Τρίτη 10 Σεπτεμβρίου 2019

Λαυρέντης Μαχαιρίτσας: Η ιστορία αγάπης με τη γυναίκα του -Για χάρη της, έκοψε τις «ουσίες»

Παντρεύτηκαν το 1992 στο Μοναστήρι Πεντέλης και οι παρευρισκόμενοι ήταν μόλις τέσσερις, το ζευγάρι και οι κουμπάροι



Σαν κεραυνός εν αιθρία έπεσε η είδηση του θανάτου του Λαυρέντη Μαχαιρίτσα, που συγκλόνισε όχι μόνο τον καλλιτεχνικό κόσμο, αλλά και όλη την Ελλάδα.

Κανείς δεν μπορεί να πιστέψει ότι η φωνή του καλλιτέχνη που κρατούσε συντροφιά σε τόσες γενιές, σίγησε για πάντα. Πολλοί ήταν αυτοί που θέλησαν να γράψουν δύο λόγια για να του πουν το «τελευταίο αντίο» με τον δικό τους μοναδικό τρόπο.
Ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής του είχε φροντίσει να κρατήσει μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας την προσωπική του ζωή και ιδίως τις δύο γυναίκες της ζωής του, τη σύζυγό του και την κόρη του. Ο ίδιος σε παλαιότερη συνέντευξή του είχε μιλήσει για τη γυναίκα του και την ιστορία αγάπης που δημιουργήθηκε μεταξύ τους. Αποφάσισε να ανέβει τα σκαλιά της εκκλησίας σε ηλικία 40 ετών.

Οι δυο τους παντρεύτηκαν το 1992 στο Μοναστήρι Πεντέλης και οι παρευρισκόμενοι ήταν μόλις τέσσερις, το ζευγάρι και οι κουμπάροι. «Με πάντρεψε ένας παπάς γνωστός από τις τηλεοπτικές του εμφανίσεις. Δεν έμαθε κανείς ότι παντρεύτηκα. Και ήταν σε μια περίοδο που έδινα πέντε συνεντεύξεις το μήνα» είχε αποκαλύψει ο ίδιος. Για αυτήν την απόφασή του είχε δηλώσει: «Κοιμόμουν όταν νύσταζα, έτρωγα όταν πεινούσα, γυρνούσα σπίτι όταν δεν μπορούσα να πάω πουθενά αλλού. Έχω πιει, έχω καπνίσει και έχω κοιμηθεί σε άπειρα σπίτια. Κάποια στιγμή είπα "αυτήν τη γυναίκα τη γουστάρω και θέλω να μείνω μαζί της". Αυτό ήταν όλο».

Μαχαιρίτσας: Χρωστάω πολλά στη γυναίκα μου και την κόρη μου

Ο Λαυρέντης Μαχαιρίτσας είχε εκφράσει στο παρελθόν και την ευγνωμοσύνη του προς το πρόσωπο της γυναίκας του, τόσο για τη διαρκή στήριξή της, αλλά και για το μεγαλύτερο δώρο που του χάρισε, την κόρη του. «Χρωστάω στη γυναίκα μου, στην κόρη μου. Τους το είπα κιόλας με το τραγούδι “τόσα χρόνια μια ανάσα”. Αυτό λέει το τραγούδι αυτό. Είναι δύσκολο να πεις ευχαριστώ. Το “ευχαριστώ” δε λέγεται εύκολα. Λες ενδόμυχα “ο άλλος πρέπει να το κάνει για μένα γιατί να μην το κάνει;”, είχε δηλώσει.

Στη συνέντευξή του είχε, μάλιστα, αποκαλύψει, πως έχει κάνει χρήση ουσιών στο παρελθόν, εξηγώντας πώς η γνωριμία με την γυναίκα του, τον οδήγησε στην απόφαση να την σταματήσει. Συγκεκριμένα είχε πει χαρακτηριστικά: «Όταν γνώρισα τη γυναίκα μου. Είχαμε το πρώτο μας ραντεβού σε ένα μαγαζί. Νωρίτερα είχα πάει σε ένα φίλο μου και κάναμε «τσιγάρο». Στο ραντεβού, η γυναίκα μου μού μιλούσε και δεν καταλάβαινα τι μου έλεγε. Μάλιστα, είχε έρθει με μία φίλη της, η οποία γύρισε κάποια στιγμή και ρώτησε «τι λέει αυτός;». Εκεί είπα «τέρμα δεν ξανακάνω».

Δεν ήταν, όμως, μόνο ο έρωτας ο λόγος που αποφάσισε να τα κόψει. «Κάποια στιγμή με κούρασε αυτό το πράγμα. Και τώρα, ως πατέρας, λέω στην κόρη μου και στα νέα παιδιά «μακριά». Ευτυχώς, οι φόβοι μου με συγκράτησαν και δεν έπεσα σε επικίνδυνα πράγματα. Γι’ αυτό σταμάτησα. Είπα, «άσε, προτιμώ να ζήσω».

Πηγή

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...