Δευτέρα 20 Μαρτίου 2017

Στα Κάτω Πετράλωνα ζει σήμερα μια θεότυφλη κοπέλα η Φανούλα 36 ετών, γεννημένη το 1981. Η ιστορία της εξηγεί και διδάσκει πολλά

"…η γαρ δύναμις Μου εν ασθενεία τελειούται…"
Μοναχοκόρη και μοναχοπαίδι, μοσχοαναθρεμμένη και πανέξυπνη και υγιέστατη. Σπούδασε μαθηματικά και αγάπησε και παντρεύτηκε κάποιον συμφοιτητή της, εξαίρετο και καλότατο παλληκάρι. Στα είκοσι τρία της, ξαφνικά τυφλώθηκε. Τα πεθερικά της πιέζανε τον γιό τους να χωρίσει την ‘’στραβή’’. Εκείνος αρνήθηκε κάτι τέτοιο σαν μεγάλη αμαρτία. Παιδάκια δεν κάνανε και αυτή θεότυφλη αλλά ευλαβέστατη και ορθοδοξότατη. Ο Χριστός μας της έδωσε χαρίσματα με την σέσουλα. Μια-δυο φορές έπιασε με την αφή το κουτί του Nes-café να φτιάξει frappe και άκουσε δίπλα της φωνή γαλήνια που της είπε: ‘’είμαι ο Χριστός, για να σου αποδείξω σου ανοίγω για δευτερόλεπτα τα μάτια και να… διάβασε τα ψιλά γραμματάκια της συσκευασίας τους Nes-café.

Αυτό το θαύμα στο κάνω για να δεις πόσο εύκολο μου είναι να σε κάνω, όποτε το θελήσω, καλά. Όμως θα σε αφήσω σ’ όλη σου την ζωή τυφλή γιατί έτσι θα σε χαριτώσω να ωφελείς, να διδάσκεις πολλά παιδιά και μεγάλους στην ορθόδοξη ευσέβεια, στην αγάπη και στην υπομονή. Μέχρι σήμερα αυτό γίνεται. Και έτσι επαληθεύεται ό,τι είπε ο Χριστός μας στον Απόστολο Παύλο ‘’αρκεί σου η χάρις μου, η γαρ δύναμις μου εν ασθενεία τελειούται’’! Αμήν.

ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ. πηγή, ήτοι: ''Η ζωή διδάσκει τον Χριστό'', Αθήνα 2017, μοναχού Ι.

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...