Γράφει ο Νίκος Χειλαδάκης,
Δημοσιογράφος-Συγγραφέας-Τουρκολόγος
Είναι ιστορικό γεγονός ότι καμιά θρησκεία στον κόσμο δεν εξαπλώθηκε με πόλεμο
και βία εκτός από την θρησκεία του Ισλάμ. Τα τελευταία χρόνια όμως οι
αλλεπάλληλες εκρήξεις βίας στον ισλαμικό κόσμο, με αποκορύφωμα φαινόμενα ακόμα
και κανιβαλισμού, δείχνουν πως το πρόβλημα της ισλαμική βίας είναι πολύ πιο
σοβαρό από όσο θα μπορούσε να δείξει μια επιφανειακή εξέταση των αιτιών αυτού
του φαινομένου. Το ζήτημα αξίζει ειδικής προσοχής και μελέτης για την χώρα μας,
που τα τελευταία χρόνια έχει γίνει έρμαιο μιας απίθανης ισλαμικής εισβολής με
εκατοντάδες χιλιάδες φανατισμένων μουσουλμάνων να λεηλατούν το ίδιο το κέντρο
της ελληνικής πρωτεύουσας. Πράγματι αν δεν δώσουμε την απαραίτητη προσοχή, αυτά
που βλέπουμε σήμερα θα είναι μόνο η αρχή. Βεβαία, δεν θα πρέπει και δεν μπορούμε
να «τσουβαλιάσουμε» όλους τους μουσουλμάνους σε αυτό το «καλούπι» καθώς υπάρχουν
και θετικά στοιχεία, ακόμα και θρησκευτικές ομάδες που αποκηρύσσουν την βία,
δυστυχώς όμως βρίσκονται στο περιθώριο της ισλαμικής «θύελλας» που έχει ενσκήψει
με όλες τις θλιβερές συνέπειες της.
Για να ερευνήσουμε καλύτερα αυτό το φαινόμενο της ισλαμικής βίας, το πιο σωστό θα είναι να προσεγγίσουμε τους ίδιους τους μουσουλμάνους και να δούμε τις απόψεις τους. Τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργηθεί μια αξιοπρόσεκτη κίνηση από τους λεγόμενους, «Έλληνες μουσουλμάνους» και μάλιστα διατηρούν και μια αξιόλογη ιστοσελίδα, την «Islam for Greeks», με πλήθος γνώσεων, πληροφοριών και απόψεων για το Ισλάμ στην ελληνική γλώσσα. Έτσι για πρώτη φορά χωρίς το βασικό εμπόδιο της γλώσσας και τόσο ξεκάθαρα γίνονται επιτέλους σαφή κάποια βασικά στοιχεία και αποκαλύπτονται κάποια ενδεικτικά πράγματα για την φύση του Ισλάμ, για το Κοράνι και γενικά για τους μουσουλμάνους, τα οποία επιβεβαιώνουν δυστυχώς όλα όσα είχα διαπιστώσει τα προηγούμενα χρόνια από προσωπική εμπειρία και από τις έρευνες που είχα κάνει για το τουρκικό Ισλάμ. Θα πάρουμε από την ιστοσελίδα αυτή ένα σημαντικό και συνάμα αποκαλυπτικό άρθρο με τον χαρακτηριστικο τιτλο, «Προτρεπει το Κορανι στη βια και στον πολεμο;». Το άρθρο αυτό αναφέρετε στην βία όπως την αντιμετωπίζει το Κοράνι και θα το παρουσιάσουμε με τον εύλογο αντίλογο μας αποκαλύπτοντας έτσι την θεμελιώδη διάσταση των απόψεων μεταξύ Ισλάμ και Χριστιανισμού. Δηλαδή, δεν θα κάνουμε για άλλη μια φορά βαθυστόχαστες αναλύσεις αλλά κάτι το πολύ απλό. Θα παραθέσουμε τις απόψεις του Ισλάμ και ακριβώς δίπλα τα δικά μας συμπεράσματα. Έτσι, με κόκκινα γράμματα θα παρουσιάσουμε το μουσουλμανικό κείμενο και με μαύρα γράμματα τις δίκες μας παρεμβάσεις καθώς με αυτόν τον τρόπο αποκαλύπτουμε ατόφια την ισλαμική άποψη για την βία :
Προτρεπει το Κορανι στη βια και στον πολεμο;
Άχμαντ Ελντίν
بـسـم الله والحـمـد لله والـصلاة والـسـلام عــلى رسـول الله، وبـعـد
Το Κοράνι συχνά κατηγορείται για απρόκλητη βία και δήθεν τα εδάφια του προωθούν τον πόλεμο. Αυτές οι κριτικές, καθώς επίσης και άλλες παρόμοιες κατηγορίες, δεν έχουν καμία απολύτως βάση όταν μελετάμε το Κοράνι στο σωστό του θεολογικό και ιστορικό πλαίσιο. Μελετώντας τα «βίαια» εδάφια του Κορανίου θα δούμε ότι απευθύνονται σε όσους είναι σε κατάσταση πολέμου με τους Μουσουλμάνους και όχι γενικά και αόριστα χωρίς αιτία εναντίων των μη Μουσουλμάνων.
