Στην 15η και 16η θέση βρίσκονται τα μέσα μαζικής ενημέρωσης (τύπος και τηλεόραση αντίστοιχα) σε μία λίστα 22 θεσμών όπου μετρήθηκε από την MRB (τον Δεκέμβρη του 2013), η εμπιστοσύνη που έχουν σε αυτούς οι πολίτες:
Θέση: 1η: Ένοπλες δυνάμεις 60,2%
Θέση 2η: Εκκλησία 57,9%
Θέση 3η: Έλληνα πολίτη 56,3%
Θέση 4η: Πανεπιστήμια-σχολεία 54,8%
Θέση 5η: Αστυνομία 48,8%
Θέση 6η: Δικαιοσύνη 43,4%
Θέση 7η: Πρόεδρο της Δημοκρατίας 38,8%
Θέση 8η: Μη κυβερνητικοί Οργανισμοί 34,7%
Θέση 9η: Τοπική αυτοδιοίκηση 32,55
Θέση 10η: Μεγάλες ελληνικές επιχειρήσεις 31,1%
Θέση 11η: Εργατικά Σωματεία Εργαζομένων 29,8%
Θέση 12η: Ελληνική Κυβέρνηση ως θεσμός 27,6%
Θέση 13η: Κοινοβούλιο-Βουλή: 26,2%
Θέση 14η: Πολιτικά κόμματα: 19,2%
Θέση 15η: Μέσα Μαζικής ενημέρωσης ο τύπος: 18,6%
Θέση 16η: Μέσα μαζικής ενημέρωσης η τηλεόραση: 17,2%
Θέση 17η: Ελληνικές Τράπεζες: 14,3%
Θέση 18η: Πολυεθνικές εταιρείες 10%
Θέση 19η: ΕΕ Ευρωπαϊκή Ένωση
Θέση 20η: ΗΠΑ 5,5%
Θέση 21η: Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα 4,8%
Θέση 22η: Διεθνές Νομισματικό Ταμείο 3,3%
Στη συνέχεια σε ότι αφορά στο γενικό βαθμό εμπιστοσύνης στα ΜΜΕ ηλικιακά:
Οι ηλικίες από 18 έως 44 ετών δείχνουν 15,4% εμπιστοσύνη στον τύπο και 14,9% στην τηλεόραση, ενώ οι μεγαλύτερες ηλικίες από 45 ετών και πάνω δείχνουν μεγαλύτερη εμπιστοσύνη στα μέσα: 20,2% στον τύπο και 18,8% στην τηλεόραση.
Σε ότι αφορά στο γενικό βαθμό εμπιστοσύνης όπως αυτός έχει διαμορφωθεί διαχρονικά:
Το 2005 ήταν στο 33,1% για την τηλεόραση και στο 32,6% για τον τύπο
Το 2007 ήταν στο 36,9% για την τηλεόραση και στο 37,5% για τον τύπο
Το 2009 ήταν στο 27,8% για την τηλεόραση και στο 29,8% για τον τύπο
Το 2011 ήταν στο 21,3% για την τηλεόραση και στο 23,8% για τον τύπο
Το 2013 ήταν στο 17,2% για την τηλεόραση και στο 18,6% για τον τύπο
Πηγή: εκπομπή: Στον Ενικό