Γράφει ο π. Ηλίας Υφαντής
Τώρα, που το υγειονομικό νεοταξικό καθεστώς ξετσιτσιδώνεται ολοένα και περισσότερο, κάποια πρωτοπαλίκαρα της υγειονομικής δικτατορίας, άρχισαν να «τα ζώνουν τα φίδια».
Γιατί, προφανώς, φοβούνται τις συνέπειες της, μέχρι τώρα, εγκληματικής τους δραστηριότητας. Καθώς τρομοκρατούσαν με τον θανατηφόρο κορονοϊό και διαφήμιζαν τα δολοφονικά εμβόλια. Που, ενώ τα παρουσίαζαν ως τη μοναδική σωτηρία, αποδεικνύονται ολοένα και περισσότερο πηγή ποικιλόμορφων παρενεργειών και θανάτων.
Και, ύστερα απ’ τα πανηγυρικά αυτά αποκαλυπτήριά τους, έρχονται τώρα να μας πουν: «Κάναμε λάθος»! σχετικά με τα μέτρα, που εισηγηθήκαμε για την αντιμετώπιση της «πανδημίας». Όταν, προφανέστατα, δεν έκαμαν κανένα λάθος. Απλά, με πλήρη συνείδηση της επιλογής τους, ανέλαβαν να διαχειριστούν ένα έγκλημα.
Και έλεγαν σε κάθε περίπτωση «ο, τι τους κάπνιζε», φάσκοντας και αντιφάσκοντας. Δεδομένου ότι έπαιζαν μια φαρσοκωμωδία, που για το λαό ήταν τραγωδία. Και πολύ λίγο τους ενδιάφερε, αν αποτέλεσμα της επιλογής τους ήταν να πεθαίνουν χιλιάδες άνθρωποι. Καθώς το μακελειό απ’ τα «σωτήρια» εμβόλια συνεχίζεται απτόητο. Αφού, κατά το παροιμιώδες, «είναι πολλά τα λεφτά», τα οποία σε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, όπως λέγεται, και κάποιοι, σε εκατομμύρια εισέπραξαν!…
Δεν έκαμαν κανένα λάθος, δεδομένου ότι κάποιοι απ’ αυτούς, όπως λέγεται, συνεργάστηκαν στην παρασκευή του θανατηφόρου κορονοϊού. Οπότε γνώριζαν τις ολέθριες συνέπειες της εφεύρεσής τους. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο και φρόντισαν να εξασφαλίσουν, καλού-κακού, προκαταβολικά, το διαβόητο «ακαταδίωκτο». Όχι μόνο αυτοί, αλλά και όλοι οι εμπλεκόμενοι στη σκοτεινή αυτή υπόθεση.
Εκτός βέβαια των θυμάτων! Τα οποία, είτε λόγω της επί 24ώρου βάσεως κατατρομοκράτησης, την οποία υφίσταντο είτε λόγω των πολλαπλών εκβιασμών (πρόστιμων, κλπ), εξαναγκάζονταν να εμβολιαστούν. Εξαναγκασμό, που, στη συνέχεια οι Μέγκελε-γιατροί, κατά την πάγια νεοταξική συνταγή, παμπονήρως μετονόμασαν την υποχρεωτικότητα σε «οφειλή» των εμβολιασθέντων.
Εκείνοι όμως, που, παράλληλα με τους γιατρούς, σε καμιά περίπτωση δεν δικαιολογούνται, είναι κάποιοι δεσποτάδες και γενικότερα κληρικοί Τέτζελοι. Οι οποίοι ανέλαβαν εργολαβικά το έργο της διαφήμισης των δολοφονικών εμβολίων. Δεδομένου ότι ούτε τους ανθρώπους, την σωτηρία των οποίων επωμίστηκαν, ντρέπονται, αλλά ούτε και το Θεό, στο όνομα του οποίου ανέλαβαν την διαφύλαξη του ποιμνίου τους, ευλαβούνται.
Βέβαια οι δεσποτάδες ισχυρίζονται ότι ακολουθούσαν τους επιστήμονες γιατρούς. Κι όμως δεν φαίνονται τόσο αφελείς, ώστε να μην προβληματίστηκαν απ’ το γεγονός ότι οι γιατροί αυτοί ήταν πολλαπλά δικτυωμένοι και παχυλά, όπως και οι δημοσιοκάφροι, αμειβόμενοι. Πράγμα, που, όπως ειπώθηκε, μπορεί να ισχύει και περί των δεσποτάδων. Οπότε το μέγεθος της προδοσίας τους ξεπερνάει κάθε όριο.
