Διαβάστε μέρος από τον πρόλογο του βιβλίου του κ. Ηλία Δ. Καλλιώρα: «Σιωνισμός και ο προ των Πυλών Γ’ Παγκόσμιος Πόλεμος»
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Φίλε αναγνώστη, ετοιμάσου και εσύ να δεχθείς μια δυνατή γροθιά στο στομάχι! Την ίδια ακριβώς γροθιά που δέχθηκα και εγώ το έτος 2015. Μια διπλή γροθιά. Επιστημονική και ταυτοχρόνως πνευματική. Ένα πολύ σφοδρό εσωτερικό και θεματικό σφυροκόπημα, που πηγάζει μέσα από ένα απρόσμενο όσο και από ένα ανατρεπτικό ερευνητικό ξάφνιασμα. Μια ισχυρή ακαδημαϊκή γροθιά που προέρχεται, κατευθείαν και ευθύβολα, από την ίδια την πραγματικότητα.
Ένα πνευματικό γεγονός ή ένα αμείλικτο πλήγμα στην κοσμική «αλήθεια», από την αθέατη όσο και την επιμελώς αποκρυπτόμενη πραγματικότητα. Ένα μη αναμενόμενο, όσο και γιγαντιαίο, χτύπημα πάνω στην μέχρι τώρα δική μου γνώση, επιστήμη, μάθηση, έρευνα και αντίληψη, περί του σημερινού και ορατού κόσμου, όσο και με τα της λειτουργίας αυτού. Μια τεράστια και καθοριστική λαβωματιά στα ίδια τα ακαδημαϊκά και τα κοσμικά θεμέλια που είχα φτιάξει και είχα κωδικοποιήσει, με πάρα πολύ εργασία και κόπο, εδώ και αρκετές δεκαετίες.
Και αυτό γιατί, τόσο η διαμορφωμένη, η γενικότερη και η διεθνής κατάσταση όσο, ομοίως, και η ειδικότερη εθνική μας υπόθεση και κατεύθυνση, με μπέρδευαν, με περιέπλεκαν, με σύγχυζαν και, γενικώς, με ξεπερνούσαν από κάθε πλευρά και άποψη. Τι εννοώ; Όταν έθετα στον εαυτό μου το καθημερινό και πολύ απλό ερώτημα: γιατί πράγματι συμβαίνουν, σε παγκόσμιο, εθνικό και διεθνικό επίπεδο, όλα αυτά τα ανεξήγητα όσο και θηριώδη, που ο πλανήτης μας βιώνει την τελευταία περίπου δεκαετία; Καθηλωνόμουν! Ξεροκατάπινα. Τραύλιζα. Και, εν γένει, αναστέλλονταν η όποια δυνατότητά μου να ερμηνεύσω ή να κατανοήσω την τρέχουσα κατάσταση όσο και τα λοιπά σχετικά φαινόμενα ή δραματικά γεγονότα.
Παρομοίως, όταν έθετα, επιπροσθέτως, και πάλι στον εαυτό μου, ένα ακόμη και πολύ απλό επίσης ερώτημα: γιατί τώρα η Ελλάδα, γιατί κυρίως στην Ελλάδα, από πότε, από ποιούς και πώς η πατρίδα μου στοχοποιήθηκε ή και όλα αυτά τα παρόμοια και συναφή ερωτήματα και σκέψεις; Ξανά και πάλι τα έχανα! Συγχυζόμουν. Οργιζόμουν. Και έμεινα σχετικά άλαλος και άφωνος. Αμίλητος. Και, μάλλον, και αρκετά θυμωμένος με τον ίδιο τον εαυτό μου.
Δυστυχώς ή ευτυχώς, έτσι όντως ένοιωθα μέσα μου. Αυτή ήταν και είναι η μια και καθαρή αλήθεια. Αυτά τωόντι εβίωνα μέσα μου. Και αυτά ακριβώς σας καταθέτω. Και μάλιστα, δημοσίως.
Ωστόσο, αυτή η εσωτερική μου αφωνία και ο ακαδημαϊκός θυμός, έπρεπε να βρουν ένα κάποιο ερμηνευτικό διέξοδο. Μια σχετική και νεώτερη απάντηση. Μια επιστημονική, ή και μη, εξήγηση ή ερμηνεία. Αφού, όπως λέμε, τίποτε υπό τον ήλιο δεν μπορεί να μείνει ή να παραμείνει κρυφό ή ανεξήγητο. Ζητούσα, λοιπόν, με αγωνία κάποια ικανοποιητική εξήγηση και διασάφηση για όλα αυτά τα ερωτήματά μου. Κάποια νεώτερη και «χορταστικότερη» απάντηση ή ερμηνεία.