Εδώ βλέπουμε την πρώτη και βασική ομολογία για την αποδοχή του πολέμου και συνάμα της βίας από το Ισλάμ. Όπως αναφέρεται, ο πόλεμος επιτρέπεται, βέβαια όχι γενικά και αόριστα, αλλά ειδικά και συγκεκριμένα μπορούμε να πολεμάμε και να ασκούμε βία. Αυτό φυσικά καθώς έχει πολιτική διάσταση το ερμηνεύει όπως θέλει ο κάθε μουσουλμάνος και έτσι μπορεί να σφάζει, να λεηλατεί, για χάριν του Ισλάμ. Θεμελιώδη αντίθεση με την αγάπη που δίδαξε ο Χριστός αλλά και με τον τρόπο που εξαπλώθηκε ο χριστιανισμός σε αντίθεση με το Ισλάμ.
Και προχωρούμε.
Η μέθοδος των επικριτών είναι να παίρνουν ορισμένα Κορανικά εδάφια που μιλούν για την επίθεση και την άμυνα απέναντι στον εχθρό και να τα παρουσιάζουν χωρίς καμία πηγή ή απόδειξη από το Ιστορικό τους πλαίσιο σαν βίαια χωρία. Στις ελάχιστες φορές που μπαίνουν στην διαδικασία να χρησιμοποιήσουν πηγές τις διαστρεβλώνουν με την γνωστή μέθοδο της κοπτοραπτικής. Δεν παρουσιάζουν ούτε και τους ενδιαφέρει για ποιο λόγο αυτά τα εδάφια αποκαλύφτηκαν στους Μουσουλμάνους, ούτε καν μελετάνε τις συνθήκες που βρισκόντουσαν οι πρώτοι Μουσουλμάνοι με αποτέλεσμα να παρερμηνεύονται τα χωρία του Κορανίου και άστοχα να παρουσιάζουν ένα βιβλίο που δήθεν καλεί στον πόλεμο και την βία χωρίς αιτία.
Μια σημαντική προσπάθεια να δικαιολογηθεί η βία του Ισλάμ. Η αλήθεια όμως είναι αγαπητοί μουσουλμάνοι πως πάντα υπάρχει κάποια αιτία για να ασκήσει κανείς βία. Το βασικό ζήτημα είναι αν μια θρησκεία αποδέχεται οπουδήποτε μορφή της βίας, ή τη καταδικάζει και την απορρίπτει. Δυστυχώς όπως φαίνεται στο Ισλάμ υπάρχουν αμέτρητες αιτίες για την άσκηση της βίας.
Σε αυτό το άρθρο επιθυμώ να δώσω μια γενική απάντηση στις αστήριχτες κριτικές ξεκινώντας με το εδάφιο του Κορανίου που λέει:
«Και να πολεμάτε για χάρη του ΑΛΛΑΧ όσους σας πολεμούν, αλλά μην ξεπερνάτε τα όρια, γιατί ο ΑΛΛΑΧ δεν αγαπά τους παραβάτες.» (Κοράνι 2:190)
Όταν μια θρησκεία δέχεται τον πόλεμο έστω και υπό κάποια όρια, αυτό σηματοδοτεί το ηθικό υπόβαθρο των πιστών της. Αυτό το υπόβαθρο είναι ο λόγος για τα φρικτά φαινόμενα βίας που βλέπουμε τελευταία από τους Ισλαμιστές.
