Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Π.Γεώργιος Μεταλληνός: Ορθοδοξία και Πολιτική Διακονία (βίντεο)

σχόλιο Γ.Θ : Αν με κάποιο τρόπο μπορούσε να εφαρμοστεί στο ρημαγμένο ψευτορωμαίικο μια Χριστιανική Δημοκρατία με ένα Χριστιανορθόδοξο Πολίτευμα και με εμπνευστές ανθρώπους όπως ο π.Γεώργιος Μεταλληνός τότε οι νεοέλληνες θα ζούσαν ένα Παράδεισο επί της Γης χωρίς υπερβολές.

  • Δεν περιμένω τον μαρξ και τους σοσιαλιστές, την ισότητα μου την δίνει η Αγ. Γραφή.
  • Ο Χριστιανικός Κομμουνισμός.
  • Διάκονος και Υπουργός είναι το ίδιο πράγμα. Οι Υπουργοί είναι υπηρέτες στην παράδοσή μας.
  • Οι πρώτοι Υπουργοί του Χριστιανισμού.
  • Προτιμώ να έχω έναν άθεο μπροστά μου , γιατί ξέρω ποιον έχω απέναντί , απο εκείνο που που προσποιείται και είναι χίλιες φορές χειρότερος.
  • Οποιος λέει «θα επιβάλλω την θέληση μου με την εξουσία μου», αυτός είναι ο προδότης.
  • Το πρόβλημα δεν είναι οι Ευρωπαίοι, αλλά εμείς που εφαρμόζουμε ότι μας λένε ως υποτακτικοί.
  • Γιατί να είναι ο πολιτικός Μασόνος η να Μασονίζει;


https://oode.wordpress.com/2015/02/10/orthodoxia-politikh/

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...