Με άλλα λόγια, τα δύο ανωτέρω, απλά και ουσιώδη ερωτήματά μου, θα έπρεπε, με κάποιο τρόπο, να απαντηθούν. Κάποια στιγμή. Χωρίς άλλο. Οπωσδήποτε. Αλλά πως όμως; Αφού, όλα όσα ήδη γνώριζα, όλα όσα είχα σπουδάσει ή και όλα όσα είχα διδάξει, για δεκαετίες, δεν μου αρκούσαν πια; Δεν με κάλυπταν ούτε καν στο 20 %, ας πούμε, για να ερμηνεύσω και να καταλάβω τον γύρο μου και τόσο ταραγμένο κόσμο. Από πού, όμως, και πώς θα «έπιανα το νερό» ξανά και πάλι από την αρχή; Που ήταν ή είναι η αρχή αυτού του νέου ή νοητού νήματος ή πηγής; Που πάω, τι κάνω ή που ψάχνω πλέον; Πού…;
Τώρα. Όλα αυτά άλλαξαν, και μάλιστα άρδην, όταν για πρώτη φορά πήγα ως προσκυνητής στο Άγιον Όρος. Τον Ιούνιο του 2015. Το Περιβόλι της Παναγίας έκρυβε τις απαντήσεις που, τόσο αγωνιωδώς και τόσο καιρό αναζητούσα. Και για να κάνω το μεγάλο αφήγημά μου μικρό, εδώ θα σας γράψω μόνον τα πέντε από τα βασικότερα πράγματα ή, διαφορετικά, τις πέντε κεντρικές πνευματικές αρχές, που έμαθα ή διδάχθηκα από τους εκεί ταπεινούς και σοφούς Αγιορείτες πατέρες και μοναχούς. Σας πληροφορώ ότι, μετέπειτα, επισκέφθηκα και πάλι το Αγιώνυμο Όρος για τέσσερεις ακόμη φορές. Διαμένοντας στο Άγιο Ακρωτήριο του Άθω, ως προσκυνητής, αθροιστικώς, για δυόμιση περίπου μήνες.
Λοιπόν. Τα ταχύρυθμα πνευματικά μαθήματα, όσο και οι πάρα πολλές ώρες μου μέσα στις βιβλιοθήκες των Ιερών Μονών, Σκητών και Κελλίων του Αγίου Όρους, με δίδαξαν, και σας παρουσιάζω, τις πέντε βασικές πνευματικές αρχές ή πνευματικούς κανόνες του αγιώνυμου Άθω:
1. Όλα όσα γνωρίζεις μέχρι σήμερα, ξέχασέ τα! Πρέπει να ξεκινήσεις και πάλι από την αρχή. Από το γράμμα «Α». Κάνε restart! Επανεκκίνηση. Καμία άλλη επεξήγηση δεν μου δόθηκε επί αυτού. Απλά, είναι ένας ή πρώτος βασικός πνευματικός νόμος! Τέλος.
2. Υπάρχει μόνον ένας νόμος! Και αυτός είναι ο Νόμος του Τριαδικού Θεού. Δεν υπάρχουν οι φυσικοί νόμοι! Οι φυσικοί νόμοι, τα ορατά, τα κτιστά και οι επιστήμες είναι απλά σύμβολα, απεικονίσεις, αποτυπώσεις και σημεία του ενός Νόμου του Θεού. Από τον Ουρανό προς τη γη. Ή από το άκτιστο και αθέατο, στο κτιστό.
3. Δεν μπορείς, μα με κανένα! τρόπο, να έχεις ορθή γνώμη, γνώση, εικόνα ή άποψη για τον παρόντα, υλικό, ορατό και κτιστό κόσμο, εάν πρώτα δεν μελετήσεις και δεν εντρυφήσεις, επιστάμενα και επίπονα, τους άτεγκτους και εσαεί αναλλοίωτους πνευματικούς νόμους και «παράγωγα» του ενός Νόμου του Θεού. Ο αόρατος, ο άκτιστος και ο άυλος κόσμος, μονοσήμαντα και μονοδιάστατα, καθορίζει και ρυθμίζει το υλικό πεδίο του ορατού και κτιστού κόσμου.
4. Χαρά στους πτωχούς τω πνεύματι. Γενικώς. Και ιδιαίτερη χαρά δε και σε αυτόν τον καλότυχο, που ήδη έχει θαυμάσιες και υψηλές πανεπιστημιακές σπουδές, γνώση και κατάρτιση. Αυτός ο καλότυχος, πάρα πολύ εύκολα θα διδαχθεί και θα μάθει, πέρα από τις ήδη γνωστές του κοσμικές θεωρίες, περιστατικά και προσεγγίσεις – του επιστημονικού κλάδου που υπηρετεί, μελετά, ερευνά ή εργάζεται -, και τις αντίστοιχες πνευματικές θεωρίες, καταστάσεις, γεγονότα και προσεγγίσεις.
5. Ο μόνος τρόπος, για να μπορεί ο κάθε άνθρωπος να αντιλαμβάνεται το τι πράγματι συμβαίνει γύρω του ή, δηλαδή, να γνωρίζει και να ερμηνεύει το γιατί, το πως, το από που και το από ποιόν, είναι να έλθει πρώτα στο «νέο του εαυτό»! Σε έναν καινούργιο άνθρωπο. Μόνον όσοι αλλάζουν, αλλοιώνονται εσωτερικά, μετανοούν και πιστεύουν, μπορεί να δουν πολύ πιο μακριά και να καταλάβουν τα μέχρι εκείνη την στιγμή «ακαταλαβίστικα». Τόσο στο ορατό όσο και στο αόρατο σύμπαν. Και βέβαια, όχι με τα φυσικά τους μάτια.