«Πολεμάτε τους ώσπου να μην σας καταδιώξουν στην ειδωλολατρία και να υπερισχύσει η Πίστη στον ΑΛΛΑΧ. Αν όμως σταματήσουν τη δράση τους, τότε μην κάνετε πόλεμο παρά ενάντια στους αδίκους» ( Κοράνι 2:193)
Ένας πόλεμος για να γίνει από μεριά των Μουσουλμάνων πρέπει να έχει μια απλή και λογική προϋπόθεση. Αυτή είναι ότι κάποιος τους πολεμά με τον έναν η τον άλλον τρόπο, αυτούς και την πίστη τους, (Ισλάμ). Όλα τα πολεμικά η «εχθρικά» εδάφια του Κορανίου και τα λεγόμενα του Προφήτη που αναφέρονται σε εχθροπραξίες στηρίζονται σε αυτήν προϋπόθεση.
Δηλαδή εγκρίνουμε τον πόλεμο υπό προϋποθέσεις. Δηλαδή… σκοτώνουμε υπό προϋποθέσεις. Αυτό ακριβώς, όπως τονίσαμε και παραπάνω, δίνει το δικαίωμα σε κάθε ισλαμιστή υπό τις δικές του προϋποθέσεις να πολεμά και να σκοτώνει. Άλλη μια καθαρή ομολογία για το βίαιο χαρακτήρα αυτής της θρησκείας.
Ένα άλλο χωρίο του Κορανίου, που αντικρούει την παραποιημένη και διαστρεβλωμένη εικόνα ;;;; που θέλουν να δώσουν οι επικριτές, αναφέρει: «Δεν σας απαγορεύει ο ΑΛΛΑΧ να συμπεριφέρεστε με καλοσύνη και δίκαια μ’ αυτούς που δεν σας πολεμούν για την Πίστη (σας), κι ούτε σας βγάζουν από τα σπίτια σας. Γιατί ο ΑΛΛΑΧ αγαπά όσους συμπεριφέρονται δίκαια.», (Κοράνι 60:8). Όταν κάποιος λοιπόν δεν σε πολεμά και δεν σε κατατρέχει είναι λογικό να επιτρέπετε να δείχνεις καλοσύνη και δικαιοσύνη ανεξάρτητα από την θρησκεία του.
Εδώ προβάλλονται διακρίσεις σε ποιους θα πρέπει να πολεμά ο μουσουλμάνος και σε ποιους όχι. Πολύ απλά, η δικαιοσύνη του Αλλάχ του Ισλάμ μετράται με την αποδοχή ή όχι του Ισλάμ. Αυτοί που δεν αποδέχονται το Ισλάμ, δεν συμπεριλαμβάνονται στην δικαιοσύνη του Αλλάχ και «εις το πυρ το εξώτερο». Ο Χριστός όμως δίδαξε την αγάπη προς του εχθρούς και την συγχώρεση μέχρι 77 φόρες, όπως τόνισε στον απόστολο Πέτρο.
Και φτάνουμε σε ένα πολύ κρίσιμο σημείο του όλου άρθρου από την ιστοσελίδα των Ελλήνων μουσουλμάνων. Προσέξτε λοιπόν τι υπογραμμίζει στο άρθρο του ο Έλληνας μουσουλμάνος :
Το Ισλάμ, όπως έχουμε τονίσει και σε προηγούμενα γραπτά μας, δεν είναι πασιφιστικό.
Δηλαδή το Ισλάμ δεν είναι ειρηνιστικό. Συνεπώς είναι πολεμοχαρές. Εδώ δυστυχώς έχουμε την οριστική και συνάμα ανατριχιαστική ομολογία για την πραγματική φύση του Ισλάμ. Το Ισλάμ δεν είναι πασιφιστικό. Έτσι εξηγείται η όλη ιστορική του πορεία γεμάτη βία με αποκορύφωμα τα τελευταία αιματηρά και συχνά φρικτά γεγονότα με τα μαρτύρια των χριστιανών της Συρίας.
