Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2021

Μαρτυρία από Σαρηγιαννίδη Ιωάννη για τον πατέρα Ιωάννη Καλαΐδη

    Μαρτυρία από Σαρηγιαννίδη Ιωάννη 


Τον Οκτώβριο του 2004 αρρώστησε η κόρη μας από λευχαιμία. Νοσηλεύτηκε στο Ιπποκράτειο Θεσσαλονίκης. Είχαμε πέσει σε βαθιά θλίψη τότε η μητέρα της γυναίκας μου είπε να τηλεφωνήσουμε για παράκληση στον Άγιο Ραφαήλ. Επίσης, η μητέρα της κουμπάρας μου μίλησε για τον παπά-Γιάννη, έναν άγιο άνθρωπο (οραματιστή του Αγίου Ραφαήλ) όπου βρίσκεται στο Νεοχώρι Σερρών. Εκεί έχει κτίσει εκκλησία προς τιμή του Αγίου.

Τις πρώτες μέρες είδα ένα όραμα κάτω στην είσοδο της παιδιατρικής συνάντησα τον γιατρό που μας ανακοίνωσε τι θα κάνουμε με το παιδί μου. Τότε αυτός μου υπέδειξε τρεις γιατρούς και εγώ έτρεξα να τους ρωτήσω και ο ένας από τους γιατρούς μου έκανε νεύμα ότι όλα θα πάνε καλά και να μην στεναχωριέμαι. Ήταν ο Άγιος Ραφαήλ, ο Άγιος Νικόλαος και η Αγία Ειρήνη, όλοι ντυμένοι με άσπρες στολές. Μετά από αυτό πήγα στη Μυτιλήνη εκεί που στεκόμουν και παρακαλούσα, είδα την κόρη μου σαν όραμα να τρέχει γύρω από τον τάφο του Αγίου Ραφαήλ. Από εκεί και μετά όλα πήγανε καλά. Παρόλα αυτά στεναχωριόμουν και έβαζα στο μυαλό μου κακούς λογισμούς. Ένα βράδυ είδα τον Άγιο Ραφαήλ να μου κάνει με μια κίνηση του χεριού του ότι την προσέχει. Στο μεταξύ η γυναίκα μου λίγο πριν αρρωστήσει η κόρη μας είχε μείνει έγκυος. Έτσι τάξαμε το παιδί μας στον Άγιο Ραφαήλ. Για μια τρίτη φορά είδα τον Άγιο να μου υποδεικνύει το μέρος για να κάνω ένα εκκλησάκι προς τιμήν του για να κάνει κι αλλά θαύματα σε άλλα παιδάκια. Εν τω μεταξύ επισκέφθηκα τον παπά- Γιάννη και μου είπε ότι θα γίνει καλά. Όλα πήγαινα μια χαρά.
Στους πέντε μήνες θεραπείας θα κάναμε μια εξέταση που έδειχνε την πορεία του παιδιού. Το αποτέλεσμα όμως δεν ήταν θετικό μας είπαν οι γιατροί. Αποφασίστηκε όμως να ξανακάνουμε την εξέταση. Προσευχόμασταν συνέχεια και παρακαλούσαμε να πάνε όλα καλά. Την ημέρα που θα γινότανε η εξέταση νοσηλευόταν και ο παπά- Γιάννης στο Ιπποκράτειο. Φτάνοντας έξω από το νοσοκομείο η Αννούλα μας δείχνει το κτήριο όπου βρισκόταν, χωρίς να το ξέρουμε και μας λέει να πάμε να τον δούμε. Πήγαμε στο δωμάτιο του και μας έδωσε την ευλογία του. Πράγματι τα αποτελέσματα ήταν πολύ καλά προς έκπληξη των γιατρών για αυτό αποφάσισαν να κάνουμε και Τρίτη φορά την εξέταση και φυσικά πήγαν όλα καλά. Στο διάστημα αυτό η γυναίκα μου έκανε κάτι εξετάσεις για την εγκυμοσύνη και σε μια βρέθηκε τοξόπλασμα. Ο γιατρός έκρινε πως έπρεπε να κάνει έκτρωση. Εμείς είπαμε πως δεν το χάνουμε το μωρό μας. Η γυναίκα μου πίστευε πως τίποτα κακό δεν θα συνέβαινε στο μωρό. Επισκεφθήκαμε ξανά τον παπά- Γιάννη και πήραμε την ευλογία του και μας είπε ότι το μωρό δεν έχει τίποτα. Κάναμε τότε μια εξέταση για να δούμε εάν το έμβρυο είχε προσβληθεί από το μικρόβιο και τα αποτελέσματα ήταν καθαρά.

Οι Άγιοι ήταν συνέχεια κοντά μας, έτσι πήγαν όλα κατ’ ευχήν. Η κόρη μας τελείωσε τις θεραπείες και την ίδια περίοδο γεννήθηκε και ο γιός μας ο Ραφαήλ που τον βαπτίσαμε στην Μυτιλήνη. Μετά από έναν χρόνο η γυναίκα μου πήγε στον γυναικολόγο και της βρίσκουν μια κύστη. Θελήσαμε να πάμε σε καλύτερο γιατρό. Αυτός μας απογοήτευσε μας είπε ότι είναι σοβαρά τα πράγματα και μας έστειλε να κάνουμε εξετάσεις. Πήγαμε κλαίγοντας στον παπά- Γιάννη όπου μας διάβασε και είπε στην γυναίκα μου ότι θα ζήσει πολλά χρόνια.

Κάναμε την μαγνητική και βρέθηκε απλώς μια κύστη. Λίγες μέρες πριν της Παναγίας η Άννα αρρώστησε, έκανε πυρετό. Την πήγαμε στην παιδίατρο και είπε πως είναι ίωση. Αλλά μετά από τέσσερις ημέρες με πυρετό, παραμονή της Παναγίας κάνει υψηλό πυρετό χωρίς να πέφτει και το παιδί ήταν χάλια. Πήγαμε στον παπά- Γιάννη, την διάβασε και είπε πως δεν είναι τίποτα. Το βράδυ την πήγαμε στο νοσοκομείο κάναμε εξετάσεις και βρέθηκε πως είχε μικρόβιο στον καθετήρα. Οι γιατροί μας είπανε πως ήταν πολύ σοβαρό αυτό που της συνέβαινε. Χαρακτηριστικά μας είπαν πως ήταν αρχή σηψαιμίας, η Παναγία έκανε το θαύμα της. Έτσι με την βοήθεια του Θεού, της Παναγίας και των Αγίων μας ήρθε η μέρα που θα κάναμε την επανεξέταση αν ήτανε όλα καλά. Πήγαμε στην παράκληση του Αγίου Ραφαήλ όπου βρισκόταν ο παπά- Γιάννης. Πήραμε την ευχή του και του είπαμε να την διαβάσει και ότι έχουμε την εξέταση μας είπε ότι δεν χρειάζεται να κάνει τίποτα είναι όλα καλά. Απλώς να διαβάζουμε την Παράκληση της Παναγίας, έτσι και έγινε κάναμε την εξέταση και όλα ήταν φυσιολογικά. Δοξάζουμε τον Θεό κάθε μέρα μαζί με την Παναγία και του Αγίους μας Ραφαήλ, Νικόλαο και Ειρήνη και τους Αγίους Αναργύρους, Κοσμά και Δαμιανό.

πηγή

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...