Παρασκευή 21 Αυγούστου 2015

Το Promo του νέου Βρετανικού X-Factor διαφημίζει τσιπάρισμα κι έλεγχο του νου.


1
Μια ομάδα «επιστημόνων» εργάζεται σκληρά για να στήσει το πρόγραμμα κι εκείνους που, με τη σειρά τους, θα περάσουν το μήνυμα στις μάζες, για το πως πρέπει να είναι ένα αστέρι της ποπ.

2
Ο Nick Grimshaw εξοπλίζεται με ένα «ειδικό μικροτσίπ μέλους κριτικής επιτροπής».

3
Στη συνέχεια δείχνει κάπου και λέει: “Μοιάζεις με ποπ σταρ, ακούγεσαι σαν μια ποπ σταρ”, μέχρι που συνειδητοποιεί ότι φοράει τσιπ του περασμένου έτους. Προφανώς δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει το δικό του εγκέφαλο για να κρίνει.

4
Η Rita Ora, μια σημαντική μαριονέτα της μουσικής βιομηχανίας φοράει φόρεμα με δυαδικό μοτίβο σκακιέρας (υποδεικνύοντας ότι αυτή είναι μια σκλάβα βιομηχανία). Είναι προφανώς πολύ ερωτευμένη με τον εαυτό της για να κρίνει την τραγουδίστρια μπροστά της
7
Ο εγκέφαλος του Simon Cowell (κακογερασμένος από τα πολλά λίφτινγκ) σαρώνεται για να μπορέσει ένα επιστήμονες να κρατά σημειώσεις τις σκέψεις του.

Με λίγα λόγια, αυτή η «ιδιόμορφη» και «ξεκαρδιστική» διαφήμιση που μεταφέρει ένα σαφές μήνυμα: Κανείς στην ποπ μουσική βιομηχανία δεν διαθέτει δικό του μυαλό. Όλα ελέγχονται από μια ανώτερη δύναμη που με προσοχή και επιστήμη, παράγει καλούπια του κλάδου για να τα χωρέσει Ατζέντα της και να επηρεάσει τις μάζες προς μια συγκεκριμένη κατεύθυνση.

πηγή: vigilantcitizen.com • μετάφραση © AllNewz

http://www.freepen.gr/2015/08/promo-x-factor.html


Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...