Ιδιαίτερα, όταν έσπευδαν να συμμορφωθούν με τις σχετικές με τη λειτουργία των ναών επιταγές της νεοταξικής κυβέρνησης. Φθάνοντας στο κατάντημα να τιμωρούν ιερείς, επειδή δεν συμμορφώνονταν με τις παράλογες και αντίχριστες κυβερνητικές εντολές.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του ιερέα- γιατρού π. Στυλιανού Καρπαθίου, εναντίον του οποίου κινήθηκε δικαστική δίωξη με το ερώτημα της καθαίρεσης. Επειδή ο π. Στυλιανός, ως γιατρός και ιερέας, σεβόμενος τον όρκο του Ιπποκράτη, αλλά και την, έναντι του Θεού, πνευματική ευθύνη για το ποίμνιό του και τους συνανθρώπους του, γενικότερα, ακλούθησε την φωνή του χρέους και όχι τις δολοφονικές εντολές του νεοταξικού πολιτικού κατεστημένου.
Απ’ όσο μπορώ να θυμάμαι το κατηγορητήριο, που του απηύθυναν ήταν ιδιαίτερα πομπώδες και φανφαρονικό, με εξεζητημένες φράσεις και λέξεις, προκειμένου να εντυπωσιάζει τους αφελείς. Και παρουσίαζε ως υβριστική εναντίον κάποιων δεσποτάδων την επιχειρηματολογία του π. Στυλιανού σχετικά με το από ηθικής -και όχι μόνο- πλευράς προβληματικό περιεχόμενο των εμβολίων.
Όταν κάποιοι έχουν, σχετικά με κάποιο θέμα, διαφωνίες, αντιπαραβάλλουν τα επιχειρήματά τους. Και δεν λέει ο καθένας: Εμένα δεν μου χρειάζονται επιχειρήματα. Έχω τους νόμους, τους οποίους μπορώ να τους εφαρμόζω, όπως με βολεύει.
Και το πώς οι δεσποτάδες εφαρμόζουν νόμους και κανόνες, προκειμένου να απονείμουν «δικαιοσύνη» έχει καταστεί διαβόητο. Γεγονός, για το οποίο αποφαίνονται περίφημοι για την εντιμότητά τους επίσκοποι. Όπως οι μακαριστοί Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος και Φλωρίνης Αυγουστίνος. Εκ των οποίων ο πρώτος μας πληροφορεί ότι η «δικαιοσύνη» των δεσποτάδων είναι πιο βάρβαρη ακόμη και απ’ αυτήν των βάρβαρων Σαρματών και Σκυθών. Ενώ ο δεύτερος μας επισημαίνει πως «οι δεσποτάδες εφαρμόζουν κυκλώπειο δίκαιο»!
Η κατά του π. Στυλιανού δικαστική δίωξη παραπέμπει, κατ’ αρχήν στον σκοτεινό μεσαίωνα και τη βάρβαρη Ιερή Εξέταση. Κατά την οποία περίφημοι επιστήμονες (Γαλιλαίος, κλπ) διέτρεξαν τον έσχατο κίνδυνο και άλλοι υπέστησαν μαρτύρια ή κάηκαν επί της πυράς (Τζιορντάνο Βρούνο, κλπ). Επειδή ήρθαν αντιμέτωποι με την στενοκεφαλιά και την εγκληματικότητα των ιεροεξεταστών.
Επίσης η κατά του π. Στυλιανού δικαστική δίωξη μας θυμίζει την ενώπιον του Πιλάτου(εικόνα) παραπομπή του Χριστού, προκειμένου να επικυρωθεί η απ’ το ιουδαϊκό συνέδριο θανατική του καταδίκη. «Εγώ, τους είπε ο Πιλάτος, δεν βρίσκω στον άνθρωπο αυτόν καμιά ενοχή». Αλλά εκείνοι φώναζαν: «εμείς νόμον έχομεν και κατά τον νόμον ημών οφείλει αποθανείν»!
Είναι εξόχως ενδιαφέρον να επισημάνουμε ότι ο ειδωλολάτρης Πιλάτος, σε αντίθεση με τη μαφία του εβραϊκού συνεδρίου, προσδιόρισε το ελατήριο του τυφλού εναντίον του Χριστού μίσους: «Ήδει», μας λέει το Ευαγγέλιο, «ότι ΔΙΑ ΦΘΟΝΟΝ παρέδωκαν αυτόν»!
Και είναι χαρακτηριστικό ότι και ο μακαριστός μητροπολίτης Παντελεήμων Φωστίνης επισημαίνει ότι ο φθόνος σπρώχνει κάποιους δεσποτάδες στην εξόντωση όχι μόνο ιερέων, αλλά και μεγάλων αγίων συναδέλφων τους (Χρυσόστομος, Νεκτάριος, κλπ), Όταν τους επισκιάζουν και αισθάνονται ότι συνθλίβεται η μεγαλειότητα της αλαζονείας τους!…
Διαχρονική ετυμηγορία: Οι σταυρωτές και οι ιεροεξεταστές καταποντίζονται. Ενώ οι «ένεκεν αληθείας και δικαιοσύνης δεδιωγμένοι» μακαρίζονται!…