Στον κόσμο της εικονικής και ψηφιακής πραγματικότητας που ζούμε, η φυσική εικόνα των πραγμάτων θολώνει διαρκώς και ξεθωριάζει. Το πραγματικό αλλοιώνεται σε κάτι άλλο, «επαυξημένο» – γίνεται το αντίθετό του, εξωπραγματικό, φανταστικό, αδιανόητο… Ο,τι μέχρι χθες θεωρούσαμε αδιανόητο, σήμερα επιβάλλεται ως κανόνας, ο,τι φυσικό περιθωριοποιείται, ο,τι μεταλλαγμένο και περιθωριακό μπαίνει στο επίκεντρο της επικαιρότητας. Καλλιεργείται η σύγχυση, μια θεμιτή ρευστότητα ταυτότητας, στο όνομα της κοινωνικής δικαιοσύνης και ανοχής, της «συμπερίληψης». Οι υπέρμαχοι των πάσης φύσεως (παρά φύσιν) δικαιωμάτων «ταυτότητας φύλου» υπερ-προβάλλονται και επιβάλλονται θεσμικά.
Η «νέα τάξη πραγμάτων» είναι πολυδαίδαλη, πολυπλόκαμη και πολύχρωμη, σαν το έμβλημα των ΛΟΑΤΚΙ που φώτισε προς τιμήν τους φέτος στο Davos της Ελβετίας, τα καταστήματα της κεντρικής λεωφόρος στην ετήσια συνάντηση του Παγκόσμιου Οικονομικού Φόρουμ, W.E.F.
Ως άνεμος αλλαγής διαφημίζεται, αλλά είναι ανεμοστρόβιλος. Ανατροπή πραγμάτων, προσώπων και ταυτοτήτων. Το διαδίκτυο απλώνει τα δίχτυα του στους πάντες και τα πάντα, σε ο,τι είμαστε και χρησιμοποιούμε εμείς οι χρήστες του: Internet of things, internet of bodies. Το ονομάζουν «αναβάθμιση» τεχνολογική. Επόμενη φάση της, εξαγγέλθηκε ήδη επισήμως, είναι η εμφύτευση τσίπ πρώτα σε ζώα και μετά στους ανθρώπους, η ανάγνωση των σκέψεών μας. Ομογενοποίηση και εγκλωβισμός. Αφανίζει όχι μόνο την ελευθερία του προσώπου, αλλά και το ίδιο το πρόσωπο. Έχουμε επίγνωση; το έχουμε συνειδητοποιήσει;
Η ειδωλολατρία της εικονικής πραγματικότητας αποϊεροποιεί ταχύτατα τον κόσμο, προσβάλλει ευθέως το «κατ’ εικόνα» του ανθρώπου, απαξιώνει τη θεϊκή του προέλευση.
Θεοποιείται η τεχνολογία και μέσω αυτής ενθρονίζεται η «παγκόσμια διακυβέρνηση». Με ραγδαίους ρυθμούς αποδομείται κάθε έννοια ιδιοπροσωπίας, εθνικής κυριαρχίας και συνόρων. Με όχημα τη συστηματική παραπληροφόρηση και πλύση εγκεφάλου, εγκαθιδρύεται ένα ολοκληρωτικό καθεστώς παγκόσμιου ελέγχου-παρακολούθησης των πολιτών, αλλά και εκφυλισμού τους. Η οθόνη μεσουρανεί και επιτρέπει τα πάντα: διαστρεβλώνει την ομορφιά, γεννά τέρατα ασχήμιας, λατρεύει το ανίερο, προωθεί τη διαστροφή, τη βλάσφημη εικόνα του σώματος σε όλες τις εκδοχές των παθών, χωρίς όρια και χωρίς ήθος. Αλαζονεία και ψεύδος. Η α-ήθεια στον αντίποδα της αλήθειας. Ύβρις που γεννά υβρίδια πλάνης και εωσφορικού εγωισμού. Γιατί τι άλλο είναι το όραμα του υπερανθρωπισμού-μετανθρωπισμού που επαγγέλλεται η νέα παγκόσμια τάξη, παρά η δαιμονοποίηση του ανθρώπου;
Το εφιαλτικό ψηφιακό μέλλον υπόσχεται απεριόριστες δυνατότητες χωρίς όρια – νοητικά, σωματικά, φυλετικά – για ανθρωποειδή χωρίς πρόσωπο. Homo creatus: μηχανή-υποχείριο, ρομπότ με τεχνητή νοημοσύνη και «αισθήματα», αναλώσιμο προϊόν. Ο πόλεμος είναι εδώ και είναι πραγματικός, όχι εικονικός, έχει θύματα. Όμως το εγκληματικό «κομμάτιασμα» του ανθρώπου – νους, σώμα, φύλο – δεν είναι αισθητό στους περισσότερους, λόγω της αποξένωσης που κυριαρχεί στην κοινωνία. Οι πολλοί αποκαρδιώθηκαν και αδρανοποιήθηκαν, εξαιτίας του φόβου που μεταγγίστηκε σε μεγάλες δόσεις, με αφορμή την πανδημία του κορωνοϊού, ώστε να επιτευχθεί η καθολική συμμόρφωση του πληθυσμού.
Στον δυτικό κόσμο πλέον σήμερα, είναι γεγονός ότι οι αντιρρησίες συνείδησης -όποιοι πολίτες, επαγγελματικές ή άλλες κοινωνικές ομάδες ερευνούν και εκφράζουν δημόσια την αλήθεια των πραγμάτων για δημόσια κοινά αγαθά (που υποτίθεται ότι εγγυώνται οι κυβερνήσεις μας) όπως η Υγεία, η Δικαιοσύνη, η Παιδεία στοχοποιούνται – συκοφαντούνται συστηματικά, διώκονται και τιμωρούνται. Όποιος αμφισβητεί την εξελικτική θεώρηση της κοινωνίας, τη συστηματικά μεθοδευμένη πορεία εκφυλισμού των παραδοσιακών αξιών και αντιτείνει τη φυσική-βιολογική τάξη του κόσμου, αυτομάτως χαρακτηρίζεται ρατσιστής, ομοφοβικός, συνωμοσιολόγος κ.ο.κ.
Οι «αντιρατσιστικοί» λεγόμενοι νόμοι αποτελούν την ταφόπλακα του διεθνούς «κεκτημένου ανθρωπίνων δικαιωμάτων». Τι ειρωνεία! Να θεσπίζεται ευρωπαϊκή ή εθνική στρατηγική για τα δικαιώματα μειονοτήτων λ.χ. των ΛΟΑΤΚΙ, ενώ απουσιάζει η στρατηγική για την προστασία της αξιοπρέπειας, της υγείας και της ασφάλειας των πολλών! Δεν μπορούμε να μείνουμε απαθείς στην τυραννία της γενικευμένης αυτής παρακμής… Οφείλουμε να αντισταθούμε ως κοινωνία και ως άνθρωποι, αν θέλουμε να διαιωνιστεί το ανθρώπινο γένος ως έχει.