Διδάσκουν στους ξένους τη... θεϊκότητα των ελληνικών αγροτικών
προϊόντων. Εκείνη φιλόλογος, ετών 32, κι εκείνος ηλεκτρολόγος μηχανικός,
με εξειδίκευση στις τηλεπικοινωνίες, ετών 39, έφτιαξαν πρόσφατα την
εταιρία Hellenic Divinity και κάνουν γνωστό το ελληνικό λάδι, τις
ελληνικές ελιές, ακόμα και τον ελληνικό παραδοσιακό καφέ εκτός συνόρων,
ξεκινώντας μάλιστα από μια δύσκολη αγορά, αυτή της Κίνας.
Η Νατάσα Μαυράκη και ο σύζυγός της Στέφανος Κουκουρίκος ίδρυσαν την επιχείρησή τους, που έχει έδρα στην Πυλαία Θεσσαλονίκης, μόλις τον Μάρτιο του 2013, πιστεύοντας ότι μέσα στην κρίση πρέπει κανείς να έχει εναλλακτικές, τη στιγμή μάλιστα που έβλεπαν τις ζωές φίλων και γνωστών να ανατρέπονται εξαιτίας της οικονομικής συγκυρίας. Σήμερα συνεργάζονται με προμηθευτές από όλη την Ελλάδα και κάνουν το branding, την προώθηση και την εμπορία επιλεγμένων αγροτικών προϊόντων στο εξωτερικό, από μπαχαρικά, σάλτσες, πιπεριές και λιαστές ντομάτες μέχρι παραδοσιακά γλυκά, μαρμελάδες και μέλι. Η εταιρία απευθύνεται σε εταιρίες διανομής, σούπερ μάρκετ, γκουρμέ καταστήματα, έθνικ αγορές, ξενοδοχεία και εστιατόρια του εξωτερικού.
Μάλιστα, στο επόμενο διάστημα θα βγει και στην παραγωγή, φτιάχνοντας τα δικά της φυτικά καλλυντικά και σαπούνια με βάση το ελαιόλαδο.
Ολα ξεκίνησαν από μια ιδέα της 32χρονης Νατάσας, καθηγήτριας επί χρόνια στην ιδιωτική εκπαίδευση, η οποία αγαπούσε ανέκαθεν το γκουρμέ φαγητό και τις ποιοτικές πρώτες ύλες και ήθελε πάντα να κάνει κάτι δικό της. Η κρίση στάθηκε η αφορμή για να... επιχειρήσει και μαζί με τον συνεργάτη πλέον σύζυγό της αποφάσισαν να πάρουν ό,τι πολυτιμότερο έχει η χώρα, τα αγροδιατροφικά προϊόντα της, και να τα συστήσουν στις ξένες αγορές. Σε ελάχιστο διάστημα κατάφεραν να αποκτήσουν πρόσβαση στην Κίνα, στη Γερμανία και την Κύπρο, ενώ τελευταία χτυπούν την πόρτα της Αλάσκας, όπου βρίσκονται σε επαφές με μεγάλη εταιρία διανομής.
Η επιλογή της Κίνας δεν ήταν τυχαία, αφού η Νατάσα Μαυράκη γνωρίζει κινεζικά και μέσω φίλων της που ζουν εκεί κατάφερε να μάθει τι ζητά η αγορά και να την προσεγγίσει ευκολότερα. Επόμενος στόχος θα είναι η βρετανική αγορά. «Τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα είναι πραγματικά θεϊκά. Σε αυτό το σκεπτικό στηριχθήκαμε και δημιουργήσαμε την εταιρία» σημειώνει στη «δημοκρατία» η νεαρή επιχειρηματίας, που βλέπει με αισιοδοξία το μέλλον παρά την κρίση. «Πήραμε ένα ρίσκο, κάνουμε όμως ένα βήμα τη φορά και δεν φοβόμαστε, γιατί δημιουργούμε» εξηγεί.
Η Νατάσα Μαυράκη και ο σύζυγός της Στέφανος Κουκουρίκος ίδρυσαν την επιχείρησή τους, που έχει έδρα στην Πυλαία Θεσσαλονίκης, μόλις τον Μάρτιο του 2013, πιστεύοντας ότι μέσα στην κρίση πρέπει κανείς να έχει εναλλακτικές, τη στιγμή μάλιστα που έβλεπαν τις ζωές φίλων και γνωστών να ανατρέπονται εξαιτίας της οικονομικής συγκυρίας. Σήμερα συνεργάζονται με προμηθευτές από όλη την Ελλάδα και κάνουν το branding, την προώθηση και την εμπορία επιλεγμένων αγροτικών προϊόντων στο εξωτερικό, από μπαχαρικά, σάλτσες, πιπεριές και λιαστές ντομάτες μέχρι παραδοσιακά γλυκά, μαρμελάδες και μέλι. Η εταιρία απευθύνεται σε εταιρίες διανομής, σούπερ μάρκετ, γκουρμέ καταστήματα, έθνικ αγορές, ξενοδοχεία και εστιατόρια του εξωτερικού.
Μάλιστα, στο επόμενο διάστημα θα βγει και στην παραγωγή, φτιάχνοντας τα δικά της φυτικά καλλυντικά και σαπούνια με βάση το ελαιόλαδο.
Ολα ξεκίνησαν από μια ιδέα της 32χρονης Νατάσας, καθηγήτριας επί χρόνια στην ιδιωτική εκπαίδευση, η οποία αγαπούσε ανέκαθεν το γκουρμέ φαγητό και τις ποιοτικές πρώτες ύλες και ήθελε πάντα να κάνει κάτι δικό της. Η κρίση στάθηκε η αφορμή για να... επιχειρήσει και μαζί με τον συνεργάτη πλέον σύζυγό της αποφάσισαν να πάρουν ό,τι πολυτιμότερο έχει η χώρα, τα αγροδιατροφικά προϊόντα της, και να τα συστήσουν στις ξένες αγορές. Σε ελάχιστο διάστημα κατάφεραν να αποκτήσουν πρόσβαση στην Κίνα, στη Γερμανία και την Κύπρο, ενώ τελευταία χτυπούν την πόρτα της Αλάσκας, όπου βρίσκονται σε επαφές με μεγάλη εταιρία διανομής.
Η επιλογή της Κίνας δεν ήταν τυχαία, αφού η Νατάσα Μαυράκη γνωρίζει κινεζικά και μέσω φίλων της που ζουν εκεί κατάφερε να μάθει τι ζητά η αγορά και να την προσεγγίσει ευκολότερα. Επόμενος στόχος θα είναι η βρετανική αγορά. «Τα ελληνικά αγροτικά προϊόντα είναι πραγματικά θεϊκά. Σε αυτό το σκεπτικό στηριχθήκαμε και δημιουργήσαμε την εταιρία» σημειώνει στη «δημοκρατία» η νεαρή επιχειρηματίας, που βλέπει με αισιοδοξία το μέλλον παρά την κρίση. «Πήραμε ένα ρίσκο, κάνουμε όμως ένα βήμα τη φορά και δεν φοβόμαστε, γιατί δημιουργούμε» εξηγεί.