Και συνεχίζουμε από την ίδια αποκαλυπτική ιστοσελίδα :
Ας δούμε όμως πως το Κοράνι κάνει τους Μουσουλμάνους να αναγνωρίζουν τον πόλεμο. Διαβάζουμε: «Και γιατί να μη πολεμήσετε υπέρ του ΑΛΛΑΧ και για τους αδύνατους, και για τους αδικημένους που είναι και άποροι άνδρες και γυναίκες και παιδιά που κραυγάζουν; “Κύριε μας! Σώσε μας απ’ αυτό το χωριό που οι κάτοικοι του είναι άδικοι, και στείλε μας, από κοντά Σου, κάποιον προστάτη, κάποιον υποστηρικτή.» ( Κοράνι 4:75)
Με την λογική αυτή που παραθέτει η ισλαμική ιστοσελίδα, η ανθρώπινη ιστορία θα ήταν πάντα ένα ασταμάτητο λουτρό αίματος καθώς ο κάθε λαός θα θέλει να πολεμά τον άλλο γιατί θα αισθάνεται αδικημένος και αυτό δικαιολογείται από την θρησκεία του Ισλάμ. Όλοι οι πόλεμοι γίνονται υποτίθεται για να αποδοθεί δικαιοσύνη. Ξέρετε εσείς κανένα πόλεμο που αυτοί που πολεμούν δεν υποστηρίζουν ότι πολεμούν για την δικαιοσύνη ; (άλλο βέβαια αν η πραγματικότητα είναι ότι οι πόλεμοι γίνονται για άλλους σκοπούς).
Το Κοράνι ρωτά, κάνοντας επίκληση στην λογική μας, λέγοντας για ποιον λόγο να μην γίνει πόλεμος ενάντια στην τυραννία έτσι ώστε να προστατευτούν οι αδύνατοι, οι αδικημένοι, τα παιδιά, οι γυναίκες, οι φτωχοί.
Δηλαδή το Ισλάμ επιστρατεύει την λογική για… να κάνει πόλεμο. Πλήρης αντίθεση με το χριστιανικό μήνυμα. Ο χριστιανισμός δεν πολέμησε το θρησκευτικό κατεστημένο της εποχής του, αλλά με τους μάρτυρες μέσα σε φρικτούς διωγμούς χύνοντας ποταμούς αίματος εδραίωσε την πίστη του.
Mε βάση την συναίνεση των λογίων και των αυθεντικών πηγών του Ισλάμ, όλα τα εδάφια που καλούν σε πόλεμο και σε μάχη είναι για λόγους προστασίας των Μουσουλμάνων και της πίστης του Ισλάμ και όχι για αδικία προς τους μη Μουσουλμάνους.
Άλλη μια ομολογία ότι το Ισλάμ δικαιολογεί τον πόλεμο απλά και μόνο επειδή οι άλλοι δεν είναι μουσουλμάνοι. Το Ισλάμ πολεμά και όλοι οι πόλεμοι του Ισλάμ ήταν πόλεμοι επιθετικοί και κατακτητικοί. Δηλαδή δεν έχει καμία ιστορική βάση αυτό που ισχυρίζεται ο προσφιλής μας Έλληνας μουσουλμάνος, Αλλά το τι είναι η μουσουλμανική επιθετικότητα, ειδικά οι Έλληνες Ορθόδοξοι το έχουν ζήσει στο πετσί της ιστορίας τους με εκατοντάδες χιλιάδες θύματα στις γενοκτονίες της Μικράς Ασίας αλλά και με τους εκατοντάδες νεομάρτυρες που μαρτύρησαν για την ελληνική Ορθοδοξία κάτω από τον ισλαμικό οθωμανικό ζυγό.
