Τρίτη, 14 Νοεμβρίου 2017

Το κατακτητικό σχέδιο των Γερμανών! Πώς ετοιμάζονται να χτυπήσουν τον Σκλαβενίτη τα Lidl;

Η Lidl σε αντίθεση με άλλες εκπτωτικές αλυσίδες που ήρθαν στη χώρα μας όπως η Aldi και η Plus εκμεταλλεύθηκε τη συγκυρία καλύτερα από τον καθένα. Επένδυσε και συνεχίζει να επενδύει εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ σε προσφορές και νέα καταστήματα, και πλέον δεν κρύβει τη φιλοδοξία της να κατακτήσει την πρωτιά.

Υπολογίζεται ότι από την ημέρα που ήρθε στην Ελλάδα, -περίπου 20 χρόνια πριν- μέχρι σήμερα έχει διαθέσει πάνω από 1,5 δισ. ευρώ μόνο για την αγορά και ανάπτυξη ακινήτων (!). Σήμερα, μόλις ένα κατάστημά της είναι μισθωμένο, όλα τα υπόλοιπα είναι ιδιόκτητα.

Με στόχο την ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη, αποφάσισε να μπει δυναμικά σε νέες περιοχές που μέχρι σήμερα δεν είχε παρουσία, αρχίζοντας από τα κέντρα των μεγάλων πόλεων με ένα νέου τύπου κατάστημα κατάλληλα προσαρμοσμένο στις συνθήκες.

«Θα είναι πιο μεγάλο, πιο φωτεινό και θα καταναλώνει λιγότερη ενέργεια ενώ οι αποθηκευτικοί χώροι θα απέχουν περισσότερο από τους χώρους πώλησης», ανέφεραν στελέχη της αλυσίδας στο περιθώριο της παρουσίασης της 1ης Έκθεσης Βιώσιμης Ανάπτυξης της εταιρείας, δίνοντας μια πρόγευση για την εικόνα που θα έχει το νέο κατάστημα.

Το πρώτο απ’ αυτά θα λειτουργήσει στον Πειραιά μέσα στον Δεκέμβριο, ενώ τρία ακόμη θα ανοίξουν τη νέα χρονιά στα κέντρα της Αθήνας, της Θεσσαλονίκης και της Λάρισας.

«Δοκιμάζουμε διάφορα πράγματα για να δούμε πιο μοντέλο λειτουργεί καλύτερα», σημείωσε ο πρόεδρος της Lild Hellas, Ιάκωβος Ανδρεανίδης, λέγοντας πως το μεγάλο τους πλεονέκτημα είναι το χαμηλό λειτουργικό κόστος. Η εξοικονόμηση που θα προκύπτει, προσέθεσε, θα πηγαίνει στην περαιτέρω μείωση των τιμών.

Ο ίδιος είπε ακόμη ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο μετεγκατάστασης κάποιων σημείων ώστε να έρθουν πιο κοντά στον αστικό ιστό, τονίζοντας μάλιστα πως ήδη γίνεται σχετική ανάλυση προς αυτή την κατεύθυνση. «Πάμε όπου μας θέλει ο πελάτης», υπογράμμισε χαρακτηριστικά.

Ενδεικτικό της κινητικότητας που υπάρχει στην Lidl και των πειραματισμών που γίνονται για να βρεθεί το νέο μοντέλο καταστήματος που θα «κλέψει» πελάτες από τον ανταγωνισμό είναι η δημιουργία στον Άγιο Δημήτριο του πρώτου διώροφου καταστήματος. Πρόκειται για πανευρωπαϊκή καινοτομία, καθώς δεν υπάρχει σε άλλη χώρα διώροφο κατάστημα της εταιρείας.

Παράλληλα, σχεδιάζεται η ενσωμάτωση του bake off (ζεστές γωνιές όπου θα πωλούνται αρτοσκευάσματα) σε 20 σημεία μέσα στο 2018, με στόχο να εγκατασταθούν και στα 221 καταστήματα που έχουν έως το 2019 ενώ δεν αποκλείεται η πιθανότητα πώλησης και έτοιμων προς κατανάλωση γευμάτων.

Για το τελευταίο, το επιτελείο της εταιρείας μελετά σε βάθος τους τρόπους που μπορεί να γίνει, ώστε να πληροί τις προϋποθέσεις του νόμου, καθώς όπως λένε στελέχη της Lild υπάρχει μεγάλη ασάφεια στο συγκεκριμένο κομμάτι.

Επιπρόσθετα, δρομολογείται ο εμπλουτισμός της γκάμας με περισσότερα προϊόντα Ελλήνων παραγωγών, σε μια εποχή που η «ελληνικότητα» πουλάει και η περαιτέρω εντατικοποίηση των προσφορών.

Αξίζει να σημειωθεί πως στην χώρα μας σε αντίθεση με την υπόλοιπη Ευρώπη, η εταιρεία έχει επιτρέψει την τοποθέτηση επώνυμων προϊόντων στα ράφια της.

