σχόλιο Γ.Θ : Πραγματικά αυτή την κυβέρνηση θα την ζηλέψει και ο αντίχριστος
Έρχονται αλλαγές στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Τα νέα εισιτήρια.
Σημαντικές είναι οι αλλαγές που έρχονται, και αφορούν στη μορφή που θα έχουν τα εισιτήρια στο μετρό και στον προαστιακό σιδηρόδρομο.
Το εισιτήριο στο εξής θα μετατραπεί σε ηλεκτρονική κάρτα και θα πρέπει οι επιβάτες στο μετρό ή τον προαστιακό να το έχουν μαζί τους όχι μόνο κατά την είσοδο και την έξοδο από το σταθμό.
Ας σημειωθεί ότι χωρίς την ηλεκτρονική κάρτα η πόρτα δεν θα ανοίγει, ούτε κατά την είσοδο, ούτε κατά την έξοδο καθότι θα τοποθετηθούν μπάρες.
Συν τοις άλλοις όμως θσ ισχύει η αναλογική χρέωση.
Αυτό σημαίνει ότι το κόστος θα καθορίζεται ανάλογα με τη διαδρομή, καθώς παύει να ισχύει το εννιαίο εισιτήριο.
Ο επιβάτης δεν θα χρειάζεται να τοποθετεί κάπου την νέα κάρτα-εισιτήριο, απλά να την περνάει ανέπαφα από το ειδικό μηχάνημα.
Παράλληλα μέσα στο επόμενο διάστημα θα δούμε να τοποθετούνται στους σταθμούς μετρό, ηλεκτρικού και προαστιακού 1.062 πύλες.
Σε ό,τι αφορά τη κάρτα διαδρομών, θα παρέχει τη δυνατότητα αποθήκευσης αριθμού μετακινήσεων (π.χ. 10 μετακινήσεις), χρόνου μετακινήσεων (ημερήσιο, εβδομαδιαίο, μηνιαίο) ή και ποσού (π.χ. 50 ευρώ).
Έρχονται αλλαγές στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς. Τα νέα εισιτήρια.
Σημαντικές είναι οι αλλαγές που έρχονται, και αφορούν στη μορφή που θα έχουν τα εισιτήρια στο μετρό και στον προαστιακό σιδηρόδρομο.
Το εισιτήριο στο εξής θα μετατραπεί σε ηλεκτρονική κάρτα και θα πρέπει οι επιβάτες στο μετρό ή τον προαστιακό να το έχουν μαζί τους όχι μόνο κατά την είσοδο και την έξοδο από το σταθμό.
Ας σημειωθεί ότι χωρίς την ηλεκτρονική κάρτα η πόρτα δεν θα ανοίγει, ούτε κατά την είσοδο, ούτε κατά την έξοδο καθότι θα τοποθετηθούν μπάρες.
Συν τοις άλλοις όμως θσ ισχύει η αναλογική χρέωση.
Αυτό σημαίνει ότι το κόστος θα καθορίζεται ανάλογα με τη διαδρομή, καθώς παύει να ισχύει το εννιαίο εισιτήριο.
Ο επιβάτης δεν θα χρειάζεται να τοποθετεί κάπου την νέα κάρτα-εισιτήριο, απλά να την περνάει ανέπαφα από το ειδικό μηχάνημα.
Παράλληλα μέσα στο επόμενο διάστημα θα δούμε να τοποθετούνται στους σταθμούς μετρό, ηλεκτρικού και προαστιακού 1.062 πύλες.
Σε ό,τι αφορά τη κάρτα διαδρομών, θα παρέχει τη δυνατότητα αποθήκευσης αριθμού μετακινήσεων (π.χ. 10 μετακινήσεις), χρόνου μετακινήσεων (ημερήσιο, εβδομαδιαίο, μηνιαίο) ή και ποσού (π.χ. 50 ευρώ).