Στο ΦΕΚ Α’/189/20-11-2023 δημοσιεύθηκε ο Νόμος 5067/2023 με τίτλο Εφαρμογή διατάξεων του Κανονισμού (ΕΕ) 2021/784 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 29ης Απριλίου 2021 σχετικά με την πρόληψη της διάδοσης τρομοκρατικού περιεχομένου στο διαδίκτυο και λοιπές ρυθμίσεις του Υπουργείου Δικαιοσύνης.
Στο Άρθρο 6 του παραπάνω ΦΕΚ στην παράγραφο 1α αναφέρει για τους εισαγγελικούς λειτουργούς, ότι: «Εκδίδουν εντολή αφαίρεσης όταν πληροφορηθούν με οποιονδήποτε τρόπο την παρουσία τρομοκρατικού περιεχομένου στο διαδίκτυο, αα) εφόσον συντρέχουν οι νόμιμες προϋποθέσεις, των άρθρων 2, 3 και 14 του Κανονισμού (ΕΕ) 2021/784,…»
Στο άρθρο λοιπόν 2 παράγραφος 6 του Κανονισμού (ΕΕ) 2021/784 ορίζει τα τρομοκρατικά εγκλήματα ως: «τα εγκλήματα που ορίζονται στο άρθρο 3 της Οδηγίας (ΕΕ) 2017/541»
Πάμε λοιπόν στο περιβόητο Άρθρο 3 της Οδηγίας ΕΕ 2017/541
Άρθρο 3
Τρομοκρατικά εγκλήματα
1.Τα κράτη μέλη λαμβάνουν τα αναγκαία μέτρα ώστε να διασφαλιστεί ότι οι κατωτέρω εκ προθέσεως πράξεις, που χαρακτηρίζονται ως εγκλήματα δυνάμει της εθνικής νομοθεσίας και οι οποίες είναι δυνατόν, λόγω της φύσης ή του συναφούς πλαισίου τους, να πλήξουν σοβαρά χώρα ή διεθνή οργανισμό, ορίζονται ως τρομοκρατικά εγκλήματα στις περιπτώσεις που τελούνται με έναν από τους στόχους που απαριθμούνται στην παράγραφο 2:
α) προσβολή κατά της ζωής προσώπου, η οποία μπορεί να προκαλέσει τον θάνατο·
β) προσβολή κατά της σωματικής ακεραιότητας προσώπου·
γ) απαγωγή ή αρπαγή ομήρων·
δ)
πρόκληση εκτεταμένων καταστροφών σε κυβερνητικές ή δημόσιες
εγκαταστάσεις, συγκοινωνιακά δίκτυα, εγκαταστάσεις υποδομής
περιλαμβανομένων των συστημάτων πληροφορικής, σταθερές εξέδρες που
βρίσκονται επί της ηπειρωτικής υφαλοκρηπίδας, δημόσιους χώρους ή
ιδιωτικές ιδιοκτησίες, που θα μπορούσαν να εκθέσουν σε κίνδυνο
ανθρώπινες ζωές ή να προξενήσουν σημαντικές οικονομικές απώλειες·
ε) κατάληψη αεροσκαφών ή πλοίων ή άλλων μέσων μαζικής μεταφοράς ή μεταφοράς εμπορευμάτων·
στ) κατασκευή,
κατοχή, κτήση, μεταφορά, προμήθεια ή χρήση εκρηκτικών υλών ή πυροβόλων
όπλων, συμπεριλαμβανομένων των χημικών, βιολογικών, ραδιολογικών ή
πυρηνικών όπλων, καθώς και έρευνα και ανάπτυξη όσον αφορά τα χημικά,
βιολογικά,
ραδιολογικά ή πυρηνικά όπλα·
ζ) απελευθέρωση επικίνδυνων ουσιών ή πρόκληση πυρκαγιών, πλημμυρών ή εκρήξεων, με αποτέλεσμα την έκθεση ανθρώπινης
ζωής σε κίνδυνο·
η)
διαταραχή ή διακοπή του εφοδιασμού ύδατος, ηλεκτρικής ενέργειας ή κάθε
άλλου βασικού φυσικού πόρου, με αποτέλεσμα την έκθεση ανθρώπινης ζωής σε
κίνδυνο·
θ) παράνομη παρεμβολή σε σύστημα, κατά τα
αναφερόμενα στο άρθρο 4 της οδηγίας 2013/40/ΕΕ του Ευρωπαϊκού
Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου (1) για τις επιθέσεις κατά συστημάτων
πληροφοριών, στις περιπτώσεις όπου ισχύει το άρθρο 9 παράγραφος 3 ή το
άρθρο 9 παράγραφος 4 στοιχείο β) ή γ) της εν λόγω οδηγίας και παράνομη
παρεμβολή σε δεδομένα, κατά τα αναφερόμενα στο άρθρο 5 της εν λόγω
οδηγίας, στις περιπτώσεις όπου ισχύει το άρθρο 9 παράγραφος 4 στοιχείο
γ) της εν λόγω οδηγίας·
ι) απειλή τέλεσης οποιασδήποτε εκ των πράξεων που αναφέρονται στα στοιχεία α) έως θ).
