Σάββατο 31 Δεκεμβρίου 2016

Άγιο Όρος: Νέο θαύμα της Παναγίας Γοργοϋπηκόου σε νεογέννητο κοριτσάκι από την Άρτα


Πληθαίνουν καθημερινά οι αναφορές που βλέπουν το φως της δημοσιότητας για , σωτήριες επεμβάσεις της στη ζωή των ανθρώπων, οι οποίοι με πίστη την επικαλούνται, βάζοντας την μπροστάρισα στην επίλυση των όποιων προβλημάτων τους.

Μετά την δημοσιοποίηση του θαύματος με το νεαρό Σκοπιανό, ο οποίος μπροστά στην εικόνα της Παναγίας Γοργοϋπηκόου, στην Ιερά Μονή του Δοχειαρίου στο βρήκε την μιλιά του, αρκετοί είναι αυτοί που επικοινωνούν μαζί μας, προκειμένου να αναφέρουν τις δικές τους θαυμαστές διηγήσεις για την σωτήρια παρέμβαση της Παναγίας Γοργοϋπηκόου στη ζωή τους.
Εκατοντάδες πονεμένοι από τα ποικίλα βάσανα της ζωής συνάνθρωποί μας, προσπαθούν να ρυθμίσουν το πρόγραμμά τους, έτσι ώστε να μεταβούν το συντομότερο δυνατόν στο σπίτι της Παναγίας Γοργοϋπηκόου, την Ιερά Μονή του Δοχειαρίου στο Άγιον Όρος, για να προσκυνήσουν τη χάρη της και να λάβουν την ευλογία του σεβάσμιου και πολύ αγαπητού Καθηγουμένου Γέροντα Γρηγορίου. Το ίδιο συμβαίνει και με το Δοχειαρίτικο γυναικείο μετόχι της Ιεράς Μονής Θεοσκεπάστου στο Σοχό Λαγκαδά Θεσσαλονίκης, όπου ευλαβικώς προσέρχονται κυρίως γυναίκες προσκυνήτριες, οι οποίες δεν έχουν την δυνατότητα να επισκεφθούν το Άγιο Όρος. Εκεί όπως πληροφορηθήκαμε πριν από λίγες ημέρες και συγκεκριμένα τα Χριστούγεννα, βρέθηκε ο Καθηγούμενος Γέροντας Γρηγόριος, τον οποίο είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν από κοντά αρκετοί πιστοί και να λάβουν την ευλογία του.

