Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2014

ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΖΩΝΤΑΝΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΙ ΓΙΑ ΑΓΩΝΕΣ

Δεν θα σωθείτε

 
Aπο το βιβλίο του Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αυγουστίνου Καντιώτου
«ΟΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΣΤΟΥΣ ΕΣΧΑΤΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ», εκδοση Β΄, 2008, σελ.106

 Μα εγώ είμαι ο ίδιος, δεν αλλάζω. Επί επαναστάσεως είπα το «όχι», διαμαρτυρήθηκα. Πέρσυ – πρόπερσι, που φτειάσανε αυτοί το αυτόματο διαζύγιο, δεν υπέγραψα, και ήθελαν να με δικάσουν στο Ρούφ, στο στρατοδικείο. Και πάλι σηκωθήκατε και διαμαρτυρηθήκατε, και με τις υπογραφές σας και με τούτο και μ’ εκείνο ματαιώθηκε η δίκη: αναγκάστηκαν να βγάλουν βούλευμα απαλλακτικό. Εγώ ήθελα να δικαστώ, να καθίσω στο εδώλιο του κατηγορουμένου και ν’ απολογηθώ, για τα ιερά και τα όσια της πατρίδος μας. Δεν είχα την χάριν αυτήν. Λοιπόν, και πάλι εσείς με υποστηρίξατε: Συνεπώς, κάνατε κάποιον αγώνα. Και τώρα κάτω στην Αθήνα υπάρχουν μερικοί οι οποίοι πνέουν μένεα εναντίον του Αυγουστίνου, ενώ βλέπουν ότι κρατώ την ίδια πάντοτε γραμμή.

  Όπως λοιπόν τότε, στην επανάσταση της 21η Απριλίου – πως τη λένε αυτή, διαμαρτυρήθηκα, όπως κατόπιν, επί Νέας Δημοκρατίας, διαμαρτυρήθηκα, έτσι και τώρα διαμαρτύρομαι. Δεν άλλαξα εγώ. Κρατώ αταλάντευτον γραμμήν. Κρατώ τη γραμμή την οποίαν εχάραξε το Ευαγγέλιο, εχάραξαν οι πατέρες. Παρόλη την ατέλεια και αμαρτωλότητα μου, αυτή τη γραμμή ακολουθώ και είμαι έτοιμος και τη ζωή μου να θυσιάσω.

Και εγώ μέν θυσιάζω και το θρόνο και τη ζωή μου, εσείς τι θα θυσιάσετε; Δεν είναι μόνο ο δεσπότης να κάνει θυσίες, αλλά και εσείς πρέπει κάτι να θυσιάσετε.

Δεν ζητώ να σηκώσετε στις πλάτες σας τον Όλυμπο και το Καϊμακτσαλάν, δεν ζητώ τέτοια δύσκολα πράγματα. Κάτι ελάχιστο ζητώ να είστε ζωντανοί και έτοιμοι για αγώνες. Και πάλι σας ρωτώ, είστε σύμφωνοι;

Δεν θα σωθείτε

  Ας κοινωνάτε, ας εξομολογείστε, δε θα σωθείτε εάν δεν ανοίγετε και το στόμα σας για το Χριστό. Ο χριστιανισμός έφθασε μέχρι σε εμάς δια της διαδόσεως του Ευαγγελίου, η οποία είναι ιερά υποχρέωσις παντός Χριστιανού. Και είναι ψευτοχριστιανός αυτός ο οποίος δεν ανοίγει το στόμα του να μιλήσει για το Χριστό.

 

http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=39736 

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...