Πέμπτη 7 Νοεμβρίου 2013

Φαναριώτικα τερτίπια στην Αθωνική Πολιτεία.



Η αίτηση αναίρεσης του βουλεύματος, με το οποίο παράπεμπαν σε δίκη 14 κατηγορουμένους μεταξύ των οποίων ὁ ἠγούμενος ἀρχιμ. Ἐφραίμ καί ὁ ἱερομόναχος Άνθιμος γιά την υπόθεση Βατοπαιδίου, από τόν Άρειο Πάγο εκθέτει ανεπανόρθωτα τον Πατριάρχη.
  
Πεδίον της φαναριώτικης παρακμιακής πολιτικής του επιχείρησε να καταστήσει το Άγιον Όρος ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος, ο οποίος αντιμετωπίζει τους πάντες με τη γνωστή καχυποψία και τους χρησιμοποιεί με κύριο μοχλό την ιδιοτέλεια.
Είναι πλέον εμφανές στο χριστεπώνυμο ποίμνιο ότι ο συγκεκριμένος Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος επηρεασμένος πιθανόν από τους περίεργους αυλικούς του κατάφερε να διαχωρίσει τις Ιερές Μονές του Αγίου Όρους σε καλές και κακές! Καλές εκλαμβάνει αυτές που επιδεικνύουν τάσεις εκκοσμίκευσης. Αυτές που αποδέχονται η αδιαφορούν πλήρως για τα οικουμενιστικά του απαράδεκτα ανοίγματα και τα συνεχή φλερτ του με αιρετικές δοξασίες μέσα από από κοινού ισοπεδωτικές συμπροσευχές προς τον τριαδικό Θεό αλλά και τον θεό της Σελήνης Αλλάχ η Ιλάχ, τον Βούδα, τον Κρίσνα κ.ο.κ. και μέσα από ανούσιους διαλόγους.
Κακές είναι όλες οι υπόλοιπες Μονές, που αντιδρούν στα ανοίγματα του Φαναρίου. Ωστόσο από σεβασμό και μόνο στον πατριαρχικό θεσμό υπομένουν τις δημόσιες προσβολές και τα συνεχή ατοπήματα του Πατριάρχη. Ανέχονται τις αβλεψίες του και τα αλλεπάλληλα τραγικά λάθη που εκθέτουν ανεπανόρθωτα την ευαγγελική διδασκαλία, την αλήθεια και την Ορθοδοξία.
Είναι αλήθεια ότι πολλοί Αγιορείτες μοναχοί απέφυγαν διακριτικά να συμμετάσχουν στις εκδηλώσεις της πρόσφατης επίσκεψής του στο Άγιον Όρος. Ακόμη και πολλοί απλοί προσκυνητές ακολουθούσαν αντίθετο δρόμο απ’ αυτόν που επέλεγε ο Πατριάρχης αρνούμενοι να λάβουν την... ευλογία του.
Η πλέον χαρακτηριστική αντίδραση ήταν η απουσία της Μονής Κωνσταμονίτου απ’ όλες τις εκδηλώσεις. Το εν λόγω μοναστήρι ως γνωστό, ακολουθεί αυστηρό τυπικό και θεωρείται ένα από τα πιο πνευματικά μοναστήρια της Αθωνικής Πολιτείας. Ως εκ τούτου συνειδητά φαίνεται να επέλεξε την αποχή ως μία μορφή διαμαρτυρίας στα απαράδεκτα εκκοσμικευμένα και μεθοδευμένα ανοίγματα του συγκεκριμένου Πατριάρχη. Με δεδομένο όμως τον λίαν εκδικητικό χαρακτήρα του Πατριάρχη δεν αποκλείεται η Μονή Κωνσταμονίτου να καταστεί στόχος κατά το παράδειγμα της Μονής Εσφιγμένου σε ένα νέο πιθανόν μέτωπο κατά του ορθοδόξου μοναχισμού... 
Στο στόχαστρο άλλωστε του Πατριάρχη Βαρθολομαίου βρίσκεται μονίμως και η Ιερά Μονή Βατοπαιδίου! Η συγκεκριμένη Μονή δέχθηκε πατριαρχικά πυρά δημοσίως και απροκάλυπτα. Είναι μάλιστα απορίας άξιο ότι η απρόσμενη επίθεση του Πατριάρχη Βαρθολομαίου ήρθε τη στιγμή που αποκαλύπτεται ανοικτά το εύρος της σκευωρίας που στήθηκε σε βάρος της με εικονικά σκάνδαλα, τα οποία εξυπηρετούσαν πολιτικές και όχι μόνο σκοπιμότητες... Οι γνωρίζοντες φυσικά το παρασκήνιο ερμηνεύουν την επίθεση αυτή ως φαναριώτικο εκφοβισμό και απειλή που αφορά τους δεσμούς φιλίας που διατηρεί η συγκεκριμένη Μονή με τη ρωσική Εκκλησία κυρίως μετά τη μετάβαση στην τελευταία της Τιμίας Ζώνης... Μετάβαση που η Ουάσιγκτον ερμήνευσε πολιτικά υποστηρίζοντας ότι βοήθησε στην επανεκλογή του Ρώσου προέδρου Βλαντιμίρ Πούτιν και ...απαίτησε την κεφαλή επί πίνακι του ηγουμένου Εφραίμ.