2.Οι σκοποί που αναφέρονται στην παράγραφο 1 είναι:
α) να εκφοβιστεί σοβαρά ένας πληθυσμός·
β) να εξαναγκαστούν αθέμιτα κυβέρνηση ή διεθνής οργανισμός να εκτελέσουν ή να παραλείψουν οποιαδήποτε πράξη·
γ) να αποσταθεροποιηθούν σοβαρά ή να καταστραφούν οι θεμελιώδεις πολιτικές, συνταγματικές, οικονομικές ή κοινωνικές δομές μιας χώρας ή ενός διεθνούς οργανισμού.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ.
Στην παράγραφο 1 βλέπουμε την απαρίθμηση των «εκ προθέσεως πράξεων» από το α έως το θ, ενώ το τελευταίο, το ι, αναφέρεται στην «απειλή» τέλεσης των άνω πράξεων. Πώς ακριβώς γίνεται αυτό; Εδώ είναι πολύ εύκολο να παρεισφρήσουν διάφορες «ερμηνείες» και «εφαρμογές». Ας δούμε ένα πρόσφατο παράδειγμα για να καταλάβουμε ότι με αυτόν τον Νόμο που ψήφισαν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΝΙΚΗ άνοιξε ο ασκός του Αιόλου. Στην Ιρλανδία ο «θρυλικός» παλαιστής Conor McGregor τελεί τώρα υπό έρευνα επειδή άσκησε κριτική στην «μαζική μετανάστευση» μετά τα μαχαιρώματα που προκάλεσε Αλγερινός «μετανάστης» σε νηπιαγωγείο. Αν εδώ συνέβαινε κάτι ανάλογο και ακολουθούσαν βίαιες διαδηλώσεις, το παρόν ιστολόγιο ενδεχομένως να βρισκότανε στην ίδια θέση για την κριτική που άσκησε στην αθρόα λαθρομετανάστευση.
O Κόνορ Μακ Γκρέγκορ για κάποια «σχόλια μίσους», όπως ήδη λένε, στο twitter, θα μπορούσε να θεωρηθεί «υποκινητής» των ενεργειών που περιγράφονται στο 1δ «πρόκληση εκτεταμένων καταστροφών σε κυβερνητικές ή δημόσιες εγκαταστάσεις, συγκοινωνιακά δίκτυα, εγκαταστάσεις υποδομής περιλαμβανομένων των συστημάτων πληροφορικής, σταθερές εξέδρες που βρίσκονται επί της ηπειρωτικής υφαλοκρηπίδας, δημόσιους χώρους ή ιδιωτικές ιδιοκτησίες, που θα μπορούσαν να εκθέσουν σε κίνδυνο ανθρώπινες ζωές ή να προξενήσουν σημαντικές οικονομικές απώλειες». Εάν μάλιστα συμπεριλάβουμε τους «στόχους» της παραγράφου 2 που θα δούμε πιο κάτω, τότε θα μπορούσε να χαρακτηρισθεί υποκινητής «τρομοκρατικών εγκλημάτων».
