Πέμπτη 21 Οκτωβρίου 2021

Σέρρες: Έχασε την ζωή του σήμερα ένας εκ των καλυτέρων ανθρώπων που γνώρισα στην ζωή μου...

Έχασε την ζωή του σήμερα ένας εκ των καλυτέρων ανθρώπων που γνώρισα στην ζωή μου...

Ενας νέος άνθρωπος με αδαμάντινο χαρακτήρα, Εκκλησιαστικό ήθος, σεβασμό και αγάπη. Ένας υπέροχος άνθρωπος που η θέση του στον Παράδεισο της Βασιλείας του Θεού ειναι σίγουρη!
Ο φίλτατος εν Χριστώ αδελφός Χρήστος Καραμάνης... Πρωτοψάλτης και καθηγητής Βυζαντινής και Παραδοσιακής Μουσικής και υποδιευθυντής στο Μουσικό Σχολείο Σερρών.
Βιάστηκες αδελφέ μου να αφήσεις τον μάταιο κ προσκαιρο κόσμο μας... Ή είδηση του θανατου σου ως βέλος μ τρύπησε την καρδιά.. Πήγες να συναντήσεις τον πλάστη κ δημιουργό μας που επί τόσα χρόνια εψαλλες τα μεγαλεία του.. Ο ιεροψαλτικος μας κόσμος είναι κατά πολύ φτωχότερος από σήμερα...
Όλη η τοπική κοινωνία είναι βυθισμένη στην θλίψη διότι έχασε ένα άξιο τέκνο της..
Όμως ξέρουμε ότι ανεχωρησες για την χώρα του ανεσπερου φωτός αδελφέ μας... Δίπλα στον ΎΨΙΣΤΟ θα αποδίδεις τα ψαλλομενα τροπαρια ...
Θα σε θυμάμαι πάντα με αγάπη κ σεβασμό...
Θερμά συλλυπητήρια στην οικογένεια σου και την εξ υψους παρηγορια...
Καλό παραδεισο αδελφέ μου Χρήστο... Να προσεύχεσαι για όλους μας κ εμείς για σένα...
Σ αφιερώνω το κάτωθι ψαλτο τραγουδο.. Γιατί είμαι βέβαιος πως και στον κόσμο τον επάνω πάλι ΨΑΛΤΗΣ ΘΑ ΕΊΣΑΙ....
Θεέ μου σε παρακαλώ, όταν θε να πεθάνω
ας (να)* ξαναγίνω ψάλτης σου, στον κόσμο τον επάνω.
Γιατί οι ψάλτες ειν, τ' αηδόνια που σε υμνολογούνε,
απ τη γη τους διάλεξες, να σε δοξολογούνε. (δις)
Και δίπλα (μέσα)* στον παράδεισο, στην σιγαλιά τη θεία,
με Πατριάρχες θα' "στηνα, ουράνια λειτουργία.
Τους λαμπρούς απ' το σινάφι θα συνάξω,
δυο χορούς μες τον παράδεισο, όπως στη γη θα φτιάξω. (δις)
Τον Ιάκωβο Ναυπλιώτη θα 'χω Πρωτοψάλτη,
Δομέστιχο το Χρύσανθο, (το σεβάσμιο τον γερο) τον πάντα κανονάρχη.
Καμπανίδη και Μουτάογλου και Τιμωνίδη,
θα "βαζα να βόηθαγαν το γέρο στο στασίδι.
Στο ζερβί το Αναλόγι, Πρίγγο και Δουκάκη
και το μελιστάλαχτο τον Κανακάκη. (δις)
*(Με τον Άρχοντα τον Πρίγγο, στο δεξί στασίδι,
με το Χρύσανθο Δομέστιχο και τον Παναγιωτίδη.
Και δίπλα απ' τον τάφο μου, να φύτρωνε ένα αμπέλι,
μια ταβερνούλα ν' άνοιγα, με φίνο κοκκινέλι.Να καλώ τους ψάλτες την ψαλτοπαρέα,
να θυμόμαστε της γης τα γλέντια τα ωραία)*.
Την προσευχή μου αν άκουγες,
ω πλάστη και Θεέ, οι ψάλτες δεν θα πέθαιναν ποτέ.......»
 
Μιχαήλ Τρ. Γούδας
Νομικός - Ιεροψάλτης
 

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...