Η περίπτωση της Κατερίνας από την Άρτα
Μία από τις πολλές θαυμαστές περιπτώσεις όπως αρχικά αναφέραμε, που αφορούν την άμεση και σωτήρια παρέμβαση της Παναγίας Γοργοϋπηκόου,έχει σχέση με μια νεαρή μητέρα από την Ήπειρο. Πρόκειται για την 37χρονη Κατερίνα η οποία διαμένει στην πόλη της Άρτας, μητέρα δύο μωρών παιδιών με τηλέφωνο επικοινωνίας το 6976580782.
Η νεαρή μητέρα με την οποία συνομιλήσαμε τηλεφωνικά για πρώτη φορά πριν από δύο ώρες, θέλησε να μοιραστεί μαζί μας και να δημοσιοποιηθεί το παρακάτω περιστατικό που βίωσε αυτή και η οικογένειά της πριν λίγες ημέρες.
»Γνώριζα για την Παναγία Γοργοϋπήκοο την οποία ευλαβούμαι. Στην Άρτα υπάρχει εικόνα της από την Ιερά Μονή του Δοχειαρίου, την οποία προσκυνώ και ανάβω κεράκι στη χάρη της. Είχα 11 χρόνια να κάνω παιδί. Δεν απελπιζόμουν, έκανα την προσευχή μου και έλεγα Παναγία μου Γοργοϋπήκοε βοήθησέ με να μείνω έγκυος και εάν το παιδί είναι κορίτσι θα το ονομάσω Μαρία στη χάρη σου. Οι προσευχές μου εισακούστηκαν και έμεινα έγκυος στο πρώτο παιδί που ήταν αγόρι και το ονόμασα Γιώργο στον πεθερό μου. Μετά από 19 μήνες και συγκεκριμένα πριν σαράντα ημέρες περίπου, ήρθε στον κόσμο σε μαιευτήριο της Θεσσαλονίκης το δεύτερό μας παιδί που ήταν κορίτσι. Χωρίς να ξεχάσω την υπόσχεσή μου στην Παναγία, άλλα ψάχνοντας να βρω ελαφρυντικά με τον εαυτό μου για να μην τηρήσω το τάμα, αποφάσισα αφού άκουσα και τη γνώμη μιας ηγουμένης να ονομάσω το παιδί Βασιλική στην πεθερά μου. Ενώ όλα κύλησαν ομαλά και φυσιολογικά στον τοκετό του πρώτου μου παιδιού, αυτό δεν συνέβη και με το δεύτερο. Ο τοκετός έγινε με καισαρική, το μωρό πήρε μικρόβιο, διασωληνώθηκε και ήταν έτοιμο να πεθάνει».
Έφυγε και γύρισε το κορίτσι μου.
»Έφυγε και γύρισε το κορίτσι μου, μέχρι και ντοπαμίνη της είχαν δώσει» μας συνέχισε την εξιστόρησή της με δάκρυα και συνέχισε. »Σε επικοινωνία που είχα με πνευματικούς μου αδελφούς, οι οποίοι μίλησαν με διάφορες μονές όπως του Αρχαγγέλου Μιχαήλ στη Θάσο και με τη Δοχειαρίου για να κάνουν προσευχή, μου είπαν να κάνω στη μικρή αεροβάπτισμα. Εκεί τα έχασα. Έκανα την προσευχή μου στην Παναγία τη Γοργοϋπήκοο και είπα Παναγία μου κάνε το κορίτσι μου καλά. Αμέσως πήγα στο κρεβάτι της μικρής και αφού δεν μπόρεσα να τη σηκώσω για το αεροβάπτισμα λόγω της διασωλήνωσης, τη σταύρωσα τρεις φορές λέγοντας τα λόγια βαπτίζετε η δούλη του Θεού Μαρία, εις το όνομα του πατρός και του υιού και του Αγίου Πνεύματος, τάζοντάς την και πάλι στην Παναγία. Από εκείνη τη στιγμή τα πάντα άλλαξαν. Το Σάββατο του Αγίου Στυλιανού ήμασταν στα κόκκινα και μετά από μία εβδομάδα, στο σπίτι μας στην Άρτα. Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος για τη ζωή της. Το κορίτσι μου βρίσκεται στη ζωή χάρη στην Παναγία τη Γοργοϋπήκοο. Μέχρι και οι γιατροί μίλησαν για θαύμα».
Σε επικοινωνία με τον Καθηγούμενο Γρηγόριο, η 37χρονη Κατερίνα του ανέφερε, όπως μας είπε η ίδια, πως αισθάνεται μεγάλη ευγνωμοσύνη στην Παναγία Γοργοϋπήκοο και στους Δοχειαρίτες Πατέρες για τις προσευχές τους. Ο Γέροντας Γρηγόριος από την πλευρά του, της είπε πως αυτό που δεν θα πρέπει να αμελήσει, είναι να βαπτίσει το παιδί Μαρία.
Τώρα στη σκέψη της Κατερίνας, είναι η μικρή Μαρία να βαπτιστεί από το χέρι του Γέροντα Γρηγορίου στο Δοχειαρίτικο Μετόχι του Σοχού Θεσσαλονίκης, ενώ σύντομα ο σύζυγός της να μεταβεί για προσκύνημα στο Δοχειάρι.

Του Ηλία Προύφα -Για το ΒΗΜΑ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ
ilproufas@gmail.com
https://simeiakairwn.wordpress.com

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...