Με όλα τα παραπάνω προσπάθησα να δώσω μια εικόνα μέσα από τις γραφίδες των ίδιων των μουσουλμάνων στο πρόβλημα της βίας που διακατέχει αυτή την θρησκεία. Το φαινόμενο αυτό αποκτά εξαιρετική σημασία εξ’ αιτίας της ιστορίας μας και της γεωγραφικής θέσης της χώρας μας. Το Ισλάμ βρίσκεται πάντα κοντά μας και αυτό δεν θα πρέπει ποτέ να το αγνοούμε. Οι άλλες χώρες της Ευρώπης βρίσκονται πιο μακριά και με την συνθήκη του Δουβλίνου μας έχουν μετατρέψει σε χοάνη λαθρομεταναστών φανατικών μουσουλμάνων. Αυτό δεν μπορεί να συνεχίζεται χωρίς καμία αντίδραση αν θέλουμε να παραμείνουμε στην πατρίδα μας, στην Ορθόδοξη Ελλάδα και να κρατήσουμε τον ελληνορθόδοξο ελληνισμό εν ζωή, όπως έγινε τα τελευταία τρεις χιλιάδες χρόνια.
Για να ερευνήσουμε καλύτερα αυτό το φαινόμενο της ισλαμικής βίας, το πιο σωστό θα είναι να προσεγγίσουμε τους ίδιους τους μουσουλμάνους και να δούμε τις απόψεις τους. Τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργηθεί μια αξιοπρόσεκτη κίνηση από τους λεγόμενους, «Έλληνες μουσουλμάνους» και μάλιστα διατηρούν και μια αξιόλογη ιστοσελίδα, την «Islam for Greeks», με πλήθος γνώσεων, πληροφοριών και απόψεων για το Ισλάμ στην ελληνική γλώσσα. Έτσι για πρώτη φορά χωρίς το βασικό εμπόδιο της γλώσσας και τόσο ξεκάθαρα γίνονται επιτέλους σαφή κάποια βασικά στοιχεία και αποκαλύπτονται κάποια ενδεικτικά πράγματα για την φύση του Ισλάμ, για το Κοράνι και γενικά για τους μουσουλμάνους, τα οποία επιβεβαιώνουν δυστυχώς όλα όσα είχα διαπιστώσει τα προηγούμενα χρόνια από προσωπική εμπειρία και από τις έρευνες που είχα κάνει για το τουρκικό Ισλάμ. Θα πάρουμε από την ιστοσελίδα αυτή ένα σημαντικό και συνάμα αποκαλυπτικό άρθρο με τον χαρακτηριστικο τιτλο, «Προτρεπει το Κορανι στη βια και στον πολεμο;». Το άρθρο αυτό αναφέρετε στην βία όπως την αντιμετωπίζει το Κοράνι και θα το παρουσιάσουμε με τον εύλογο αντίλογο μας αποκαλύπτοντας έτσι την θεμελιώδη διάσταση των απόψεων μεταξύ Ισλάμ και Χριστιανισμού. Δηλαδή, δεν θα κάνουμε για άλλη μια φορά βαθυστόχαστες αναλύσεις αλλά κάτι το πολύ απλό. Θα παραθέσουμε τις απόψεις του Ισλάμ και ακριβώς δίπλα τα δικά μας συμπεράσματα. Έτσι, με κόκκινα γράμματα θα παρουσιάσουμε το μουσουλμανικό κείμενο και με μαύρα γράμματα τις δίκες μας παρεμβάσεις καθώς με αυτόν τον τρόπο αποκαλύπτουμε ατόφια την ισλαμική άποψη για την βία :
Προτρεπει το Κορανι στη βια και στον πολεμο;
Άχμαντ Ελντίν
بـسـم الله والحـمـد لله والـصلاة والـسـلام عــلى رسـول الله، وبـعـد
Το Κοράνι συχνά κατηγορείται για απρόκλητη βία και δήθεν τα εδάφια του προωθούν τον πόλεμο. Αυτές οι κριτικές, καθώς επίσης και άλλες παρόμοιες κατηγορίες, δεν έχουν καμία απολύτως βάση όταν μελετάμε το Κοράνι στο σωστό του θεολογικό και ιστορικό πλαίσιο. Μελετώντας τα «βίαια» εδάφια του Κορανίου θα δούμε ότι απευθύνονται σε όσους είναι σε κατάσταση πολέμου με τους Μουσουλμάνους και όχι γενικά και αόριστα χωρίς αιτία εναντίων των μη Μουσουλμάνων.