Πολλοί αδελφοί έχουν κατά νου τους «κλασσικούς» τρομοκράτες και τα «κλασσικά» τρομοκρατικά χτυπήματα και σκέφτονται αμέσως ότι αυτό που ψηφίστηκε δεν αφορά τον γενικότερο πληθυσμό αλλά μόνο τους τρομοκράτες. Το νομοσχέδιο αυτό απευθύνεται στους «παρόχους υπηρεσιών φιλοξενίας», «χρήστες» κλπ [δείτε Ορισμούς στο αναφερθέν από το ΦΕΚ Άρθρο 2 του Κανονισμού (ΕΕ) 2021/784] και όχι σε τρομοκράτες. Όλοι αυτοί «ενωσιακοί» νόμοι της «ψηφιακής ενιαίας αγοράς» και της «ανοιχτής δημοκρατικής κοινωνίας», αποβλέπουν στον περιορισμό των ελευθεριών μας διότι έχουν ως κανόνα την ασφάλεια πάνω από την ελευθερία. Γι’ αυτό και μας βλέπουν όλους πρώτα ως δυνητικούς τρομοκράτες. Όσοι μας λένε ότι ψηφίζουν αυτούς τους νόμους για να προστατεύσουν τις ελευθερίες μας, μας λένε ψέματα.
Ακόμα χειρότερα, συνεχίζοντας στην δεύτερη παράγραφο του αναφερθέντος από το ΦΕΚ Άρθρου 3 της Οδηγίας ΕΕ 2017/541 βλέπουμε να παρουσιάζονται οι στόχοι των πράξεων που απαριθμήθηκαν στην παράγραφο 1. Εάν διαπιστωθεί ότι οι πράξεις αυτές έχουν έστω και έναν από αυτούς τους στόχους της παραγράφου 2, τότε έχουμε «τρομοκρατικό έγκλημα»! Στο β ένας από τους στόχους είναι λέει «να εξαναγκαστούν αθέμιτα ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ Η ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ να εκτελέσουν ή να παραλείψουν ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ πράξη·»!...
Διαβάσατε σωστά! ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΡΑΞΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ Η ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ ! Και μάλιστα χρησιμοποιείται ο όρος «αθέμιτα» για να μην είναι ακριβώς κατανοητό από έναν σαφή γραπτό νόμο τι ακριβώς εννοούνε. Αλλά όπως είπαμε, όλο το «Δίκαιο» γράφεται ξανά για να προσαρμοσθεί στο διεθνές μοντέλο με την «ασφάλεια» που θα μας παρέχει ο «Μεγάλος Αδελφός» να είναι σε πρώτο πλάνο.
ΕΡΩΤΗΣΗ: Μόνο οι τρομοκράτες διαφωνούν με ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΡΑΞΗ των κυβερνήσεων και των διεθνών οργανισμών, Οι νορμάλ άνθρωποι σε όλον τον κόσμο συμφωνούν με ΟΛΕΣ τις πράξεις των διεθνών οργανισμών και των κυβερνήσεών τους; Δεν διαφωνούν πουθενά;
«ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΡΑΞΗ» σημαίνει για παράδειγμα ότι αύριο ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας με το νόμο που ψήφισαν ΝΔ, ΠΑΣΟΚ και ΝΙΚΗ, ίσως και με κάποιες «έκτακτες ρυθμίσεις», θα μπορεί να επιβάλει σε όλον τον κόσμο αποτελεσματικότερα υποχρεωτικές ιατρικές πράξεις μέσω της καταστολής του διαδικτύου. Ο νόμος αυτός άνοιξε άλλη μία πόρτα στους διεθνείς οργανισμούς για να επιβάλλουν τις αυθαιρεσίες τους πάνω στα κεφάλια των πολιτών δίχως αντίρρηση. Πρόκειται για μη εκλεγμένες οντότητες, τις οποίες συχνά διευθύνουν άνθρωποι διεφθαρμένοι και καταζητούμενοι για εγκλήματα κατά της ανθρωπότητας!
Με μεγάλη μας λύπη είδαμε ότι στην ανακοίνωση / απάντησή της η ΝΙΚΗ για αυτόν το Νόμο, τον 5067 σχετικά με την πρόληψη της διάδοσης τρομοκρατικού περιεχομένου στο διαδίκτυο, τον οποίον ψήφησε θετικά «επί της αρχής», παρέλειψε, για λόγους που εκείνη γνωρίζει, την αναφορά στις οποιεσδήποτε πράξεις των διεθνών οργανισμών και των κυβερνήσεων [για την ακρίβεια όπως ακριβώς αναφέρεται στο άρθρο 3 της Οδηγίας: «να εξαναγκαστούν αθέμιτα κυβέρνηση ή διεθνής οργανισμός να εκτελέσουν ή να παραλείψουν οποιαδήποτε πράξη·»]. Και αντ’ αυτού έγραψε «να εξαναγκάσουν την θέληση μιας χώρας»!!!
