σχόλιο Γ.Θ : Θυμάσαι ποιοι σε έβαλαν φυλακή. Εσύ έλεγες ότι ήταν οι Αμερικανοί από πίσω.
Θυμάσαι την αγάπη των Ρώσων στο πρόσωπό σου. Θυμάσαι το πόσο σε ευεργέτησαν υλικά και πνευματικά. Θυμάσαι τι έλεγες για τον Ονούφριο και την κανονική Εκκλησία της Ουκρανίας.
Τώρα; Τι έπαθες; Γιατί προσκυνάς αυτούς που σε φυλάκισαν; Γιατί υπηρετείς αυτούς που είναι το ίδιο το σκοτάδι;
Ὅλα πλέον εἶναι στὸ φῶς καὶ ἀπολύτως τίποτε δὲν ξεχνιέται...
Γράφει ο Νεκτάριος Δαπέργολας
Σὲ
διάλογο λοιπὸν μὲ τοὺς σχισματικοὺς (ὅπως μὲ θλίψη ἀποκάλυψε ὁ Οὐκρανὸς
ἐπίσκοπος Ὀμπούχοβ) καλεῖ πλέον τὴν αὐθεντικὴ Οὐκρανικὴ Ἐκκλησία ὁ
οὕτως ἢ ἄλλως γνωστὸς γιὰ τὶς κυβιστήσεις του - ἢ μᾶλλον γιὰ τὴν
παροιμιώδη διγλωσσία καί...διβαρκία του - Βατοπαιδινὸς ἡγούμενος
Ἐφραίμ.
Αὐτὸς
ποὺ κάποτε καλοῦσε τὸν οὐκρανικὸ λαὸ νὰ κρατηθεῖ στὴν κανονικὴ Ἐκκλησία
ὑπὸ τὸν μητροπολίτη Ὀνούφριο, ἀλλὰ λίγο ἀργότερα (2019) πῆγε στὸ Κίεβο
μὲ ἐντολὴ Βαρθολομαίου γιὰ τὴν ψευτο-ἐνθρόνιση τοῦ ἀπατεῶνα
Ἐπιφανίου Ντουμένκο (καὶ ἀπέφυγε μὲν τὸν σκόπελο χάρη στὴν -
τόσο...βολική - καρδιακὴ προσβολὴ ποὺ φέρεται ὅτι ὑπέστη ἐκεῖ, ἔστειλε
ὡστόσο ἐκπρόσωπό του, ποὺ καὶ παρευρέθη καὶ συλλειτούργησε καὶ κοινώνησε
μὲ τοὺς σχισματικούς), μερικὰ δὲ χρόνια ἀργότερα (καὶ συγκεκριμένα τὸν
περασμένο Ὀκτώβριο) συλλειτούργησε καὶ ὁ ἴδιος μὲ τὸν σχισματικὸ κληρικὸ
(καὶ γνωστὸ γιὰ τὴν τραμπούκικη δράση του στὴν Οὐκρανία) Vasily Lilo,
καθὼς καὶ μὲ πλειάδα ἀκόμη πατριαρχικῶν λακέδων μέσα στὸ κορυφαῖο ἄντρο
τῆς οἰκουμενιστικῆς κακοδοξίας ποὺ λέγεται μονὴ Ξενοφῶντος (ὅθεν καὶ ἡ
φωτογραφία, στὴν ὁποία ἐμφανίζονται ὅλοι τους).
Θὰ
ἐπαναλάβουμε ὅμως ὅτι οἱ δίσεχτοι καιροὶ ποὺ ζοῦμε ἔχουν καὶ ἕνα καλό:
τὸ τέλος τῶν ψευδαισθήσεων καὶ τὴν πτώση τῶν προσωπείων.
Μετὰ
τὸ Κολυμπάρι καὶ τὴν ἀναγνώριση τῆς οὐκρανικῆς ψευτοεκκλησίας, κανεὶς
δὲν μπορεῖ νὰ κρυφτεῖ πιά, ὅσο κι ἂν φαντασιώνεται ὅτι χώνοντας τὸ
κεφάλι στὴν ἄμμο ἢ μετερχόμενος κουτοπόνηρα τερτίπια δὲν γίνεται
ἀντιληπτός.
Τὰ ἴδια ἀκριβῶς ἀποκαλυπτήρια δηλαδὴ ποὺ ἔφερε καὶ ἡ ψευτοπανδημία μὲ τὸ ἐμβολιαστικό της τερατούργημα.
Ὅπου
καὶ πάλι βεβαίως, μιᾶς καὶ ὁ λόγος γιὰ τὸν συγκεκριμένο ἡγούμενο, δὲν
γίνεται νὰ μὴν ξαναθυμηθοῦμε οὔτε τὴν ἀνεκδιήγητη φιλοεμβολιαστικὴ στάση
του, οὔτε καὶ τὴν ἀποθεωτικὴ ὑποδοχὴ (μετὰ πολυχρονίων καὶ
κωδωνοκρουσιὼν) ποὺ ἐπεφύλαξε στὸ μοναστήρι του σὲ ἐμβληματικὲς μορφὲς
τῆς ὑγειονομικῆς χούντας τύπου Πλεύρη.