Εδώ βλέπουμε την πρώτη και βασική ομολογία για την αποδοχή του πολέμου και συνάμα της βίας από το Ισλάμ. Όπως αναφέρεται, ο πόλεμος επιτρέπεται, βέβαια όχι γενικά και αόριστα, αλλά ειδικά και συγκεκριμένα μπορούμε να πολεμάμε και να ασκούμε βία. Αυτό φυσικά καθώς έχει πολιτική διάσταση το ερμηνεύει όπως θέλει ο κάθε μουσουλμάνος και έτσι μπορεί να σφάζει, να λεηλατεί, για χάριν του Ισλάμ. Θεμελιώδη αντίθεση με την αγάπη που δίδαξε ο Χριστός αλλά και με τον τρόπο που εξαπλώθηκε ο χριστιανισμός σε αντίθεση με το Ισλάμ.
Και προχωρούμε.
Η μέθοδος των επικριτών είναι να παίρνουν ορισμένα Κορανικά εδάφια που μιλούν για την επίθεση και την άμυνα απέναντι στον εχθρό και να τα παρουσιάζουν χωρίς καμία πηγή ή απόδειξη από το Ιστορικό τους πλαίσιο σαν βίαια χωρία. Στις ελάχιστες φορές που μπαίνουν στην διαδικασία να χρησιμοποιήσουν πηγές τις διαστρεβλώνουν με την γνωστή μέθοδο της κοπτοραπτικής. Δεν παρουσιάζουν ούτε και τους ενδιαφέρει για ποιο λόγο αυτά τα εδάφια αποκαλύφτηκαν στους Μουσουλμάνους, ούτε καν μελετάνε τις συνθήκες που βρισκόντουσαν οι πρώτοι Μουσουλμάνοι με αποτέλεσμα να παρερμηνεύονται τα χωρία του Κορανίου και άστοχα να παρουσιάζουν ένα βιβλίο που δήθεν καλεί στον πόλεμο και την βία χωρίς αιτία.
Μια σημαντική προσπάθεια να δικαιολογηθεί η βία του Ισλάμ. Η αλήθεια όμως είναι αγαπητοί μουσουλμάνοι πως πάντα υπάρχει κάποια αιτία για να ασκήσει κανείς βία. Το βασικό ζήτημα είναι αν μια θρησκεία αποδέχεται οπουδήποτε μορφή της βίας, ή τη καταδικάζει και την απορρίπτει. Δυστυχώς όπως φαίνεται στο Ισλάμ υπάρχουν αμέτρητες αιτίες για την άσκηση της βίας.
Σε αυτό το άρθρο επιθυμώ να δώσω μια γενική απάντηση στις αστήριχτες κριτικές ξεκινώντας με το εδάφιο του Κορανίου που λέει:
«Και να πολεμάτε για χάρη του ΑΛΛΑΧ όσους σας πολεμούν, αλλά μην ξεπερνάτε τα όρια, γιατί ο ΑΛΛΑΧ δεν αγαπά τους παραβάτες.» (Κοράνι 2:190)
Όταν μια θρησκεία δέχεται τον πόλεμο έστω και υπό κάποια όρια, αυτό σηματοδοτεί το ηθικό υπόβαθρο των πιστών της. Αυτό το υπόβαθρο είναι ο λόγος για τα φρικτά φαινόμενα βίας που βλέπουμε τελευταία από τους Ισλαμιστές.
«Πολεμάτε τους ώσπου να μην σας καταδιώξουν στην ειδωλολατρία και να υπερισχύσει η Πίστη στον ΑΛΛΑΧ. Αν όμως σταματήσουν τη δράση τους, τότε μην κάνετε πόλεμο παρά ενάντια στους αδίκους» ( Κοράνι 2:193)
Ένας πόλεμος για να γίνει από μεριά των Μουσουλμάνων πρέπει να έχει μια απλή και λογική προϋπόθεση. Αυτή είναι ότι κάποιος τους πολεμά με τον έναν η τον άλλον τρόπο, αυτούς και την πίστη τους, (Ισλάμ). Όλα τα πολεμικά η «εχθρικά» εδάφια του Κορανίου και τα λεγόμενα του Προφήτη που αναφέρονται σε εχθροπραξίες στηρίζονται σε αυτήν προϋπόθεση.