Αλλά με τα Άνωθεν και τα κατά Χάρη δοθέντα μάτια. Με τα μάτια της διάνοιας. Δηλαδή, με τα μάτια της ψυχής. Αφού οι Νόμοι του Τριαδικού Θεού και της Ορθόδοξης πίστης είναι οι μόνοι, αμετάβλητοι και οι πλέον ισχυροί Νόμοι του ακτίστου και του κτιστού κόσμου. Ο πλέον σταθερός, αμετάβολος και κραταιός νόμος, του κλάδου των φυσικών επιστημών, είναι η Ορθόδοξη Πίστη! Ναι. Και με απόλυτη βεβαιότητα, η Ορθόδοξη Πίστη και η Ορθοδοξία είναι ο πιο ισχυρός φυσικός νόμος επί της γης, όπως θα δούμε αναλυτικώς στο 8ο κεφάλαιο.
Το ανά χείρας βιβλίο, αυτές τις θεμελιώδεις πνευματικές αρχές και αυτού του τύπου τα ερωτήματα ή ζητήματα εξετάζει, μελετά, αναλύει και παραθέτει. Η παρούσα μελέτη-επιμέλεια σε αυτό ακριβώς αποσκοπεί. Να διασυνδέσει τον κτιστό με τον άκτιστο κόσμο. Να συζεύξει τους κοσμικούς και φυσικούς νόμους με τους αντίστοιχους πνευματικούς. Να ενώσει το υλικό πεδίο με το αντίστοιχο άυλο ή αόρατο πεδίο. Να πετύχει μια κοσμική και πνευματική υπερ-ώσμωση. Να κάνει τον κάθε αναγνώστη κοινωνό της μιας και νέας πνευματικής τάξης πραγμάτων. […κλπ.].
ΗΛΙΑΣ Δ. ΚΑΛΛΙΩΡΑΣ
Συγγραφέας, Καθηγητής-Διεθνολόγος,
Πρώην Βουλευτής Φθιώτιδας
Σύντομο Βιογραφικό Σημείωμα:
Ο Ηλίας Δ. Καλλιώρας γεννήθηκε στο Αυλάκι Φθιώτιδας το 1961. Σπούδασε στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Στη συνέχεια έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην Αμερική. Είναι κάτοχος τριών πτυχίων Μάστερ: 1. Μάστερ στη Διοίκηση των Επιχειρήσεων (MBA), Roosevelt University. 2. Μάστερ στα Οικονομικά (ΜΑ), DePaul University. Και, 3. Μάστερ στις Πολιτικές Επιστήμες (ΜΑ), University of Illinois at Chicago. Όλα στο Σικάγο.
Ακολούθως, το 1993, έγινε κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος (PhD), στην Εφαρμοσμένη Πολιτική Οικονομία: στο University of Illinois at Chicago. Παραλλήλως, επί διετία φοίτησε στο The University of Chicago, όπου και ειδικεύτηκε στη Διεθνή Πολιτική Οικονομία. Ο κ. Καλλιώρας παρακολούθησε, επιπλέον, και το ειδικό και διεθνές πρόγραμμα, για Θέματα Ηγεσίας και Οικονομικής Ανάπτυξης, του Harvard University (Kennedy School of Government).
Από το 1993 έως το 1999 ήταν αντιπρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της High Tech Cable Communications ΑΕ, με έδρα την Αθήνα.
Έχει διδάξει στα πανεπιστήμια: University of Illinois, Roosevelt University, DePaul University, European University, Southeastern University, Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης, Σχολή Ικάρων και ΤΕΙ Αθήνας.
Ως βουλευτής του Νομού Φθιώτιδας της ΝΔ, υπηρέτησε το Ελληνικό Κοινοβούλιο για περίπου 11 χρόνια (1999 – 2009). Έκτοτε, εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα ως ειδικός σύμβουλος και ελεύθερος επαγγελματίας.
Είναι συγγραφέας 10 βιβλίων, πολλών ελληνικών και ξενόγλωσσων άρθρων, όσο ομοίως και μονογραφιών. Ανάμεσα στα βιβλία που έγραψε είναι και τα: 1. «Διεθνής Πολιτική Οικονομία». Εκδόσεις Ι. Σιδέρης, 1998. 2. «Περί Πολιτικής και Οικονομίας». Εκδόσεις Ι. Σιδέρης, 2000. 3. «Ευρώ: Σοκ και Δέος». Εκδόσεις Α. Α. Λιβάνη, 2003. 4. «Με Όραμα για την Φθιώτιδα». Εκδόσεις Ίων, 2008. 5. «Ρωμηοσύνη: Το Οδοιπορικό της Ρωμανίας-Βυζαντίου». Εκδόσεις Αγαθός Λόγος, 2018.
ΓΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΔΕΙΤΕ: ⇒ ΕΔΩ
https://simeiakairwn.wordpress.com