Πολλές είναι οι χώρες, οι οποίες ερευνούν την πιθανότητα να δημιουργήσουν στο άμεσο μέλλον εμπορικά και πολεμικά πλοία, τα οποία θα μπορούν να πλέουν αυτόνομα, χωρίς καπετάνιο ή άλλο πλήρωμα, με τη Ρωσία να έχει το πλεονέκτημα.
Το ναυπηγείο Sredne Nefski της Αγίας Πετρούπολης προγραμματίζει να καθελκύσει το 2020 το πρώτο πλοίο που θα διαθέτει τεχνολογία πλοήγησης άνευ πληρώματος.
Η καθέλκυση του πλοίου Pioneer -1, όπως δήλωσε ο γενικός διευθυντής του ναυπηγείου Βλαντίμιρ Σερεντόχο προγραμματίζεται να γίνει το επόμενο φθινόπωρο.
«Είναι σχεδόν έτοιμο! Η κατασκευή θα ολοκληρωθεί στη Σεβαστούπολη. Τώρα δουλεύουμε για να εγκρίνουμε τις τελικές δοκιμές. Πιστεύω ότι η ναυπήγηση του θα γίνει το φθινόπωρο και στη συνέχεια θα διεξάγουμε δοκιμές εντός του έτους. Θα προβούμε εν μέρει σε δοκιμές εδώ, και στη συνέχεια θα βάλουμε το πλοίο σε πιο δύσκολες δοκιμασίες» ανέφερε.
Το πλοίο σχεδιάστηκε από ναυπηγούς του Κρατικού πανεπιστημίου της Σεβαστούπολης και θα πραγματοποιεί έρευνες καθ όλη της διάρκεια του έτους στην Μαύρη και Αζοφική Θάλασσα.
Το πλοίο έχει μήκος 25,7μέτρα, πλάτος 9 μέτρα, θα μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητα 10 κόμβων και έχει εκτόπισμα 82 τόνων.
Το κόστος της κατασκευής του φθάνει τα 300 εκ. ρούβλια (περίπου 4,7 εκ.δολάρια ).
πηγή
Το ναυπηγείο Sredne Nefski της Αγίας Πετρούπολης προγραμματίζει να καθελκύσει το 2020 το πρώτο πλοίο που θα διαθέτει τεχνολογία πλοήγησης άνευ πληρώματος.
Η καθέλκυση του πλοίου Pioneer -1, όπως δήλωσε ο γενικός διευθυντής του ναυπηγείου Βλαντίμιρ Σερεντόχο προγραμματίζεται να γίνει το επόμενο φθινόπωρο.
«Είναι σχεδόν έτοιμο! Η κατασκευή θα ολοκληρωθεί στη Σεβαστούπολη. Τώρα δουλεύουμε για να εγκρίνουμε τις τελικές δοκιμές. Πιστεύω ότι η ναυπήγηση του θα γίνει το φθινόπωρο και στη συνέχεια θα διεξάγουμε δοκιμές εντός του έτους. Θα προβούμε εν μέρει σε δοκιμές εδώ, και στη συνέχεια θα βάλουμε το πλοίο σε πιο δύσκολες δοκιμασίες» ανέφερε.
Το πλοίο σχεδιάστηκε από ναυπηγούς του Κρατικού πανεπιστημίου της Σεβαστούπολης και θα πραγματοποιεί έρευνες καθ όλη της διάρκεια του έτους στην Μαύρη και Αζοφική Θάλασσα.
Το πλοίο έχει μήκος 25,7μέτρα, πλάτος 9 μέτρα, θα μπορεί να αναπτύσσει ταχύτητα 10 κόμβων και έχει εκτόπισμα 82 τόνων.
Το κόστος της κατασκευής του φθάνει τα 300 εκ. ρούβλια (περίπου 4,7 εκ.δολάρια ).
πηγή