Παρασκευή 1 Νοεμβρίου 2019

Δεκανέας Νικόλαος Γεωργαντάς...

ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΚΑΤΑΔΡΟΜΕΙΣ ΤΗΣ ΡΕΝΤΙΝΑΣ

~ 20 ημέρες Φυλακή έδωσε ο Διοικητής της Δ΄ Μοίρας Καταδρομών στους στρατιώτες καταδρομείς που αναφώνησαν το Μακεδονία Ξακουστή στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου.
Ο ΑΝΑΞΙΟΣ Διοικητής ζήτησε εκ των προτέρων απο τους παρελάσαντες να δηλώσουν εγγράφως οτι δεν θα αναφωνήσουν συνθήματα η πατριωτικά εμβατήρια. Στη συνέχεια και όταν αναφώνησαν τιμώρησε οκτώ στρατιώτες με 20ημερη Φυλακή ενω ενας απο αυτούς έδωσε την παραίτηση του. Πρόκειται για τον Δεκανέα Νικόλαο Γεωργαντά ο οποίος προχώρησε στη παρακάτω δήλωση:

Νίκος Γεωργαντάς:
Σήμερα 28η Οκτωβρίου 2019, εγώ ο Δεκανέας Νικόλαος Γεωργαντάς, που υπηρετώ στις Ειδικές Δυνάμεις στην Δ Μοίρα Καταδρομών στην παρέλαση που έλαβε χώρα στην Θεσσαλονίκη, αναφώνησα δυνατά το Μακεδονία Ξακουστή, υπακούοντας στην ελληνική μου συνείδηση που δεν ανέχτηκε όχι μόνον την παράδοση του ονόματος Μακεδονία αλλά και τον εξαναγκασμό μου ως στρατιώτη να υπογράψω οτι δεν θα φωνάξω ούτε εγω ούτε και οι υπόλοιποι στρατιώτες κάποιο σύνθημα στην διάρκεια της παρελάσεως.

Οφείλω να πω δε, οτι έπραξα αυτοβούλως και όχι με εντολή κάποιου προσώπου η οργάνωσης.
Κατατάχθηκα στον ελληνικό στρατό για να τιμώ και να προστατεύω την Ελλάδα. Κατατάχθηκα στον στρατό για τιμήσω ακόμη την μνήμη του νεκρού πια πατέρα μου που την υπηρέτησε κι αυτός ως αλεξιπτωτιστής.
Μεγάλωσα με τις σκληρές αναμνήσεις του παππού μου που πολέμησε στον Β Παγκόσμιο πόλεμο.
Τιμώ και σέβομαι τους ανωτέρους μου και τον στρατό, όμως περισσότερο και πάνω απο όλα τιμώ και σέβομαι την πατρίδα μου και αυτούς που έπεσαν στις μάχες για να μπορούμε σήμερα να είμαστε ελεύθεροι.
https://amfoterodexios.blogspot.com

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...