Δείτε το στο μη τονισμένο απόσπασμα που ακολουθεί:
«Αυτό που μπαίνει στο στόχαστρο του νομοθέτη είναι τα τρομοκρατικά εγκλήματα. Μιλάμε για προσβολή ζωής, αρπαγές ομήρων, πρόκληση εκτεταμένων καταστροφών, κατασκευή και χρήση όπλων, εκρηκτικών και βιολογικών όπλων, κατάληψη μέσων μεταφοράς, δολιοφθορές σε εφοδιασμό ύδατος ή ηλεκτρικής ενέργειας, επιθέσεις σε πληροφοριακά συστήματα. Ορίζονται με σαφήνεια στο άρθρο 3 της Οδηγίας 541/2017, και έχουν στόχο να εκφοβίσουν σοβαρά έναν πληθυσμό, να εξαναγκάσουν την θέληση μίας χώρας ή να την αποσταθεροποιήσουν.»
Δεν έκανε καμμία αναφορά στους διεθνείς οργανισμούς, παρέλειψε το «ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΡΑΞΗ» και άλλαξε εντελώς το νόημα της φράσης με την λέξη «χώρα». Την λέξη «χώρα» την κατανοούμε ως το σύνολο όλων όσων υπάρχουν μέσα στην Πατρίδα μας, συμπεριλαμβανομένων της κυβερνήσεως αλλά και των πολιτών. Το Άρθρο 3 της Οδηγίας ΕΕ 2017/541 όμως αναφέρεται ρητά ΜΟΝΟ στις κυβερνήσεις, τις «ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ» πράξεις των οποίων μεριμνά να προστατεύσει ΕΝΑΝΤΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ.
Επειδή τα πράγματα δεν είναι άσπρο και μαύρο, όπως θέλουν να μας τα παρουσιάσουν, παραπέμπουμε πάλι στο Άρθρο 6 του παραπάνω ΦΕΚ και στην παράγραφο 1 α, όπου αναφέρει ότι οι εισαγγελικοί λειτουργοί καλούνται επίσης να λάβουν υπόψη «τα κριτήρια αξιολόγησης συγκεκριμένου υλικού ως τρομοκρατικού ή μη που αναφέρονται στις σκέψεις 11 και 12 του προοιμίου του Κανονισμού (ΕΕ) 2021/784.» Στο 11 λοιπόν του προοιμίου διαβάζουμε:
Δεδομένης της ανάγκης αντιμετώπισης της πλέον επιβλαβούς τρομοκρατικής προπαγάνδας στο διαδίκτυο, ο ορισμός θα πρέπει να καλύπτει το υλικό που υποκινεί ή καλεί στην τέλεση ή τη συμβολή στην τέλεση τρομοκρατικών εγκλημάτων, ή που καλεί στη συμμετοχή σε δραστηριότητες τρομοκρατικής ομάδας ή εξυμνεί τρομοκρατικές δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένης της διάδοσης υλικού που απεικονίζει τρομοκρατική επίθεση.
Είμαστε σίγουροι για το τι εννοούν όλοι αυτοί όταν μιλάνε για «τρομοκρατική προπαγάνδα», «τρομοκρατικά εγκλήματα», «τρομοκρατική ομάδα», «τρομοκρατικές δραστηριότητες», «τρομοκρατική επίθεση»; Η τρομοκρατική προπαγάνδα στα ΜΜΕ την εποχή της κορωνοδικτατορίας που οδήγησε πολλούς τρομοκρατημένους συμπολίτες μας στον θάνατο συμπεριλαμβάνεται στο «μενού» τους; Αν ναι, τότε γιατί κυκλοφορούν ακόμη ελεύθεροι και πώς είναι δυνατόν αυτοί ειδικά να μας προστατεύσουν από την τρομοκρατία; Αν όχι, ποιά συμπεράσματα μπορούμε να βγάλουμε για τους αντικειμενικούς σκοπούς του νόμου που ψηφίστηκε; Πώς εξηγείται «δημοκρατικό πατριωτικό κίνημα» να ψηφίζει έναν τέτοιο νόμο ο οποίος ανοίγει τις πόρτες στην τοξική πολιτική ορθότητα, και εκθέτει τους Έλληνες πολίτες στις αυθαιρεσίες των κυβερνήσεων και των μη εκλεγμένων «αρχών και εξουσιών πέραν των γνωστών και καθιερωμένων»;