Η Ομοσπονδιακή Αρχή Αεροπορίας (FAA), το όργανο που είναι υπεύθυνο για την αδειοδότηση πιλότων, άλλαξε αθόρυβα τα κριτήρια για τη μέτρηση της καρδιακής βλάβης στους πιλότους.
Μέχρι τον Οκτώβριο του 2022, οι πιλότοι έπρεπε να περάσουν αυστηρά τεστ υγείας και να έχουν μετρήσεις ΗΚΓ (Ηλεκτροκαρδιογράφημα) μεταξύ 0,12 και 0,2. Ωστόσο, από τις 26 Οκτωβρίου, η FAA αύξησε αυτή τη μέτρηση στο 0,3. Αυτό είναι πάνω από 100 τοις εκατό αύξηση από τον χαμηλό δείκτη.
Ένα μεγάλο «ΓΙΑΤΙ ΤΩΡΑ;;;» πλανάται στις ΗΠΑ και ήδη έχουν αρχίσει οι θεωρίες σχετικά με το σκεπτικό της απόφασης που σε καμία περίπτωση δεν αυξάνει την ασφάλεια στις πτήσεις.
Αυτό σημαίνει ότι οι πιλότοι με καρδιακή βλάβη επιτρέπεται να πετούν, θέτοντας τους επιβάτες και το πλήρωμά τους σε σοβαρό κίνδυνο. Η FAA πέρασε αθόρυβα τη μεγάλη αλλαγή τον περασμένο Οκτώβριο, λίγο αφότου το εμβόλιο έγινε υποχρεωτικό.
Όπως ισχυρίζεται εκπρόσωπος Τύπου της FAA, η αλλαγή στις οδηγίες δεν είχε καμία σχέση με τα εμβόλια κατά της COVID-19, αφού οι πιλότοι και οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας μπορούν να λάβουν με ασφάλεια το εμβόλιο Pfizer, Moderna, Johnson & Johnson ή Novavax.
Ο Josh Yoder των US Freedom Flyers αποκάλυψε στο The Highwire ότι λαμβάνει κλήσεις σχεδόν καθημερινά από πιλότους με καρδιακά προβλήματα ή νευρολογικές διαταραχές. Βοηθά τους πιλότους να λάβουν την σωστή βοήθεια πριν συμβεί κάτι τραγικό.
Δείτε τι συμβαίνει:
πηγή