Παρασκευή 3 Μαρτίου 2017

Δε θα δω την Κύπρο ελεύθερη, αλλά...

"Στην εσχάτην ανάγκην θα αγωνιστώ και θα πεθάνω σαν Έλληνας, αλλά ζωντανόν δεν θα με πιάσουν".

Γρηγόρης Αυξεντίου

"Όταν πεθάνω, θα πάω στον Θεό και θα τον παρακαλέσω να είμαι ο τελευταίος που απαγχονίζεται".
Ευαγόρας Παλληκαρίδης

"Εγώ δε θα ζήσω, θα σκοτωθώ για την ελευθερία της Κύπρου".
Στυλιανός Λένας


"Δε με φοβίζει ο θάνατος γιατί η ζωή είναι περιττή μέσα στη σκλαβιά. Λυπούμαι μόνο που δε θα δω την Κύπρο ελεύθερη. Ζήτω η ελευθερία"!
Ανδρέας Δημητρίου

"Πεθαίνω μόνο για ένα σκοπό. Θέλω να πεις στη γυναίκα μου και τα παιδιά μου, ότι βαδίσαμε με το κεφάλι ψηλά προς την αγχόνη, διότι η ελευθερία χρειάζεται θυσίες. Δε θα δω την Κύπρο ελεύθερη, αλλά πρόσφερα το αίμα μου, για να τη δουν οι νέες γενιές της Κύπρου".
Ανδρέας Παναγίδης

σχόλιο Γ.Θ : Όταν λέμε "Καλή Λευτεριά", ας εννοούμε παράλληλα και καλή προσωπική μας θυσία έως θανάτου

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...