Δηλαδή εγκρίνουμε τον πόλεμο υπό προϋποθέσεις. Δηλαδή… σκοτώνουμε υπό προϋποθέσεις. Αυτό ακριβώς, όπως τονίσαμε και παραπάνω, δίνει το δικαίωμα σε κάθε ισλαμιστή υπό τις δικές του προϋποθέσεις να πολεμά και να σκοτώνει. Άλλη μια καθαρή ομολογία για το βίαιο χαρακτήρα αυτής της θρησκείας.
Ένα άλλο χωρίο του Κορανίου, που αντικρούει την παραποιημένη και διαστρεβλωμένη εικόνα ;;;; που θέλουν να δώσουν οι επικριτές, αναφέρει: «Δεν σας απαγορεύει ο ΑΛΛΑΧ να συμπεριφέρεστε με καλοσύνη και δίκαια μ’ αυτούς που δεν σας πολεμούν για την Πίστη (σας), κι ούτε σας βγάζουν από τα σπίτια σας. Γιατί ο ΑΛΛΑΧ αγαπά όσους συμπεριφέρονται δίκαια.», (Κοράνι 60:8). Όταν κάποιος λοιπόν δεν σε πολεμά και δεν σε κατατρέχει είναι λογικό να επιτρέπετε να δείχνεις καλοσύνη και δικαιοσύνη ανεξάρτητα από την θρησκεία του.
Εδώ προβάλλονται διακρίσεις σε ποιους θα πρέπει να πολεμά ο μουσουλμάνος και σε ποιους όχι. Πολύ απλά, η δικαιοσύνη του Αλλάχ του Ισλάμ μετράται με την αποδοχή ή όχι του Ισλάμ. Αυτοί που δεν αποδέχονται το Ισλάμ, δεν συμπεριλαμβάνονται στην δικαιοσύνη του Αλλάχ και «εις το πυρ το εξώτερο». Ο Χριστός όμως δίδαξε την αγάπη προς του εχθρούς και την συγχώρεση μέχρι 77 φόρες, όπως τόνισε στον απόστολο Πέτρο.
Και φτάνουμε σε ένα πολύ κρίσιμο σημείο του όλου άρθρου από την ιστοσελίδα των Ελλήνων μουσουλμάνων. Προσέξτε λοιπόν τι υπογραμμίζει στο άρθρο του ο Έλληνας μουσουλμάνος :
Το Ισλάμ, όπως έχουμε τονίσει και σε προηγούμενα γραπτά μας, δεν είναι πασιφιστικό.
Δηλαδή το Ισλάμ δεν είναι ειρηνιστικό. Συνεπώς είναι πολεμοχαρές. Εδώ δυστυχώς έχουμε την οριστική και συνάμα ανατριχιαστική ομολογία για την πραγματική φύση του Ισλάμ. Το Ισλάμ δεν είναι πασιφιστικό. Έτσι εξηγείται η όλη ιστορική του πορεία γεμάτη βία με αποκορύφωμα τα τελευταία αιματηρά και συχνά φρικτά γεγονότα με τα μαρτύρια των χριστιανών της Συρίας.
