Το κλασικό, χάρτινο, εισιτήριο δεν αποδίδει. Ο ΟΑΣΑ κάνει λόγο για απώλειες 60 εκατ. ευρώ από τη λαθρεπιβίβαση και τα πλαστά εισιτήρια.
Ετσι έρχεται η εποχή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, της επιβίβασης στα μέσα μαζικής μεταφοράς με SMS και την επίδειξη του κινητού σε περίπτωση ελέγχου.
Τα κιγκλιδώματα στις εισόδους του μετρό και του ηλεκτρικού και οι ειδικές μπάρες στα λεωφορεία θα έχουν τοποθετηθεί έως τον Ιούνιο του 2014 σύμφωνα με την Ημερησία. Αυτά τα μέτρα θα εξασφαλίζουν πως οι επιβάτες θα μπαίνουν μόνο έχοντας κατακυρώσει το αντίτιμο του εισιτηρίου με τη νέα ηλεκτρονική κάρτα.
Tο ηλεκτρονικό εισιτήριο θα δίνει τη δυνατότητα να «γεμίζει» και μέσω διαδικτύου ή κινητού τηλεφώνου με SMS. Mάλιστα, μόνο για τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ οι επιβάτες θα μπορούν να αγοράζουν εισιτήρια με SMS, ενώ σε περίπτωση ελέγχου θα επιδεικνύουν τα κινητά τους. H κάρτα κομίστρου θα μπορεί να χρησιμοποιείται συνέχεια, καθώς θα επαναφορτίζεται με πίστωση ίσης χρηματικής αξίας.
Oι επιβάτες θα ακυρώνουν τα εισιτήρια σε ψηφιακό, τερματικό μηχάνημα στα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και το τραμ, ενώ στο μετρό και στον ηλεκτρικό θα «χτυπάνε» την κάρτα τους τόσο στην είσοδο όσο και στην έξοδο των σταθμών. Mάλιστα, οι έλεγχοι των εισιτηρίων θα γίνονται με ειδική φορητή συσκευή, η οποία θα διαπιστώνει την εγκυρότητα και την πιστωτική επάρκεια της «έξυπνης κάρτας».
Επιπλέον, θα υπάρχει ο διαχωρισμός αστικών διαδρομών σε ζώνες, δηλαδή θα είναι ακριβότερα τα εισιτήρια για τα προάστια και φθηνότερα για μετακινήσεις στο κέντρο.
Ετσι έρχεται η εποχή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, της επιβίβασης στα μέσα μαζικής μεταφοράς με SMS και την επίδειξη του κινητού σε περίπτωση ελέγχου.
Τα κιγκλιδώματα στις εισόδους του μετρό και του ηλεκτρικού και οι ειδικές μπάρες στα λεωφορεία θα έχουν τοποθετηθεί έως τον Ιούνιο του 2014 σύμφωνα με την Ημερησία. Αυτά τα μέτρα θα εξασφαλίζουν πως οι επιβάτες θα μπαίνουν μόνο έχοντας κατακυρώσει το αντίτιμο του εισιτηρίου με τη νέα ηλεκτρονική κάρτα.
Tο ηλεκτρονικό εισιτήριο θα δίνει τη δυνατότητα να «γεμίζει» και μέσω διαδικτύου ή κινητού τηλεφώνου με SMS. Mάλιστα, μόνο για τα λεωφορεία και τα τρόλεϊ οι επιβάτες θα μπορούν να αγοράζουν εισιτήρια με SMS, ενώ σε περίπτωση ελέγχου θα επιδεικνύουν τα κινητά τους. H κάρτα κομίστρου θα μπορεί να χρησιμοποιείται συνέχεια, καθώς θα επαναφορτίζεται με πίστωση ίσης χρηματικής αξίας.
Oι επιβάτες θα ακυρώνουν τα εισιτήρια σε ψηφιακό, τερματικό μηχάνημα στα λεωφορεία, τα τρόλεϊ και το τραμ, ενώ στο μετρό και στον ηλεκτρικό θα «χτυπάνε» την κάρτα τους τόσο στην είσοδο όσο και στην έξοδο των σταθμών. Mάλιστα, οι έλεγχοι των εισιτηρίων θα γίνονται με ειδική φορητή συσκευή, η οποία θα διαπιστώνει την εγκυρότητα και την πιστωτική επάρκεια της «έξυπνης κάρτας».
Επιπλέον, θα υπάρχει ο διαχωρισμός αστικών διαδρομών σε ζώνες, δηλαδή θα είναι ακριβότερα τα εισιτήρια για τα προάστια και φθηνότερα για μετακινήσεις στο κέντρο.