 Ο Οικουμενικός Πατριάρχης πάντως ξάφνιασε τους πάντες όταν μίλησε για την αποστολή των μοναχών, η οποία δεν δύναται να συνδυαστεί με μπίζνες και επενδύσεις! Εδώ φυσικά ταιριάζει απολύτως το «δάσκαλε που δίδασκες και λόγο δεν εκράτεις»... Η αυστηρότητά του προς τη Μονή Βατοπαιδίου κατόπιν αυτών μόνο τυχαία δεν μπορεί να εκληφθεί. Κι αυτό γιατί εκδηλώθηκε την χρονική στιγμή που ο Ρώσος Πατριάρχης Κύριλλος ζήτησε να δοθεί ένα τέλος στα εμπόδια της Κωνσταντινούπολης να εγκαταβιώσουν Ρώσοι μοναχοί στην Αγιώνυμη Πολιτεία. Το Φανάρι εξάλλου δεν ξεχνά τη δημόσια παρέμβαση του Ρώσου προέδρου Πούτιν αλλά και του Πατριάρχη Μόσχας Κυρίλλου στην μεθοδευμένη και κατασκευασμένη από μυστικά κέντρα του μυστηρίου της ανομίας περιπέτεια που είχε ο ηγούμενος αρχιμ. Εφραίμ και την «αφ’ υψηλού εντολή» της προφυλάκισής του... Ήδη η Εισαγγελία του Αρείου Πάγου άσκησε αναίρεση κατά των παραπεμπτικών διατάξεων του υπ’ αριθ. 2000/2013 βουλεύματος του Συμβουλίου Εφετών Αθηνών, που είχε παραπέμψει ομάδα κατηγορουμένων για την υπόθεση της Μονής Βατοπεδίου μεταξύ των οποίων τον Καθηγούμενο της Μονής Γέροντα Εφραίμ και το μοναχό Αρσένιο, καθώς επίσης και μέλη του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους και Γνωμοδοτικών Επιτροπών.
Η αίτηση αναίρεσης θα συζητηθεί στο Ποινικό Τμήμα του Αρείου Πάγου, το οποίο θα αποφασίσει για τα 14 εμπλεκόμενα άτομα.
Στη αίτηση αναίρεσης υποστηρίζεται ότι το παραπεμπτικό βούλευμα πάσχει από έλλειψη ειδικής και εμπεριστατωμένης αιτιολογίας και από μη ορθή εφαρμογή του νομοθετικού πλαισίου. Συγκεκριμένα, υπογραμμίζεται ότι δεν θεμελιώνεται με επαρκή αιτιολογία το αδίκημα της ηθικής αυτουργίας, το οποίο αποδίδεται στους δύο μοναχούς, αφού δεν εξηγείται ο τρόπος με τον οποίο έπεισαν τα πρόσωπα που συμμετείχαν στις ανταλλαγές. Το γεγονός αυτό αφήνει εκτεθειμένο παντελώς τον Πατριάρχη Βαρθολομαίο, ο οποίος οφείλει πλέον να ζητήσει δημοσίως συγνώμη γιατί δημοσίως κατέκρινε την Ιερά Μονή.
Για την ιστορία πάντως αναφέρουμε ότι ο Οικουμενικός Πατριάρχης Βαρθολομαίος προεξήρχε της πανηγυρικής Θείας Λειτουργίας για τη συμπλήρωση 100 ετών της ενσωμάτωσης του Αγίου Όρους στον εθνικό κορμό. Επισκέφθηκε την Ιερά Μονή Κουτλουμουσίου, τη Σκήτη του Αγίου Ανδρέα, την Αθωνιάδα Σχολή και ...δείπνησε με την αδελφότητα της Μονής Αγίου Παντελεήμονος (ρωσικό), η πλειονότητα της οποίας είναι ουκρανικής καταγωγής. 
 
Συντάκτης: ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΑΚΡΗΣ
Πηγή: ΣΤΥΛΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ 2013 

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...