Ο παράγοντας Σκλαβενίτης

Είναι προφανές ότι η διοίκηση της Lidl Hellas θέλει να εκμεταλλευθεί το θετικό μομέντουμ που υπάρχει αυτή τη στιγμή για την εταιρεία και να διευρύνει το αποτύπωμά της, μπαίνοντας για πρώτη φορά τόσο πολύ στα νερά των «mainstream» λιανέμπορων.

Την ίδια ώρα, υπάρχει και ο παράγοντας Σκλαβενίτης που δεν μπορεί να υποτιμήσει κανείς. Οι ρυθμοί ανάπτυξης της εταιρείας, όπως και των υπολοίπων αλυσίδων που επωφελήθηκαν από την κατάρρευση του Μαρινόπουλου θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την ικανότητα του Σκλαβενίτη να «αναγεννήσει» τα σημεία της Μαρινόπουλος που εντάχθηκαν στο δίκτυό της.

Ανεξάρτητα πάντως από το ποιος τελικά θα επικρατήσει, η μάχη στη αγορά των σούπερ μάρκετ προμηνύεται ιδιαίτερα σκληρή τα επόμενα χρόνια καθώς όλοι θα παλέψουν μέχρι τέλους για να κρατήσουν τα κεκτημένα τους. Σε ένα περιβάλλον δύσκολο, αφού η κατανάλωση σύμφωνα με τις εκτιμήσεις δεν πρόκειται να αυξηθεί σημαντικά.

makeleio.gr
http://thesecretrealtruth.blogspot.com/2017/11/lidl_14.html

4 σχόλια:

  1. Πότε θά κλείσουν αὐτά τά γερμανόφερτα καταστήματα πού δέν σέβονται τόν πελάτη καί πού πωλοῦν ἀγνώστου προελεύσεως προϊόντα ;;Ὁ Θεός νά προστατεύει καί νά φωτίζει τούς Σκλαβενῆτες.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είμαστε πολύτεκνη οικογένεια και ζούμε απλά,όχι με μεγάλες ανέσεις αλλά ούτε και με ανέχεια. Δυστυχώς, τον παράγοντα lidl δεν τον έχουμε αποβάλει από τη ζωή μας,αλλά,τουλάχιστον,προσπαθούμε να τον περιορίσουμε στο ελάχιστο και απόλυτα αναγκαίο. Έχουμε αναγάγει τις αγορές μας σε οικονομική επιστήμη, ζούμε στην επαρχία και κινούμαστε ανάμεσα σε 5 super markets. Το LIDL είναι ένα από τα 5 και το μόνο ξενόφερτο. Εάν κάποιο προϊόν το βρίσκουμε στην ίδια ή χαμηλότερη τιμή στα ελληνικά, δεν χαραμίζουμε στο LIDL ούτε ένα λεπτό:π.χ. τα ζυμαρικά τα βρίσκουμε και κατά ένα λεπτό πιο φθηνά σε ελληνική αλυσίδα, οπότε θα τα αγοράσουμε από το ελληνικό κατάστημα από τη στιγμή που είναι και στο δρόμο μας... Τις προάλλες όμως που το LIDL είχε προσφορά γνωστή μάρκα ελληνικού καφέ, αγοράσαμε από εκεί σε ποσότητα....Δυστυχώς, σδυναμία μας, ολιγοπιστία μας, ό,τι θέλετε πείτε....μας εκμεταλλεύονται αυτοί, ας τους χρησιμοποιήσουμε κι εμείς λιγάκι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχω φιλικο μου προσωπο στο Σκλαβενιτη εδω και 25 χρονια! Θα μπορουσε να ειχε απολυθει και να αντικατασταθει απο νεωτερο και....φθηνοτερο υπαλληλο. Αντιθετως οταν αρρωστησε προσφατα ενισχυθηκε οικονομικα ωστε να αντιμετωπισει τη κατασταση...
    Ολοι να ενισχυουμε την εγχωρια οικονομια ωστε τα χρηματα να μενουν στην Ελλαδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ειναι γεματοι κρυφες αρετες
      Εδω στην Ευκαρπια Θεσσαλονικη εχει κανει ενα μαγαζι ονειρο
      Τους ενισχυουμε οσο μπορουμε
      Αλλα να ξερετε πως ολα αυτα για τα Λιντλ ειναι βαλτα
      Δηλαδη τοσα χρονια ολοι ηταν χριστινοι του Παραδεισου
      Ή μηπως ολοι ψωνιζουν ελληνικα
      Τι αμαξι οδηγουν τι κινητο εχουν ολοι;
      Τι ρουχα φορατε;
      Ειναι ενα καλα πλασσαρισμενο σεναριο
      Ειναι παλιογερμαναραδες αλλα εχουν συστημα στο μαγαζι τους σωστο.Δυσκολα,θα τους ριξει καποιος

      Διαγραφή

Τα θυμάσαι τα αδέρφια σου;

Έχουμε να γράψουμε ιστορία ακόμη...