Και συνεχίζουμε από την ίδια αποκαλυπτική ιστοσελίδα :
Ας δούμε όμως πως το Κοράνι κάνει τους Μουσουλμάνους να αναγνωρίζουν τον πόλεμο. Διαβάζουμε: «Και γιατί να μη πολεμήσετε υπέρ του ΑΛΛΑΧ και για τους αδύνατους, και για τους αδικημένους που είναι και άποροι άνδρες και γυναίκες και παιδιά που κραυγάζουν; “Κύριε μας! Σώσε μας απ’ αυτό το χωριό που οι κάτοικοι του είναι άδικοι, και στείλε μας, από κοντά Σου, κάποιον προστάτη, κάποιον υποστηρικτή.» ( Κοράνι 4:75)
Με την λογική αυτή που παραθέτει η ισλαμική ιστοσελίδα, η ανθρώπινη ιστορία θα ήταν πάντα ένα ασταμάτητο λουτρό αίματος καθώς ο κάθε λαός θα θέλει να πολεμά τον άλλο γιατί θα αισθάνεται αδικημένος και αυτό δικαιολογείται από την θρησκεία του Ισλάμ. Όλοι οι πόλεμοι γίνονται υποτίθεται για να αποδοθεί δικαιοσύνη. Ξέρετε εσείς κανένα πόλεμο που αυτοί που πολεμούν δεν υποστηρίζουν ότι πολεμούν για την δικαιοσύνη ; (άλλο βέβαια αν η πραγματικότητα είναι ότι οι πόλεμοι γίνονται για άλλους σκοπούς).
Το Κοράνι ρωτά, κάνοντας επίκληση στην λογική μας, λέγοντας για ποιον λόγο να μην γίνει πόλεμος ενάντια στην τυραννία έτσι ώστε να προστατευτούν οι αδύνατοι, οι αδικημένοι, τα παιδιά, οι γυναίκες, οι φτωχοί.
Δηλαδή το Ισλάμ επιστρατεύει την λογική για… να κάνει πόλεμο. Πλήρης αντίθεση με το χριστιανικό μήνυμα. Ο χριστιανισμός δεν πολέμησε το θρησκευτικό κατεστημένο της εποχής του, αλλά με τους μάρτυρες μέσα σε φρικτούς διωγμούς χύνοντας ποταμούς αίματος εδραίωσε την πίστη του.
Mε βάση την συναίνεση των λογίων και των αυθεντικών πηγών του Ισλάμ, όλα τα εδάφια που καλούν σε πόλεμο και σε μάχη είναι για λόγους προστασίας των Μουσουλμάνων και της πίστης του Ισλάμ και όχι για αδικία προς τους μη Μουσουλμάνους.
Άλλη μια ομολογία ότι το Ισλάμ δικαιολογεί τον πόλεμο απλά και μόνο επειδή οι άλλοι δεν είναι μουσουλμάνοι. Το Ισλάμ πολεμά και όλοι οι πόλεμοι του Ισλάμ ήταν πόλεμοι επιθετικοί και κατακτητικοί. Δηλαδή δεν έχει καμία ιστορική βάση αυτό που ισχυρίζεται ο προσφιλής μας Έλληνας μουσουλμάνος, Αλλά το τι είναι η μουσουλμανική επιθετικότητα, ειδικά οι Έλληνες Ορθόδοξοι το έχουν ζήσει στο πετσί της ιστορίας τους με εκατοντάδες χιλιάδες θύματα στις γενοκτονίες της Μικράς Ασίας αλλά και με τους εκατοντάδες νεομάρτυρες που μαρτύρησαν για την ελληνική Ορθοδοξία κάτω από τον ισλαμικό οθωμανικό ζυγό.
Με όλα τα παραπάνω προσπάθησα να δώσω μια εικόνα μέσα από τις γραφίδες των ίδιων των μουσουλμάνων στο πρόβλημα της βίας που διακατέχει αυτή την θρησκεία. Το φαινόμενο αυτό αποκτά εξαιρετική σημασία εξ’ αιτίας της ιστορίας μας και της γεωγραφικής θέσης της χώρας μας. Το Ισλάμ βρίσκεται πάντα κοντά μας και αυτό δεν θα πρέπει ποτέ να το αγνοούμε. Οι άλλες χώρες της Ευρώπης βρίσκονται πιο μακριά και με την συνθήκη του Δουβλίνου μας έχουν μετατρέψει σε χοάνη λαθρομεταναστών φανατικών μουσουλμάνων. Αυτό δεν μπορεί να συνεχίζεται χωρίς καμία αντίδραση αν θέλουμε να παραμείνουμε στην πατρίδα μας, στην Ορθόδοξη Ελλάδα και να κρατήσουμε τον ελληνορθόδοξο ελληνισμό εν ζωή, όπως έγινε τα τελευταία τρεις χιλιάδες χρόνια.