Το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ
στην κατάσταση που είναι σήμερα,
δεν μπορεί να αντιμετωπίσει πιθανούς αντιπάλους του και υπάρχει ο κίνδυνος να χαθεί η ναυτική κυριαρχία διεθνώς γράφει η Wall Street Journal.
Πρώην υπάλληλος του υπουργείου Άμυνας των ΗΠΑ τονίζει πως τα υποβρύχια και αμφίβια σκάφη των ΗΠΑ θα είναι λιγότερα από της Κίνας το 2020.
Αλλά δεν φτάνει μόνο τούτο καθώς οι ΗΠΑ χρειάζονται τουλάχιστον 90 πολεμικά πλοία επιπλέον με το κόστος να εκτοξεύεται στα ύψη.
Όλα αυτά μιλώντας για οριακό προβάδισμα λέει ο αναλυτής διότι αν οι ΗΠΑ θέλουν να συνεχίσουν να κυριαρχούν στη θάλασσα, θα πρέπει να ανεβάσουν τον αριθμό των πλοίων όλων των τύπων στα 350, κάτι που δεν μπορεί να γίνει.
“Η αυξημένη παρουσία της Ρωσίας, της Κίνας και του Ιράν στη Μεσόγειο, όπως και η κατάληψη της Σίρτης από το Ισλαμικό Κράτος, δείχνει τη σημαντικότητα της ναυτικής παρουσίας μας στην περιοχή» λέει ο αναλυτής.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ιδίου, θα πρέπει οι ΗΠΑ να επενδύουν κατά μέσον όρο περί τα 24 δισ. δολάρια το χρόνο για την κατασκευή νέων πλοίων.
“Είναι μεγάλο το κόστος αλλά πιο φτηνό από το να χάσουμε την κυριαρχία στη θάλασσα και αυτό ακριβώς συμβαίνει σταδιακά κυρίως με την άνοδο της Κίνας» καταλήγει.
δεν μπορεί να αντιμετωπίσει πιθανούς αντιπάλους του και υπάρχει ο κίνδυνος να χαθεί η ναυτική κυριαρχία διεθνώς γράφει η Wall Street Journal.
Πρώην υπάλληλος του υπουργείου Άμυνας των ΗΠΑ τονίζει πως τα υποβρύχια και αμφίβια σκάφη των ΗΠΑ θα είναι λιγότερα από της Κίνας το 2020.
Αλλά δεν φτάνει μόνο τούτο καθώς οι ΗΠΑ χρειάζονται τουλάχιστον 90 πολεμικά πλοία επιπλέον με το κόστος να εκτοξεύεται στα ύψη.
Όλα αυτά μιλώντας για οριακό προβάδισμα λέει ο αναλυτής διότι αν οι ΗΠΑ θέλουν να συνεχίσουν να κυριαρχούν στη θάλασσα, θα πρέπει να ανεβάσουν τον αριθμό των πλοίων όλων των τύπων στα 350, κάτι που δεν μπορεί να γίνει.
“Η αυξημένη παρουσία της Ρωσίας, της Κίνας και του Ιράν στη Μεσόγειο, όπως και η κατάληψη της Σίρτης από το Ισλαμικό Κράτος, δείχνει τη σημαντικότητα της ναυτικής παρουσίας μας στην περιοχή» λέει ο αναλυτής.
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του ιδίου, θα πρέπει οι ΗΠΑ να επενδύουν κατά μέσον όρο περί τα 24 δισ. δολάρια το χρόνο για την κατασκευή νέων πλοίων.
“Είναι μεγάλο το κόστος αλλά πιο φτηνό από το να χάσουμε την κυριαρχία στη θάλασσα και αυτό ακριβώς συμβαίνει σταδιακά κυρίως με την άνοδο της Κίνας» καταλήγει.
tribune