Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2012

Τι απάντησε ο Γέροντας Παΐσιος, όταν τον ρώτησαν γιατί μνημονεύει τον Πατριάρχη, αφού οι θέσεις του δεν ήταν σωστές.

Το καλύτερο φυλακτό είναι η Θεία Κοινωνία.

Επιλεγμένες ρήσεις του Γέροντα Παΐσιου.

- Όποιος δεν στηρίζει την ελπίδα του στην μέλλουσα ζωή, χάνει και αυτή τη ζωή. 
- Κοπέλες και γριές, νέοι και γέροι, τα ίδια σκέφτονται, ως προς την ανηθικότητα: "Να ζήσω τη ζωή μου".
- Μερικά αντρόγυνα στεναχωριούνται για το τι θα πει ο κόσμος για το παιδί τους που ξενυχτάει και όχι για το που θα καταλήξει η ψυχή του. Γίνονται έτσι αυτοί υπαίτιοι ώστε να μην βοηθάει ο Θεός να διορθωθούν τα παιδιά τους, μέχρι να ταπεινωθούν οι ίδιοι και να διορθώσουν το στραβό και υπερήφανο λογισμό τους.
- Και αν ακόμη ανέλθεις όλες τις βαθμίδες της πνευματικής τελείωσης, μην πάψεις να προσεύχεσαι για την συγχώρηση των αμαρτιών σου.
- Πιάνουν οι προσευχές των ταπεινών και ενάρετων, είτε είναι λαϊκοί είτε είναι κληρικοί.
- Τα παιδιά τα καλά τα ζηλεύουν και τα καμαρώνουν όλοι.
- Ο καφετζής, λόγω εργασίας, κάνει παρέα και με τους κακούς ανθρώπους, αλλά την κόρη του δε θέλει να τη δώσει σε τέτοιους τύπους.
- Οι κλέφτες, για να μοιράσουν τα κλοπιμαία, φωνάζουν έναν τίμιο να τους τα μοιράσει.
- Ποτέ ο Θεός δεν επιτρέπει έναν πειρασμό, αν δεν πρόκειται να βγει από 'κει κάποιο καλό, κάποια ωφέλεια.
- Τα αντρόγυνα καλό είναι να έχουν τον ίδιο πνευματικό.
- Το Πηδάλιο τι είναι; Τιμόνι. Το τιμόνι, όταν το κρατάς σε ένα μέρος συνέχεια, θα σε ρίξει σε ξέρα.
- Το καλύτερο φυλακτό είναι η Θεία Κοινωνία.
- Οι υποδείξεις προς ένα πρόσωπο πρέπει να γίνονται τόσο όσο αντέχει.
- Τα μάγια δεν πιάνουν, αν έχετε Χάρη Θεού. Με το φτυάρι να σας τα πετάξουν, δε σας αγγίζουν.
- Ξερίζωμα του ΕΓΩ! Πες τρεις φορές "ήμαρτον!" για να μη σε βρει κανένα χτύπημα.
- Έχω γνωρίσει άνθρωπο που είπε με έπαρση "Εγώ, τρία χρόνια έχω που έκοψα το τσιγάρο!" Μετά, τον είδα να καπνίζει πολύ περισσότερο.
- Η σιωπή τότε είναι ωφέλιμη, όταν συνοδεύεται από την ευχή του Ιησού Χριστού: Κύριε Ιησού Χριστέ, ελέησόν με.
- (Όταν τον ρώτησαν γιατί μνημονεύει τον Πατριάρχη, αφού οι θέσεις του δεν ήταν σωστές, απάντησε: ) Είναι σαν να έχει αρρωστήσει η μάνα μου (η Εκκλησία), και μου λέτε να μην την αγαπώ, γι' αυτό το λόγο. Όμως, εγώ, εκεί θα είμαι! Μέσα στη ΜΙΑ, ΑΓΙΑ, ΚΑΘΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ! Θα την αγαπώ, αλλά και θα βοηθάω να είναι όλοι Ορθόδοξοι.

Ιερέας π. Αθανάσιος Κώνστας, Παιανία Αττικής. 
Μαρτυρίες Προσκυνητών - Γέροντας Παΐσιος ο Αγιορείτης, τόμος Β', σελ 131
yiorgosthalassis.blogspot.com         

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...