.1.19



https://dimpenews.com

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...